Edith Dohmen van Stylehasnosize had een tijd terug een shoplog van o.a. de spijkerbroeken van Khloe Kardashian (Good American). Ze gaf aan dat het dure broeken waren en dat ze die had gekregen om te testen als plussize persoon/model. Ze probeert ze nu te verkopen op haar Instagram voor € 75 p/s. Schaaaamteloos
Omg wat lullig en afzetterij. Goed gevonden trouwens. Maja je bent ook gek als je 35 voor een touwtje betaalt
Omg dit is zo schoftig
Monica wordt in haar nieuwe vlog gevolgd door een camera ploeg. Een volger reageert dat onder de vlog en ze reageert met ‘scherp😏’. Ben heel benieuwd waar het voor is! Ze zegt ojok op het einde van deze vlog dat ze over 2 weken weer met een nieuw “iets” komt.
Wow deze lijkt het beste!
Maar als dit al meer dan 10 euro is snap ik de 35 van Yvonne wel wat beter Maar dan nog is het belachelijk en ik vind 10 euro al duur voor zo’n armbandje. Had eigenlijk verwacht dat de inkoop 3 euro was ofzo.
Ben ook benieuwd ja!
Vind Mo echt met de week leuker worden. Vond ik al toen ze dagen in bed lag te eten, maar hoe volwassen ze nu is en hoe ze omgaat met haar dochter, zo mooi.
Tegenwoordig is ze zelfs programmamaker. Fijn dat Jeroen Pauw toch nog een beetje kritisch was.
Verder, you don’t fool me zonder makeup en je borsten die voor de verandering niet in je nek zitten.
Beetje hypocriet ook dat ze het verbannen van die plastische chirurgie filters op Instagram applaudisseert, aangezien zij helemaal in de ban was ervan en een miljoen stories heeft gewijd aan hoe graag zij zulke lippen wil hebben. She doesn’t fool me either.
Geen youtuber maar wel bekende Instagrammer, Doyoutravel. Heeft een hele post over hoe hij graag bij kleine ondernemingen koopt, foto van een iniminie fruitstalletje op Bali en dat is dan een reclame voor Amex. Denk niet dat hij zijn ananas met een creditcard heeft betaald. Lekker ironisch weer😅
Jeeeeeezus hoeveel cringe kan je in één video stoppen Willem?
Wáárom noemt hij zichzelf daddyhox ik blijf dat zo’n rare naam vinden. Hij heet ook geen Hox volgens mij
Hij heeft in het hoxtonhotel gewerkt. Daar stamt de naam vanaf
Gadverdamme. De ene week een spon over duurzame pampers om de wereld een stukje groener te maken (zijn woorden) en de andere week een spon over een Big Green Egg BBQ met dikke hompen vlees
Gelukkig heeft hij niet bij de appie gewerkt want dan was het vast daddyheijn geworden
Daddy Donald’s
Heeft Jamie Li eigenlijk ergens aangegeven waarom ze al 1,5 maand geen video’s meer heeft gepost?
Daar ging ze mee stoppen toch? Of alleen met de vlogs?
wat ik wel een mooi detail vind is dat hier de uitdrukking ‘onder het mom van’ verkeerd en daardoor per ongeluk correct wordt gebruikt.
(taalergernisje van me, mensen hebben het vreselijk vaak over ‘mom’ als ze ‘motto’ bedoelen)
Ik zit de vlog van Monica te kijken, en ondanks dat ze er zelf (tot nu toe iig, ben op de helft) heel chill mee om lijkt te gaan vind ik het zo heftig dat ze ineens gewoon een hele week niet thuis slaapt vanwege de break up. Kan me niet voorstellen hoe heftig dat moet zijn. Vind het ook wel tof dat je meteen Anthea en Femke en Kay en andere vrienden/vriendinnen van haar voorbij ziet komen, lijkt erop alsof ze een goed vangnet heeft. Heb echt met haar te doen iig.