Ik heb de light bronzer. Blend super makkelijk en ziet er natuurlijk uit - is wel vrij oranje voor mijn lichte huid… Ruikt wel lekker!
Heb ik al! Haha! Heb er zo veel. Heb nu deze twee gevonden die ik nog niet heb!
https://www.bol.com/nl/p/mac-cosmetics-satin-lippenstift-retro/9200000087112480/
En
https://www.bol.com/nl/p/mac-cosmetics-matte-lippenstift-whirl/9200000100621436/
Ohhhh top, dan wordt die het! Heb je ook het lippotlood erbij? Of die in een andere kleur?
Oh heel mooi zijn die ja!
Ohhh ik heb me altijd om laten praten om lippotlood eronder te dragen maar goed, je kunt mij alles wijs maken haha.
Zodra ze binnen zijn ga ik gewoon vol in de make up haha, inclusief lippotlood, als ik dan toch nog ga bevallen zit m’n lippenstift in elk geval goed
@Nidorina deze webshop heeft wel goede recensies op bol dus ik waag de gok maar. Heb die bonnen verdiend met enquêtes invullen dus ach
Kan bij tps nipo/kantar of gfk panel (gfk verdient sneller)
Bij NIPO inderdaad. Heb er nu 2 van 10 euro in 2 maanden, maar ligt er net een beetje aan of je in de doelgroep past etc.
Ik heb de radiance en de spf 30. De ene gebruik ik in de winter, de ander in de zomer. Ik heb zelf een gecombineerde huid met best een vettige t-zone, maar die radiance is wel heel mooi, niet te glanzend.
Ze zijn erg duur, maar wel heel zuinig in gebruik.
Heeft iemand ervaring met de Bobbi Brown Fever Dream palette, Becca Ombre nudes of de Too faced Christmas hot buttered rum? Ik vind ze alle drie mooi, maar mag er maar een.
Ik vind de oogschaduws van Bobbi niet zo fijn, zeker de matte kleuren zijn niet super gepigmenteerd en blenden lastig.
Ohhhh jongens de verleiding is zo groot om dit palette te bestellen: https://www.boozyshop.nl/bperfect-x-stacey-marie-carnival-xl-pro-palette.html. Zó mooi en als je voor €50 bestelt krijg je een mystery bag twv €80. Maar ik heb eigenlijk het geld niet en zou hem naar m’n ouders moeten versturen terwijl ik daar pas in januari weer ben?
Oke fuck it ik ga 'm gewoon bestellen als vervroegd verjaardagscadeautje voor mezelf. Maar dilemma twee is nu: bestel ik hem nu, zodat ik sowieso die mystery bag krijg, of wacht ik op een deal die waarschijnlijk morgen komt i.v.m. black friday ondanks dat ik nog niet weet wat die deal gaat zijn en loop ik het risico dat die mystery bags op zijn?
Zou het nu bestellen en als er morgen een betere deal is het retourneren en opnieuw bestellen
Hahah ja daar dacht ik dus ook aan! Maar omdat ik het naar mijn ouders moet verzenden weet ik niet of zij er blij van worden als zij dan moeten retourneren Zal het eens aan m’n moeder vragen.
Edit: ik las op de site van Boozyshop dat er waarschijnlijk wel iets komt, maar ik zie dat ze vorig jaar alleen een mystery bag hadden en geen andere speciale deal.
Edit: Heb het besteld
Ik wil een nieuwe Anastasia dipbrow aanschaffen. Die ik nu gebruik is na dik 2 jaar bijna op. Ik had nu ashbrown, maar wil nu medium of dark brown pakken denk ik. Ash brown zit namelijk niet in de giftsets haha.
Wie heeft advies? Ik heb al duizend filmpjes op youtube gekeken en foto’s, maar kom er niet uit. Ik heb helaas geen tijd om naar de Douglas te gaan. Dit is mijn (geverfde) haarkleur en je ziet dat ik een bleke huid heb (gele ondertoon denk ik). Kijk vooral naar de onderkant van het haar, bovenop zie je uitgroei. Ik houd niet van een warme ondertoon in het haar of de wenkies. En is ashbrown donkerder dan medium brown? Want lichter wil ik ze niet.
Iemand nog een tip voor een goede serum en toner? Ik vond Estée Lauder even skintone illuminator altijd zo fijn, maar al tijdje niet verkrijgbaar. De porie versie vind ik ook wel fijn, maar mss hebben jullie nog aanraders.
Zit nu namelijk op Douglas te kijken en zie door de bomen het bos niet meer: origins, mario badescu, glamglow, indeed labs etc. Weet ik veel.
Kom ook alleen maar van die reviews tegen dat ik denk #spon.
Wat zoek ik; aangezien ik 30 ben maar nog geen rimpels heb wil ik wel iets wat me een jonge godin laat lijken, iets hydraterends voor vochtarme huid, en alles met plump en glow of brightening vind ik fantastisch klinken. Wel iets voor overdag. En idd geen vettige textuur (had een proefje van vitamine c serum van Kiehls maar vind dat geen fijne textuur). Heb soms een vette t-zone dus niks voor heel droge huid of vette huid, maar wel beetje vochtarm.
Ik had eerst medium Brown, maar dat was het elke keer niet, toch zo een warme gloed wat eroverheen kwam. Was mega blij toen ze met Ash Brown uitkwamen. Zou gewoon voor die gaan ook al zit die niet in een set.
Mijn make-up is echt om te huilen! Al m’n favoriete foundations/primers/concealers laten me in de steek en bevallen ineens niet meer.
Ik heb morgen een kleine Douglas en kleine ICI in de buurt. Wat zijn aanraders voor foundation en primers? voorhoofd en kin zijn kei vet, neus en onder ogen is heel droog… Etos of Kruidvat mag ook! Maar ben best bereid iets meer uit te geven, ben echt radeloos.