Deze vind ik heel fijn! In het flesje zitten stukjes aluin steen en dat vul je met water zodat je het kunt sprayen. Je kunt het een aantal keer vullen met water tot de steentjes volledig zijn opgelost. Het heeft geen geur. Je kunt ook een soort aluin stick kopen die je voor gebruik even onder de kraan nat maakt.
Een vriendin van mij heeft deze en vindt m echt top:
Ik heb Ben&Anna gebruikt en Salt of the Earth. Vind ze allebei fijn, gaan lang mee, en ruiken lekker. Ben&Anna vlekt wel super erg helaas, ik had altijd witte vegen op m’n zwarte t shirt
ik vond dat t karton bij die van ben&anna ook viezig/vettig werd vooral bij die rand, vond m niet zo fijn in gebruik
Dat had ik idd ook heel erg bij een geur (die roze, ben de geur kwijt) maar niet zo bij een andere (Persian lime). Maar die Persian lime was ook veel droger en daardoor een beetje brokkelig.
Same! Heb email meldingen aan, maar heb niet echt het idee dat ie frequent wordt bijgevuld haha
Ik zoek een nieuwe zwarte eyeliner (kwastje, geen stift). Ik heb jaren een stift van Catrice gebruikt, die blijft mooi zodra ik hem op heb maar het opdoen zelf vind ik door het stiftje niet zo makkelijk. Ik heb daarna die van Essence geprobeerd waar iedereen lovend over is en die brengt supermakkelijk aan, maar de getekende lijn ‘breekt’ vrij snel. Ook NYX is populair dus die heb ik net opgezocht, maar in de reviews lees ik dat die ook breken/brokkelen. Iemand dé tip? Ik zoek dus een zwarte eyeliner met een kwastje waarbij de lijn op je ogen niet begint te brokkelen tijdens het dragen.
De Fenty fly-liner vind ik heel fijn!
Maar dat is een stiftje toch? Dat is dus precies wat ik niet zoek
Oh ja, juist dat is een stiftje sorry! De tattoo liner van KVD is wel een borsteltje, die vind ik ook fijn!
Vroeger was ik ook fan van die van Inglot, maar dat borsteltje is op bepaald moment ook vervangen door een vilten tip en vond ik toen niet meer zo goed.
Wil je echt een vloeibare eyeliner met vast kwastje erin of mag een los kwastje ook? Mijn favoriete eyeliner is de gel liner van Bobbi Brown, die zit als een huis en blijft een beetje soepel dus breekt niet, bij hele vloeibare eyeliners heb je dat idd en dan mis je ineens een stuk uit je eyeliner. Een dupe van die van BB is die van Maybelline, maar die droogt wel iets harder op zeg maar. Ik gebruik er zelf een penseel van BB bij (ultra fine eyeliner brush) maar de #12 van Anastasia vind ik ook fijn voor eyeliner!
De l’oreal super liner!
Lekker
Naar mijn ervaring zijn strips echt niet goed genoeg
Anders koop je een toner met aha/bha en dan elke avond even wassen en smeren voor hij naar bed gaat? Bijvoorbeeld pixi clarity (zowel toner als reiniger). The ordinary, revolution, boozyshop hebben allemaal lijnen met aha/bhas die goed betaalbaar zijn
Melkzuur is een AHA dus dat moeten werken inderdaad
Heeft iemand ervaring met de clinique blended face powder? Ik twijfel om die te bestellen, ben alleen niet helemaal zeker over de kleur, maar lees wel positieve reviews.
Ligt eraan wat je er van verwacht denk ik. Ik vind het gewoon een prima poeder, niet wauw, niet verschrikkelijk, gewoon matterend en voelt luchtig op je huid. Het is een beetje een zijdeachtige structuur dus voelt wel heel glad aan op de huid, vandaar dat ze ook zeggen dat je poriën verdwijnen, en zulke poeders geven mega flashback op foto’s met flits dus daar moet je wel rekening mee houden. En het kwastje dat er bij wordt geleverd slaat echt nergens op, een afwasborstel voelt nog fijner.
Ik gebruik al jaren de eyeliner van NYX (matte liquid liner). Ben er zelf wel tevreden over, blijft goed zitten en brokkelt bij mij niet af.
hadden een paar mensen laatst niet bij de douglas zo’n soort masterclass besteld met daarbij allemaak testers, hoe is dat bevallen? En hoe waren de testers?
Ik zie bij Yara Michels het merk Caudalie voorbij komen voor skin care. Iemand hier ervaring mee? Ik vertrouw het nooit zo als iets wordt aangeprijsd door een influencer.