Ik vind het wel heel fijn. Moet wel zeggen dat ik nooit producten zou kopen op huidadvies van Delia want zij smeren extreem veel producten aan die je niet nodig hebt. Ik heb bij meerdere advies gevraagd en kwam dan echt op een advies van minstens 3 producten minder!
Mij heeft image wel goed geholpen ik had veel last van hormonale acne nadat ik gestopt was met de pil en met een goede routine heb ik dat goed onder controle gekregen, daarnaast heb ik een erg gevoelige huid maar met de producten die ik gebruik heb ik er totaal geen last van. Ik heb nooit zo een agressieve routine als Delia gevolgd maar na 2 maanden was mijn huid echt opgeknapt en heb altijd al wel een healthy glow gehad daar had ik die agressieve routine niet voor nodig zeg maar. Maar voorlopig wil ik niet meer terug, moet wel zeggen hiervoor gebruikte ik Sensai producten wat wel 3x een hogere prijs had als image dus ik ben er qua prijs behoorlijk op vooruit gegaan, met betere resultaat. Met de meeste producten doe ik zo’n 5 maanden dus vind dat wel mee vallen.
Er zullen ongetwijfeld ook wel andere goede merken zijn hoor maar ik ben wel echt tevreden met image.