Het Beautytopic #3

Ja tot nu toe hadden ze dat altijd rond de feestdagen!

1 like

4 likes

merci!

Ik zie in de Douglas app dat er 25% korting is op bijna alle make-up, alleen voor members. Nu ben ik member maar hij verwerkt de korting niet. Iemand anders nog last van?

1 like

Hier ook, dus ik laat het schieten. Ik heb niets meteen nodig en douglas heeft vaak genoeg kortingen

1 like

Ja ik heb nieuwe concealer nodig, van Estée Lauder dus korting is welkom. Ben nu al heel de tijd de zijkanten van de tube aan het leegschrappen :joy:

Heb je een douglaskaart of heb je alleen een online account? In dat laatste geval ben je geen echte member en krijg je niet die korting, heb je wel een kaart dan ff printscreen maken van je winkelwagen dat je de korting niet krijgt en de klantenservice mailen, de website is afgelopen week vernieuwd en nog niet alles werkt helemaal zoals zou moeten.

1 like

Heeel laat maar ik vind van die bobbi brown lijn een van die heel donkere wel heel mooi, volgens mij is het de kleur Ruby

1 like

Ik heb een kaart en een account. Ja goeie, ga ik doen. Ja ik zag ook dat er marken staat ipv merken, dacht al daar is iets niet goed gegaan. Thanks!

1 like

Is parfumdreams een betrouwbare webshop? Wil mijn parfum weer bestellen en daar is hij online het goedkoopste.

2 likes

Neutrogena werkte bij mij juist uitdrogend heb ik het idee, heel gek was dat, want vond de structuur heel fijn. Ik heb trouwens een vochtarme huid, schilferig in de winter als ik niks smeer.

Bij mij helpt dermalogica intensive moisture balance.

Wat ook zeker niet hielp was rozenbottel olie trouwens, maakte het zoooveel erger.

2 likes

Ik weet niet of ik hier een tip mag geven? Ik volg op Instagram sproetonline en ik vind haar zo leerzaam qua verzorging en producten. Ze raadt juist kiehls heel erg af

2 likes

Ik heb het wel bij de huidtherapeut gedaan (4 behandelingen) en ben wel heel blij met het resultaat. Mn acne littekens zijn bijna helemaal weg én ik heb veel minder last van eczeem (daar is de behandeling niet per se voor, maar was bij mij een bijkomend voordeel omdat de conditie van mn huid zoveel beter werd). Ik doe 1 a 2x per jaar een behandeling om het bij te houden zeg maar

3 likes

Waarom raadt ze kiehls af?

Ik praat voor m’n beurt, maar zag het ook net voorbijkomen. Ze raadt het af vanwege de ingrediënten.

https://instagram.com/sproetonline?utm_medium=copy_link

6 likes

Bedankt! Ja precies om deze reden

1 like

Vraagje: het lukt me niet echt goed om mijn benen glad te scheren. Ik houd altijd wel iets van stoppeltjes en als ik ze al glad heb duurt het 1 dag. Iemand tips? Ik scheer (nat) met gillette, verschoon mijn mesjes heel regelmatig en scrub geregeld

Ik vermijd dit soort ingredienten ook omdat ik een heel gevoelige probleemhuid heb, maar het ligt volgens mij toch wel wat genuanceerder, er zijn in ieder geval verschillende (professionele) meningen over. Michelle van Labmuffin heeft bijv. wel eens geschreven over sulfaten, de enige sulfaat die echt agressief is is Sodium Lauryl Sulfate, maar zelfs die kan in een goed geformuleerd product nog oke zijn. Sodium Laureth sulfate is veel minder irriterend dan vaak beweerd wordt (Are You Washing Your Face Wrong? Busting Cleanser Myths (with video) | Lab Muffin Beauty Science). Shereene Idriss (dermatoloog) heeft hier ook video’s over, zij ziet ook helemaal geen problemen met parfum bijvoorbeeld en zegt dat je pas ingredienten moet vermijden als je er een allergie tegen hebt, maar dus niet al bij voorbaat bepaalde ingredienten moet mijden.

4 likes

Heb je een bad? Onder water scheren (dus echt je been onderdompelen en dan scheren) helpt wel wat en scheren met kippenvel ook :nerd_face:

Heeft iemand hier ervaring met de exfoliërende lichaamsproducten van paula’s choice? Ik vroeg me af of dat wat is tegen ingegroeide haren op de onderbenen?