Soms kan ik me echt ineens weer zó verliefd voelen, zum kotzen. Was vandaag sinds tijden een dag alleen thuis en vond het echt heerlijk, maar toen ik ineens de sleutel in het slot hoorde maakte mijn hart een sprongetje
Ik val zo graag naast mijn vriend in slaap dat ik hem echt mis als hij later thuiskomt. Had ik nooit verwacht als koningin zeester .
M’n vriend lag al te slapen toen ik naar bed kwam, ik doe het grote licht dan niet aan maar klein lampje als ik in bed lig om m’n oordopjes te zoeken. Zat er een ranzige spin in de binnenkant van de klamboe vlak boven m’n kussen ik heb alleen maar “B! Spin!” gepiept, hij direct het bed uit om unit te halen om die spin te verwijderen. Zo fijn
Hij voelde zich nog schuldig ook omdat hij daarna praktisch direct weer is slaap viel terwijl ik met grote ogen de ruimte af lag te sporen
Dit weekend waren we een dagje/nacht weg met een ander koppel. Het was supergezellig en ik voelde me superknuffelig. Maarja, met een ander stel erbij toch maar niet te veel kleffen. ‘S avonds zijn we zelfs knuffelend in slaap gevallen! Dat is me nog nooit gelukt in deze 9-jarige relatie (en de 4-jarige relatie daarvoor) en nu ben ik weer helemaal verliefd
Ik heb dus precies dit. Ik val ook meestal pas in slaap als m’n vriend naast me komt liggen.
Hij was laatst de hele week weg en dan slaap ik echt een stuk slechter dan normaal
Ja misschien eerder leed dan geluk haha maar ik heb ook vriendjes gehad waar ik slecht naast sliep. Dus dan liever goed slapen ernaast en af en toe slecht als ze er later pas bij komen liggen of een weekje weg zijn.
Ik lag laatst al een tijdje in bed maar kon niet slapen. M’n vriend kwam op een gegeven moment dus ook naar bed dus ik zei eigenlijk meer voor de grap: ‘Vertel eens een verhaaltje, misschien val ik dan in slaap.’ Ging ie serieus een sprookje opzoeken op z’n telefoon en dat aan mij voorlezen
Ik had een lange werkdag en toen ik thuis kwam zat hij op me te wachten met twee kopjes thee, en daarna heeft hij het eten gemaakt terwijl ik met mijn voeten omhoog een serie zat te kijken. Heerlijk burgerlijk (met een feministisch randje haha). We wonen niet samen ofzo dus normaal koken we gewoon samen, of begin ik alvast als hij pas later naar me toekomt. Het is ook zoveel leuker thuiskomen als je weet dat er iemand thuis op je zit te wachten!
De afgelopen maanden zijn we zo intens veel samen geweest dat er toch vaker irritaties ontstonden, maar m’n vriend is nu een nachtje weg en ik merk meteen dat ik door de ruimte die ik heb (letterlijk en figuurlijk) weer goed in zie hoe leuk hij is.
En, als hij later naar bed gaat dan ik en ik al slaap, dan fluistert hij ‘slaap lekker, ik hou van jou’ en soms hoor ik dat omdat ik half wakker word als hij in bed kruipt, zo lief altijd
We zijn op vakantie en m’n vriend was iets met munt aan het klaarmaken, zegt ie: oh ik was de restjes al aan het knippen voor de konijnen (die we dus thuis hebben). Haha zo lief. Altijd aan onze beestenbende denken , zelfs op vakantie
Dat ik typische zwangerschapsklachten heb (maar de kans dat ik zwanger ben kleiner dan 1% is en wij ook totaal niet proberen om zwanger te worden) en hij dan heel serieus zegt: maar mocht het op een magische wijze wel zo zijn dan vind ik dat ook een welkome verrassing want in de toekomst wil ik toch sowieso baby’s met jou. Nou jongens, mijn eierstokken rammelden al maar nu nog erger.
Wat zeg je??? Ik kan je niet horen ze maken teveel lawaai
je hoeft niet zo te skreeuwe, ben zwanger niet doof!!!1!1
Wij passen dit weekend op de hond van mijn ouders en mijn vriend is zoo leuk met dat beest. Hij praat er de hele tijd tegen, speelt ermee en vanmorgen ging hij er naast zitten om samen uit het raam te kijken oh mijn hart
Ik word enorm ongemakkelijk van vreemde mensen in mijn huis. En nu hik ik al weken op tegen een soort onderzoek in mijn woning. En gelijk biedt mijn vriend aan dat hij wel langskomt en ik even kan gaan wandelen als die persoon er is.
Dit weekend hadden we weer 200 plannen maar hebben alleen maar in bed gelegen en seks gehad. Als ik soms nadenk over hoe stroef onze relatie is begonnen (heel lang verhaal) kan ik me soms niet voorstellen dat we het nu zo goed met elkaar hebben. Het had toen echt alle kanten op kunnen gaan.
Hij was vanochtend bij mij thuis aan het werken (hij werkt vanuit huis, ik zit weer op kantoor), krijg ik de hele ochtend allemaal filmpjes van hoe hij met mijn kat aan het spelen is, zo ontzettend cute
Ik móet hier gewoon even reageren om te zeggen dat ik vandaag de beslissing kreeg van vreemdelingenzaken dat ik hier vijf jaar een verblijfsvergunning heb! Superblij, want nu kunnen vriend en ik officieel blijven samenwonen en gaan we binnenkort een eigen appartementje in Antwerpen zoeken!
En geheel volgens onze interesses hebben we het gevierd door een middagje Pokémon Go te spelen in het park, onder het genot van een ijsje.
Aaaaaaargh ik ben zo blij!
(Ik mag eindelijk ook iets in dit topic plaatsen)
Hij reisde vandaag een uur met mij mee met de trein de totaal verkeerde richting op, alleen maar omdat ik het nodig had om iemand/hem langer bij mij te hebben. Toen moest hij vervolgens die hele route alleen terugreizen.