Het autotopic

Ik had deze van Yankee Candle:

De eerste twee gingen aardig lang mee, de andere twee wat minder. Wel lekker, maar heb nog niks anders gekocht.

1 like

Ik had ooit deze in mijn auto hangen toen ik daarmee een (eerste) date van het station haalde. Hij vond de auto lekkerder dan mij ruiken. (… lekkerder ruiken dan mij? Het klinkt allebi kut. Is er een taalpurist in de zaal die me kan helpen?) Doe je voordeel met deze informatie. :+1:

4 likes

Ik vind die van rituals ook heel lekker ruiken! Wel een tip om de ventilator(?) waar die voor hangt niet te hoog te zetten. En als het heel koud is of als je hem heel lang aan hebt dan die ventilator na een tijdje uitzetten anders zijn die dingen veel sneller leeg

1 like

Ik vind die van Bridgewater company lekker, heb nu de geur white cotton. Ik zie het merk altijd in tuincentra liggen. Ze hebben ook kaarsen en geurstokjes enzo.

2 likes

Hier ook rituals! Als mijn auto lekker ruikt, haal ik 'm altijd ff los. Op die manier doe ik er langer mee hahaha

Is er maar 1 geur van de Rituals?
Ik krijg as zaterdag mijn nieuwe auto en die nieuwgeur is natuurlijk ook altijd wel lekker. Twijfel twijfel

Nee zijn verschillende geuren!

1 like

Yankee Candle Clean Cotton en die ambient pure vind ik lekker.
Ik moet wel even wachten tot de geur van nieuwe auto( me favo) eruit is.

Ik denk dat ze in dit geval wel juist was. Als je zegt ‘hij vond het lekkerder ruiken dan ik’ betekent het dat zij het minder lekker vond ruiken dan dat hij dat vond. Maar ik neem aan dat zij wil zeggen dat hij die auto lekkerder vond ruiken dan dat hij haar vond ruiken, dus dan is ‘dan mij’ wel correct. Klinkt inderdaad niet zo mooi, maar goed.

Ik heb zo’n geurdingetje van Yankee Candle. Ziet eruit als zo’n kaars maar dan van karton. Veel geuren te kiezen, houd ervan. Blijft ook lang hangen en niet te sterk (ligt er ook aan welke geur).

Dan is het natuurlijk al een stuk betaalbaarder, toch maar eens proberen dan :slight_smile:

Ik mocht de bijenkorf bon die mijn vriend als kerstpakket had gekregen hebben, heb er (oa) voor hem ook een autoparfum van Rituals van gekocht. Ben benieuwd.

Oh fantastisch! Heb je aanraders? Heb cotton al in mn mandje!

Heb zo’n 3 pack gekocht! Is voordeliger. https://www.sensationalhome.nl/yankee-candle-soorten/auto-travel/car-jars/yankee-candle-beach-vacation-mix-car-jar-3-pack.html
Island spa is echt lekker (houd van frisse niet te zware geuren). Heb ik ook als kaars.

En een vriendin van mij heeft echt zo’n plastic mini kaarsje die zien er wel schattig uit:
pink sands car jar ultimate Sensationalhome.nl Die gaan wel langer mee volgens mij.

Ja die zijn qua prijs wel aantrekkelijker, maar dat zijn niet helemaal mijn geuren. hmmmm. Ga nog eens rondkijken! Echt love deze site, gouden tip!

1 like

Ik gebruik ook die plastic mini kaarsjes van Yankee Candle. Ben er heel tevreden mee! Ik heb de geuren Clean Cotton en fresh cut roses geloof ik.

Ik heb deze gekozen omdat je ze aan de spiegel kunt hangen. Heb een horrorverhaal gelezen online over een gesmolten rituals autoparfum die je in je het rooster stopt; hele dashboard was bij een aantal mensen naar de klote.

Ik heb ze bij deze site besteld trouwens:
https://www.geurvoorjehuis.nl/Yankee-Candle-Car-Jar-Ultimate

Ik rij in een oud autotje uit 2003. In januari krijg ik een nieuwe auto en gaat deze naar de sloop. Tot die tijd rij ik er nog dagelijks mee naar mijn werk. Gisteren reed ik 130 op de snelweg en begon het “check motor”-lampje oranje te knipperen. Toen ik 100 ging rijden ging het weg. Dat gebeurde daarna nog een keer toen ik weer 130 reed en ging het weg bij 110. Daarna heb ik het niet meer gezien. Vanmiddag zonder probleem 130 gereden. Auto klinkt en doet en ruikt normaal. Heeft in juli APK en kleine beurt gehad.

Ik heb eigenlijk geen zin om naar de garage te gaan want deze auto wordt toch binnenkort vervangen en weet nu al dat hij gaat zeggen “auto is op moet naar de sloop”. Maar is het extreem onverantwoord om hiermee door te rijden? Heb geen idee wat t kan zijn want ben een auto noob maar dat het nu weg is is toch opzich een goed teken? Als het opnieuw komt ga ik uiteraard wel naar de garage of zet ik m voorgoed aan de kant. Maar wat als t niet meer knippert?

Lastig te zeggen, want dat lampje kan heel veel dingen betekenen haha. Zou in ieder geval even kijken of je tankdop goed dicht zit, en olie en koelvloeistof even checken. Als het mijn eigen situatie was zou ik er nog wel mee doorrijden en goed op het olie- en temperatuurlampje letten, maar voor een ander is dat altijd lastig te zeggen natuurlijk

1 like

Ik heb dit aan mijn man laten lezen, die redelijk veel van auto’s weet, en die zegt: lekker mee blijven rijden.

1 like

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Wat is het chillste auto deel/leen/huur concept? Ik wil iets voor korte ritjes naar de bouwmarkt e.d., af en toe een halve dag, 1 a 2 keer een weekend en misschien een korte vakantie in eigen land. Dus een eigen auto klinkt dan sowieso duurder, maar geen idee eigenlijk. Sowieso niet nodig voor boodschappen en werk.