Het Beautytopic #3

Onwijs bedankt. Ik ga er mee aan de slag! :slight_smile:

2 likes

Graag gedaan! Hou ons op de hoogte :slight_smile:

1 like

Ik ben op zoek naar een nieuwe shampoo en conditioner. Ik heb nu deze, niet mijn foto overigens
Garnier-Wahre-Schätze-Ahorn-Sirup-Shampoo-Spßlung
Ik heb nu nog 1 shampoo en 3 conditioners op voorraad, maar ik wil hierna weer eens wat anders proberen. Mijn maximum bedrag is 20 per stuk. Ik zou graag de redken All Soft weer willen gebruiken, maar 26 en 27 euro voor een shampoo en conditioner gaat mij toch net iets te ver.

Ik heb medium dik haar met slag en mijn haar is niet geverfd. Als jullie tips hebben voor een fijne shampoo en conditioner hoor ik het graag, bedankt alvast!

1 like

IMG_20210429_144907

Ik heb vandaag deze op gemaakt. Ik was benieuwd hoelang ik er mee zou doen, daarom had ik de datum erop geschreven. Iets meer dan een jaar dus! Wow :open_mouth:

9 likes

Bij notino heb ik laatst all soft voor onder de 20 euro besteld. Redken haarcosmetica | Redken shampoo | notino.nl

2 likes

Omg bedankt voor de tip, hopelijk is die actie er ook nog als ik mijn loon krijg. Echt een fijne shampoo en conditioner

Ik heb vergelijkbaar haar en ik ben heel tevreden over de dr. organic Aloe Vera of Coconut (ik wissel af) shampoo en conditioner. Ik koop het bij Holland & Barret. Het is ongeveer 10 euro per fles, maar er is om de twee weken wel een aanbieding.

1 like

Hiervan had ik de mini besteld waar je volgens PC twee weken mee kan doen. Ik heb het bijna 4 maanden iedere dag gebruikt😂

4 likes

Wat is een fijne handcreme voor heeeeeeele droge handen? Mijn knokkels hebben een soort permanente versteende status nu en bloeden heel makkelijk daardoor. :skull: niet voldoende zijn tot nu toe: sos crème van de Lidl, pure Shea butter, intensieve baby verzorging bepanthen, olijfolie en sudocrem

Volgens mij is zoiets met handschoenen ook een ding bedenk ik nu, misschien moet ik dat eens proberen

Misschien Working Hands?

Screenshot_20210430-013241_Chrome

3 likes

Misschien pure lanoline? Daar gaan mijn intens droge en jeukende ellebogen echt super goed op. Na 1x smeren was het al veel beter terwijl ik echt al heel veel geprobeerd had.

1 like

Heb je misschien winterhanden? Het komt me heel bekend voor, ik heb dit ook (gehad? Ik heb er nu niet meer zoveel last van). Wat mij vooral heeft geholpen is het dragen van handschoenen tijdens het fietsen. De dermatoloog raadde me aan om dit al te doen als het onder de 10 graden is. Dat is het echt vaak, weet ik, maar werkt wel. En verder gebruikte ik toen graag een milde handcrème, eentje met weinig parfum. Ik vond destijds de handcrèmes van de HEMA fijn. Die van de cadeau-afdeling voor ongeveer €2. Ik zie zo niet op de website staan. Die van O’keeffe’s hierboven bevat urea. Dus die lijkt me heel lekker! Bij Kruidvat zijn ze nu in de aanbieding. Ik zou ook even checken of je geen heftige handzeep gebruikt en die des noods vervangen voor een mildere. En voor de gebarsten huid heb ik een vette crème van de huisarts gekregen, maar je zou ook Bepanthen babyzalf, lanolin/tepelcrème of vaseline kunnen gebruiken.

4 likes

Bij mij helpt vaseline als een beschermlaagje. En vooral voor de nacht goed insmeren omdat je overdag toch je handen veel gebruikt.

Zijn er hier mensen met ervaring met de tanrevel (voor langere tijd)? Ik ben weer geinfluenced en heb al heel wat reviews bekeken, gelezen, maar dat is vooral 1 of 2 x gebruiken. Ben benieuwd of dit ook voor de lange termijn fijn is.

3 likes

Working Hands is geweldig inderdaad, Hemp van The Body Shop ook maar heeft wel een specifieke geur.

Mijn vader heeft winterhanden, mijn vriend ook, die gebruiken als het echt erg is 's nachts uiercreme met handschoenen.

2 likes

Ik vind Vaseline Advanced Repair fijn, is zonder parfum. Daarnaast is handschoenen dragen zoals hiervoor werd gezegd ook een goede tip. Als je vaak last hebt van koude handen kun je ze zelfs binnen dragen (doe ik ook soms, van die zilverhandschoenen). En sowieso dikke rubberhandschoenen gebruiken tijdens het schoonmaken.

1 like

Wat een fijne tips allemaal, bedankt! Twijfel of ik helemaal voldoe aan de kenmerken van winterbanden want volgens mij krijg ik niet echt de vlekken die beschreven staan. En vooral jeuk als de huid weer zo hard is geworden en snel kapot gaat. Maar weet wel dat mijn doorbloeding niet briljant is, ik krijg wel regelmatig blauw/paarse nagels als ik stilzit. En misschien moet ik ook wel wat spaarzamer met mijn handen omgaan en inderdaad huishoudhandschoenen kopen. Kan ik straks gelijk bij Kruidvat die working hands crème halen!

2 likes

https://www.debijenkorf.nl/charlotte-tilbury-pillow-talk-medium-matte-revolution-lipstick-9186090158-918609015800000?query=fh_location%3D%2F%2Fcatalog01%2Fnl_NL%2F%24s%3Dcharlotte%5Cu0020tilbury%5Cu0020make-up%26fh_start_index%3D48%26country%3DNL%26chl%3D1%26type-search%3Dsuggest-keyword%26vt%3Dunknown
Ik vind deze mooier dan de originele pillowtalk.
20210430_100115
Bovenste is pillow talk, onderste pillow talk medium. Verder vind ik mac Twig wel bij jouw beschrijving passen

2 likes

Ik vind MAC Velvet Teddy fijn met lipliner (ook MAC) Boldly Bare

1 like

JSC velour liquid lip in de kleur Christmas Cookie?

Foto

afbeelding

1 like

Misschien dat bewegend beeld een wat betere indruk geeft. Op Youtube is vast iets te vinden.

1 like