Het geluk dat een relatie heet

Doen jullie samen alle boodschappen van €200 per maand? En dan houden jullie soms zelf iets over? Hoe dan haha

Aanbiedingen, geen vlees, hele goedkope groentenboer, weinig fancy eisen. Meestal houden we ±20eu over

Oh en ik ben vandaag twee jaar samen met m’n vriend/puppy (het is 'n mens hoor maar hij gedraagt zich 8/10 keer van de tijd als een golden retriever puppy en hij ziet er ook wel 'n beetje uit als 'n golden retriever) en we gaan vanavond uit eten en ik ben helemaal zenuwachtig en heb zin om hem mijn cadeau te geven haha. Ga ook zo nog helemaal m’n makeup doen en heb m’n nagels gedaan, ookal zijn we vanochtend samen gaan sporten en wonen we meer dan een jaar samen dus hij weet best wel hoe lelijk ik eruit zie haha

16 likes

Wat leuk!! Gefeliciteerd! Wat ga je hem cadeau geven? :blush:

1 like

een bordspel haha :’) (Betrayal at house on the hill)

4 likes

Ah tof! Origineel ook

1 like

Dank voor je uitgebreide antwoord! Wij willen ook een gezamenlijke rekening en een eigen aparte voor eigen uitgaves. Ik denk dat wij ook gewoon zo’n overzichtje moeten maken!

1 like

Ik zei dat ik niet hoefde te eten want ik ben ziek maar hij heeft toch voor me gekookt en het is lekker.

7 likes

Zin om een heel cheesy liefdesbrief voor m’n vriend te schrijven maar ik kots nu al hoe klef dat gaat worden

4 likes

Mijn vriend kon langer blijven liggen vandaag (ik werk thuis) en 2 uur later liep ik langs de slaapkamer en zag hem helemaal scheef met zijn hoofd op mijn kussen.
Dus ik vroeg, waarom lig je op mijn kussen (ik heb net een nieuwe, dacht misschien vind hij 'm lekkerder liggen dan zijne). En toen mompelde hij half slapend, “omdat ik jou dan ruik”
:heart_eyes:

7 likes
Off topic

€36 televisie internet. Waaaar?? Ik kreeg een mail van KPN dat onze verhoogd wordt naar €72. Maar we hebben 0 extra zenders?! :woman_shrugging:t2: Sowieso niks speciaals. Wel met opnemen, maar volgens mij kan dat bijna altijd wel.

Wij gaan naar T-Mobile Thuis, en alléén internet op de hoogst haalbare snelheid is €31,- per maand.

1 like

T-mobile thuis! En doordat ik als klant overgenomen ben van Vodafone heb ik ook al m’n extraatjes van Vodafone nog, dus 3 extra zenderpakketten en Fox Sports gratis :muscle:

3 likes

@Radio @Merel heb gelijk m’n vriend geappt. Die heeft ook nog tmobile mobiel, dus heb je ook weer extra voordeeltjes. Denk dat de overstap er aan komt

Ja, je krijgt dan korting en een extra zenderpakket. En geloof verdubbeling van je snelheid!

2 likes

Serieus wij hebben de laagst haalbare snelheid van xs4all en betalen al €43,50.
En tis zulke kut kwaliteit dat ik trouwens nieteens met de npo app live kan streamen.
Maar volgens m’n vriend is dit het beste wat er is dus we mogen niet overstappen :expressionless:

xs4all wordt binnenkort opgeheven als los bedrijf toch? Het was al langer onderdeel van KPN, maar zou nu daarin opgeslokt worden. Of heeft alle protest daartegen toch effect gehad?

Ah zo lief dat je het nóg een keer komt posten. Leuk om te lezen!

1 like

Ooh geen idee ik heb hier nog niks over gehoord. Maar zou fijn zijn, mss krijg ik m’n vriend dan zover dat we over kunnen stappen

Wow jullie betalen echt weinig voor tv+internet :open_mouth: ik betaal nu 65 euro. Ik ga mijn abonnement vandaag nog wijzigen of opzeggen damn

1 like