Het Beautytopic #3

Magic cream Light, glow primer, lip bath, palette walk of no shame, glow highlighter, happikiss en legendary lashes mascara. En ik kon nog 2 kados uitkiezen een blush en een lipgloss. Echt zijn waarde wel en draagbare kleuren.

1 like

Ik gebruik deze crĂšme op mijn gezicht tegen rode vlekjes en puistjes etc maar moet ik hier overheen nog een dagcreme doen of is dit voldoende?

Weet iemand een fijne primer onder the CT Airbrush foundation? Ik vind m snel lelijk worden op m’n huid, lijkt alsof het erop ligt en niet goed smelt met m’n huid. Gebruik een primer van Essence (geloof ik) en die werkt wel goed met m’n Chanel foundation maar niet met die van CT.

Ik heb een update over mijn zoektocht naar het perfecte kleine nude palette! Ik kreeg corona dus kon niet naar de winkel maar ben nu eindelijk naar Ulta geweest.

Ze hadden het Colourpop Go Coconuts palette helaas niet. Wel veel andere maar die waren het allemaal net niet. Tartelette Juicy had hele mooie kleuren maar te groot en zwaar. Natasha Denona en Bobbi Brown verkochten ze helaas niet.

Ik ben uiteindelijk voor iets heel anders gegaan namelijk Ulta Everyday Faves. Hij is net zo klein en compact als mijn oorspronkelijke palette en mooie nudes, zowel mat als shimmer, een lichte en donkere kleur en warme maar ook wat koele kleuren eventueel voor wenkbrauwen!

Oja en voor degene die zei dat ze altijd al een keertje naar Ulta wilde, ik zou je er niet teveel op verheugen ik vind het echt een kut winkel! Ik vergeet altijd hoe onaardig ze zijn en als je geen klantenkaart wilt mag je producten niet eens retourneren :upside_down_face:

18 likes

Iemand die ooit Syneo5 deo heeft gebruikt en ervaringen wil delen? Ik zweet als een otter bij het minste of geringste de afgelopen jaren en heb dit nu een keer gekocht om te proberen maar ik ben sceptisch. Net na t douchen opgespoten en lig al een half uur met m’n armen omhoog om t in te laten trekken whaha.

Welke huidverzorging gebruik je onder de foundation en welke primer? En onder welke foundation van Chanel werkt de primer wel goed?

Ik vind dit ideaal spul! Werkt voor mij erg goed, ik spray hem eens per week op. Alleen niet doen als je net je oksels hebt onthaard. Brandt dan als hel.

Deze gebruik ik. Moet wel zeggen dat ik normaal niet de Retinol gebruik in de ochtend

En Chanel Vitalumiere Aqua foundation.

Yep! Jaren lang gebruikt, werkte altijd wel goed maar laatste tijd minder. Ik gebruik nu Polar. Alleen online te koop maar werkt echt goed! Maar niet niet niet scheren van te voren.

1 like

Heeft iemand een goede tip voor een heat protector voor het haar? Liefst gewoon bij kruidvat te koop.

1 like

Ik gebruik eentje van Nivea. Ze hebben een lijn met allerhande “prep” producten voor steil haar, krullend, frizzy, etc :relaxed:

1 like

Zou het kunnen dat je primer op waterbasis niet compatibel is met de foundation?
Vitalumiere Aqua lijkt me ook een waterbasis te hebben (of de naam is ontzettend misleidend :sweat_smile:), mogelijk is de CT foundation op oliebasis?
Ik ken de foundation verder niet dus het is een gokje.

Nope die is ook op water basis. Had ik inderdaad al naar gekeken.

Ik heb best wat littekens/donkere plekken in mijn gezicht van wondjes die voortgekomen zijn uit een puist. Heeft iemand ervaring met de producten van Eucerin hiervoor? Ik lees dan over die anti-pigmentlijn, maar ik kom er niet echt uit of dat ook voor dit geschikt is. Tips voor andere merken zijn ook welkom!

En ik moet mezelf echt af gaan leren dit tot bloedens toe open knijpen :triumph:

Ik heb de spot corrector, helpt goed maar is snel leeg als je zoals ik veel moet aanstippen haha.

1 like

Oh daar las ik al over ja! Ik heb ook echt veel plekjes. Hoe lang doe jij ermee?

Anderhalve maand :sweat_smile: Heb wel veel vlekjes op mijn decolleté ook. Daar gebruik ik sinds de spot corrector van Eucerin leeg is de Bakuchiol Booster olie van Bybi. Doet het ook vrij goed, maar is te vet voor mijn gezicht.

Hmm de primer en de foundation zijn op waterbasis dus dat zou eigenlijk prima samen moeten gaan. Het zou aan de niacinamide kunnen liggen, die staat er wel om bekend dat hij niet altijd even goed werkt onder make-up, maar als je deze eerder ook al gebruikte en er met de andere foundation geen last van had, dan denk ik niet dat dat het is.
Heb je er ook last van als je de retinol niet gebruikt of in ieder geval niet 's ochtends gebruikt? Die is op oliebasis en de foundation is op waterbasis, het zou goed kunnen dat die niet lekker met elkaar mixen. Misschien een aantal dagen die uit je routine laten of naar de avond verplaatsen en kijken of dat iets doet?

1 like

Dat is idd best kort, maar ik ga het toch eens proberen! Dankjewel!

2 likes

Weet iemand een fijne primer die ik onder de ogen, dus onder mijn concealer zou kunnen gebruiken? Liefst iets budget en makkelijk verkrijgbaar. Wil eens kijken of dat wat doet tegen de lijntjes