Ik heb de TO Retinol 1% in Squalane, na jaren de Granactive Emulsion te hebben gebruikt. Vond het maar een vies, vet spulletje en ik merkte dat mijn huid het niet fijn vond. Alsof er niets gebeurde. Terwijl de Granactive emulsion gewoon lekker was. Het is heel moeilijk om te merken of retinol werkt, als in of het je huid verbetert. Voor dat resultaat moet je denk ik aan de Tretenoide. Ik zie het meer als een investering in de toekomst. Uitstellen van veroudering. De emulsion zit in mijn avondroutine, een keer of 3 a 4 per week. Ik merk het niet goed als ik 'm gebruik, maar ik merk het wel, als ik 'm niet meer gebruik.
En @Flippie bedankt voor de tips!
Ik ga me even in beide wat meer verdiepen. Hoop dat er iets is wat bij mij ook gaat werken
Ik gebruik sinds kort de minerale make-up van creativecosmetics. Bevalt erg goed! Ik heb ook een droge, gevoelige huid met veel roodheden en het gaat goed samen.
Weet jij heel toevallig hoeveel % er in dat serum van collistar zit? Kan het online niet vinden. Qua prijs is hij wel fijn maar zie van andere merken altijd een % vitamine C erbij staan dus dat maakt t wat lastiger vergelijken.
Ooh ik zal hier eens naar kijken, thanks voor de tip!
@Spaarlamp Ik zoek een poeder, een vloeibare foundation voelt vaak heel zwaar op m’n huid. Maar ik zal ook eens naar Bareminerals kijken, die klinkt ook erg goed.
Wat is nou echt goed lippen spul, want ben verkouden dus heb zo’n typisch randje om de lippen.
Heb er al vanalles opgesmeerd, zelfs sudocreme… (hielp wel goed tegen m’n schrale neus door het snuiten)
Purol, lekker dikke laag smeren snachts
Purelan (ja dat is tepelzalf)
Sexy.
Ik vind de witte tube van kneipp heel fijn. En tepelzalf, bij de kruidvat is ook pure lanoline werkt als een tiet (ik ga weer)
Ik gebruik Palmers cacaoboter lipbalsem. Maar alle cacaoboter of sheaboter zou moeten helpen
Blauw potje Blistex
Mercikessss allemaal!
Haha wow ik heb nog nooit in dit topic gekeken en kwam hier speciaal heen om deze lippenspul vraag te stellen. Its amazing
Ik wil graag m’n skincare routine wat upgraden (met Black Friday) in zicht maar ik voel me zo overweldigd door alle merken en producten dat ik er niet uit kom
De dingen die ik nu gebruik is eigenlijk een samenraapsel van producten waar ik door de jaren heen tevreden over was/ben, maar dus niet echt op elkaar afgestemd.
De 30 komt in zicht dus ik wil ook graag retinol gaan gebruiken ivm beginnende lijntjes.
Iemand die wil helpen meedenken?
Wat ik nu gebruik:
The Ordinary Squalane cleanser
COSRX BHA Blackhead Power Liquid
COSRX Advanced Snail 96 Mucin Power Essence
Hyaluronic Acid 2% + B5
Estée Lauder Advanced Night Repair
Weleda Skinfood Light
Haha nou nog een tip dan; de Hemp lipbalsem van the body shop. Enige die ik elke keer weer opnieuw koop.
Sowieso een zonnecrème! Helaas heb ik zelf de perfecte nog niet gebonden en is die squalane cleanser een oliecleanser? Dan misschien nog een gel cleanser voor erna
Qua retinol vind ik die van Paula’s choice wel fijn, die van the ordinary waren voor mij veel te olie-achtig
Dank je! Dit is m’n avondroutine trouwens dus geen zonnecreme nodig dan.
Vroeg me ook af wanneer ik de retinol best aanbreng, na de snail essence of na hyaluron?
Na je serums en voor je crème, dus zou het na de ANR gebruiken.
Net voor je crème, als voorlaatste, zo doe ik het tenminste
Edit: haha dus wat @Spaarlamp zegt