Ik rijd in een fiat 500. Ben vooral trots op mn sport bekleding . Betaal rond de 82eu aan wegenbelasting en 88 per maand aan verzekering. Kan ongeveer 700km op een 35l tank rijden. Ben er heel tevreden mee
@Cajun-moon sowieso Alphabet, Leaseplan en Athlon. Die zijn het bekendst. Maar altijd ALLE kleine lettertjes lezen!!! Ze moeten eigenlijk ook bij een keurmerk lease zijn aangesloten, er zijn ook nog sjacheraars op de markt namelijk.
BMW 1 serie uit 2005, betaal 135 euro per maand en dat is incl wegenbelasting en al risk verzekering . Super blij mee al vertoont ie nu wel wat mankementen.
Sinds 2 weken trotse eigenaresse van een Volkswagen Up! (2012)
Zuinig in gebruik en rijdt als een tierelier.
Hiervoor heb ik mijn na 3 jaar trouwe dienstdoende toyota aygo (2006) ingeruild. Ook een prima auto, helaas afgelopen jaar veel mee bij de garage gestaan door terugkerende motorstoringsproblemen… koppeling moest ook vervangen worden, dus heb 'm met pijn in mijn hart ingeruild.
Maar wat een verschil kwa rijcomfort
Betaal nu €60 p.m. + benzinekosten
Ik blijf terugkeren naar deze advertentie. Lijkt me gezien de kilometerstand een heel goede deal? En ik vind hem er nog best leuk uitzien. Mis ik iets?
Ik kan niet zien of ie NAP gecontroleerd is? Anders klopt de km stand misschien niet
Nee je mist niets het is gewoon een beetje de prijs van Ford ka ouder model. Kilometerstand zegt trouwens vrij weinig over de staat van een auto, je hebt ook autos die slecht zijn onderhouden die met nog geen ton op de teller op de sloop staan. Ik hoor wel vaak dat Ford ka roestbakken zijn
Je kan een aankoopkeuring laten doen, dan vragen ze de onderhoudshistorie op en checken ze ook op terugdraaien van km stand naast de verborgen gebreken etc.
Ah, kijk, bedankt, veel geleerd (erg hè?)! Nu kan ik weer breder oriënteren.
Ik heb nu een Peugeot 108 lease via mijn werkgever. Maar helaas moet ik die binnenkort inleveren omdat ik een andere werkgever krijg zonder leaseauto. Dan stap ik over naar privatelease en zoals het er nu naar uitziet wordt dat dan een Opel crosslander x.
Volgens mij zoeken wij een beetje op hetzelfde. En hebben we er even veel verstand van haha. Gelukkig zijn er hier wel genoeg die er wat vanaf weten.
Ik rijd een Peugeot 308SW uit 2016. Bevalt erg goed. Auto ligt goed op de weg, is erg stil en van binnen echt top afgewerkt (en veel opties). Ik rijd deze auto wel zakelijk, maar nog weinig gekke dingen qua onderhoud gehad (ondanks dat ik veel rijd, ong. 700/800 km per week)
Ik heb een Fiat 500 van 9 jaar oud.
Op zoek naar een kleine auto voor woon-werkverkeer en toen kwam ik deze tegen. Daarvoor altijd met OV maar wegens nieuwe baan niet mogelijk.
Gelukkige handige mensen in familie die mij advies hebben gegeven want zelf heb ik niet veel verstand van auto’s. Motor bleek wel erg vervuild te zijn door steeds korte stukjes…
Ik wilde vroegah altijd een fiat 500 totdat ik er mee over een snelweg reed meteen genezen. Blijven qua uiterlijk wel héle leuke auto’s!
Ik heb een Renault Clio uit 2005, heel fijn autootje en ook nog eens automaat <3
Mijn droom is een mini cooper cabrio en dan in het antraciet grijs, maarja die dingen zijn pleurisduur.
Gelukkig ben ik nooit gewend aan grotere auto’s dus ben bijna niet anders gewend dan dit gedrag op de snelweg.
Wel een 1.2 motor dat vind ik zelf een stuk beter dan de 2 cilinders.
Wat is er dan mis met een fiat500 op de snelweg? Ik vind het ook leuke autootjes maar zo duur
Ik quote mezelf even:
Oh ik heb echt geen problemen met mn fiat op de snelweg. Mijne is best stil. Stiller dan mijn vorige auto, een C1
Wat je krijgt je voor geld is een auto die een leuk uiterlijk heeft maar van binnen (ok mss niet in elke uitvoering) echt een plastic dinkytoy is. Reed hiervoor een hyundai i10, ook niet groot, maar die had toch veel meer stabiliteit en comfort op de snelweg. Dus als je veel over de snelweg reist zou ik een fiat500 echt zwaar afraden!