Het Beautytopic #3

Inderdaad… Lees vooral mensen die duidelijk aangeduid hebben dat ze geen abonnement wilden en er toch één kregen.

1 like

Ja ik had het ook gelezen en dit was voor mij één van de redenen om niet te bestellen.

1 like

@BlairWaldorf In februari postte je dat je heel enthousiast was over nanolash als wimperserum. Ben je dat nog steeds? Ik mis mijn kruidvatwimperserumwimpers en ik wil een vervanger, dus ben heel benieuwd of je nog steeds tevreden bent. Of als iemand in de tussentijd een goede vervanger heeft gevonden hoor ik het ook graag!

1 like

Ja zeker, ik gebruik het echt al een aantal maanden en ben nog steeds mega tevreden. Ik heb een aantal weken geleden een lashlift gedaan en dat heeft de conditie van mijn wimpers verslechterd helaas dus ik ben weer begonnen met elke avond trouw smeren. Ik heb helaas geen voor en na foto’s gemaakt om te laten zien.

Ik heb destijds het kruidvat wimperserum ook gebruikt en nanoldh heeft dezelfde werking.

2 likes

Dan ga ik dat eens proberen denk ik! Met zulke bedragen is het wel fijn om te weten dat het werkt haha!

2 likes

@Guchi is nanolash hetgeen wat jij ook had gebruikt?

1 like

Ja klopt! Maar heb het nog niet consistent gebruikt.

Je hebt het nu ook van maybeline zag ik op tiktok een winperserum.

Ik gebruik Orphica Reallash en ik ben er heel tevreden over. Met de Kruidvat versie kreeg ik ook wel langere wimpers maar met deze mooier en steviger (en ik heb significant langere wimpers). Bij Kruidvat kreeg ik ook rode randen boven mijn ogen, bij deze helemaal niet.
Het is wel een duur wimperserum maar ik doe nu al bijna een jaar met deze verpakking.

1 like

Wat is jullie ervaring met lookfantastic? Ik wil er graag wat bestellen maar lees online dat er best veel mensen zijn die toch invoerkosten moesten betalen.

Volgens mij postte Vera enkele dagen geleden dat veel mensen hun pakket niet kregen en dat de klantenservice niet te bereiken was (op de voorlaatste insta post van lookfantasticnl zie je veel reacties) dus ik zou het persoonlijk niet doen :sweat_smile: ik heb al bij cultbeauty en feelunique besteld en dat ging goed maar was wel nog voor de brexit

1 like

Ik heb alleen maar goede ervaringen met lookfantastic, maar dat was wel voor brexit

2 likes

Ik heb ook alleen voor Brexit besteld en dat ging toen prima.

1 like

Ik heb vorige maand nog besteld. Kwam bij mij binnen een week aan zonder invoerkosten. Wel in twee delen vanuit België. Volgens mij hebben ze daar ook een distributie centrum zitten.

1 like

Voor de Brexit had ik daar meerdere keren besteld en was er niks aan de hand. Maar na de Brexit was het echt een drama, pakketje kwijt en heeel slecht contact met de klantendienst. Na een tijdje wel mijn geld teruggekregen.

1 like

Ik heb er 1 keer besteld dit jaar en dat ging helemaal prima! Binnen een paar dagen was alles binnen en ik hoefde geen invoerkosten te betalen.

1 like

Heb daar vorige week nog besteld en ging gewoon goed, maar ik had maar 1 ding en kwam niet boven de €25 dus wss daarom geen gezeik gehad met invoerrechten enzo.

1 like

Ik ook na brexit en voor €90 ofzo, naar had ook geen gedoe met invoerrechten. Het kwam wel in 2 delen, maar snel en prima verder.

1 like

Ik kreeg mijn pakketje in delen uit verschillende magazijns maar hoefde geen invoerkosten te betalen. Delen die uit de UK kwamen duurden wel behoorlijk lang. Maar volgens mij staat ook op de site dat je geen invoer hoeft te betalen.

1 like

Same. Deel kwam uit NL volgens mij en deel uit de UK, duurde wat langer maar werd goed op de hoogte gehouden. Geen extra kosten.

2 likes