Mijn naam is: Kaylee
Mijn leeftijd is: 20
Mijn hobby’s zijn: Lezen en schrijven (maar doe ik te weinig), met een camera in mijn handen staan om te filmen/verslaggeven (doe ik steeds meer), winkelen, Duitsland is een hobby van me, eten, muziek, cocktails drinken en de Jongerenraad van mijn gemeente
Ik ben bang voor: onweer, ziek zijn, vieze beesten en mensen verliezen
Heb je huisdieren? Ja momenteel 6 katten maar er gaan er straks 2 naar een nieuwe mama
Ik ben goed in: Praten, dingen lospulken bij mensen, voor mensen zorgen, regelen
Ik ben niet zo goed in: Dingen loslaten, gezond eten en sporten
Ik hou van: Katten, knuffelbeesten, mijn vriendinnen, alle kansen die het leven me geeft en kaas
Mijn grootste wens: haha afvallen en een vriendje
Wat ik later worden wil: Weet ik nog niet, maar ik hoop iets in de journalistiek, of uitbater van een metalcafé
Ik ben gek op: gebakken zalm, kaas, mijn katten
Ik haat: Onweer, spinnen, ziek zijn en mosterd
Mijn lievelings…
Dier: poes
Boek: heeeel veel. Nederlandse thrillers vind ik leuk, maar de hoe overleef ik serie heeft ook een plekje in mn hart
Eten: brood, tapashapjes, kaas, vis, toetjes
Drinken: ijsthee en soms yogidrank en koude chocomel, bitter lemon en tonic en cocktails
Forum: deze natuurlijk
Emoji: ️
Motto: put some lipstick on and live a little EN stop planting flowers in gardens where no one will water them EN don’t bite the hand that feeds you (zegt mama altijd tegen de katten hahah)
Liedje: Message in a bottle van the police
Schoolvak: ehmm ik ga opnieuw beginnen dus ik weet het niet, maar op de middebare school waren dat maatschappijleer en geschiedenis en daarna muzisch creatieve vorming
Hieronder heb je nog wat ruimte om iets (een tekening, knutselwerkje, verhaaltje oid) achter te laten:
Love u all ️