misschien Catrice TrueSkin?
Iemand toevallig ervaring met collageen-lichttherapie? Ik zie een aanbieding voorbij komen via Social Deal en ben wel benieuwd of het wat is.
Urban Decay Stay Naked. Is wel wat duurder dan de Infaillible, maar ik ken niemand die daar ontevreden over is!
Ik zag laatst deze video voorbij komen en volgens mij bespreken ze daar in zulke maskers
Heb m zelf dus niet gezien, maar zoiets is het toch?
Iemand hier toevallig al iets van Nooshbeauty geprobeerd? Vind de producten er best oké uitzien.
Maybelline Dream Radiant Liquid. Super mooie dekking, heel natuurlijk en blijft goed zitten ook op mijn ietwat vette t-zone.
Ik smeer al sinds mijn 23e braaf met oogcreme maar het enige dat bij mij echt helpt is Botox
Ik ben zelf fan van de L’Oreal Lash Paradise mascara! Het is met mascara wel vaak een beetje uitproberen wat voor jou werkt, iedereen heeft toch weer andere wimpers, maar over deze hoor ik van veel mensen positieve verhalen. Nu btw ook in de aanbieding bij Wehkamp, kun je 'm proberen voor 8 euro.
Voor eyeliner misschien de Maybelline Tattoo Liner? Ik gebruik al een aantal jaar geen oogpotlood meer maar deze vond ik heel fijn toen ik als tiener lekker dikke zwarte lijnen rond mijn ogen trok. En qua oogschaduw zijn de Max Factor Masterpiece Nude paletten wel een aanrader. Er zijn drie varianten van, je kunt het palette kiezen dat het beste bij de kleur en ondertoon van je huid past of gewoon welke je het mooiste vindt
Ik sluit me aan bij de reactie van @Baymax, maar daaraan wil ik nog toevoegen dat het ook heel mooi kan zijn om je wing niet volledig met een potloodje te tekenen (liquid of stift eyeliner wordt vaak strakker), maar het is wel mooi om een oogpotlood langs je bovenste wimperrand te doen en dit dan met een schuin afgesneden kwastje naar een wing te trekken. Dat is iets minder hard en (vind ik) makkelijker en ook makkelijker te corrigeren.
Also, basic oogschaduwpalettes kun je ook vinden bij ELF, dit is online te koop bij Douglas en ik heb veel goede dingen gehoord over de bite size oogschaduwdoosjes met vier kleuren. Die zijn niet zo duur, dus misschien kun je zelfs meerdere kleurencombinaties nemen als je meerdere leuk vindt
Wat vinden jullie fijne gezichtsreinigers? Ik gebruikte altijd de Clinique take the day of balm of Bobbi Brown soothing cleansing oil om mijn make-up eraf te halen en daarna de Bobbi Brown extra balm rinse om mijn gezicht te reinigen, maar die zijn ff te duur op dit moment. Ik zoek wel echt een olie voor mijn make-up en daarna een milde reiniger voor het gezicht, zonder droog of trekkerig gevoel naderhand. En het liefst onder de €20, als dat bestaat.
Ik heb gewoon de nivea reinigingsolie voor de gevoelige huid en is echt prima. Vind het ook fijn dat hij in een pompje zit ipv dat ik met mijn vinger in een pot moet zoals bij clinique. Is ook vaak 1+1.
Heb een tijdje de Cetaphil milde huidreiniger als 2e reiniger gebruikt, schuimt niet en droogt daardoor ook niet uit. En is ook goed betaalbaar. Maar wel heel basic.
De squalane cleanser van The Ordinary lijkt een beetje op de Clinique cleansing balm en vind ik heel fijn! Een hele milde reiniger voor daarna vind ik de Toleriane caring wash cleanser van La Roche Posay, die is wel wat prijziger maar is een hele grote fles waar ik ongeveer een half jaar mee doe (misschien nog wel langer).
Ik vind deze van Cerave ideaal voor mijn gezicht (thanks to Tiktok ). Normaal na het wassen voelt mijn huid vaak trekkerig, maar met deze geen last van.
Wow ik vond de squalane cleanser echt niks om makeup te verwijderen. Het werkte bij mij voor geen meter en ik gebruik niet eens langhoudende makeup ofzo.
@Spaarlamp Ik vind de Yes to Coconut cleansing balm een goeie budgetaanrader! Werkt prima.
Ik zit nu al aan m’n tweede iunik calendula cleansing oil en die vind ik dus heel fijn! Is €20 of minder voor 200ml.
En voor reiniger de inkey list salicylic acid cleanser (is milder dan hij klinkt vind ik) of de cosrx good morning low ph cleanser! Allebei onder €15 ook.
Ik gebruik altijd eerst micellair water (nivea gevoelige huid) om mijn make up eraf te halen, gevolgd door neutral face wash om het gezicht te reinigen. Ideale combo voor mij, krijg snel puistjes maar hiermee redelijk onder controle.
Ja het is samen met de NMF moisturizer echt een van mijn HG’s geworden waar ik geen puistjes van krijg en waar mijn supergevoelige huid rond ogen ook tegen kan! Ik draag al een tijdje geen make up meer, maar minerale spf krijg ik er goed mee weg. Ik moet het product wel wat meer en langer inwerken dan de balm van Clinique, en moet ook wel iets meer product gebruiken.
De reinigingsbalsem van de Body Shop of de Calendula-olie van iUnik om make-up te verwijderen, en de Pyunkang Yul cleansing foam of de Soon Jung whip cleanser om te reinigen. De Cosrx en Cerave cleansers die ik al genoemd zag worden zijn ook aanraders.
Ik heb ooit een proefje van je gekregen van die Bobbi balm en die vond ik wel erg lijken op die kamille versie van de Body Shop! Mijn huid voelde daarna ook fijn en gevoed. Daarmee kreeg ik mijn oog make-up ook prima weg, die van the Ordinary gebruikte ik alleen op mijn gezicht want ik kreeg net als @VickyViolence mijn mascara daar niet mee weg.
En die van TBS kun je ook in een kleinere versie kopen, dan kun je hem eerst even testen.
Ik gebruik standaard eerst deze:
En daarna deze:
Maar voordat ik Paula’s Choice ontdekte gebruikte ik altijd deze als 2e cleanser en die vond ik ook heel fijn!