Jaaa! Dat stel inderdaad. Ze bleek wel echt zwanger geloof ik. Ben zo benieuwd hoe het nu met ze is.
Jaaa! Thanks. Zie net dat ze is bevallen😋
Ja, paar weken terug. Ze hebben het geslacht van hun kindje niet gedeeld en ze gebruiken neutrale voornaamwoorden. En ik dácht dat ik sowieso al heel weinig belang hechtte aan het geslacht van baby’s en de verschillen tussen meisjes en jongens e.d. (sowieso veel minder dan standaard), maar ik vond het dan toch heel irritant dat ik dus niet weet of hun baby een meisje of een jongen is. Best confronterend hoe vervelend ik dit vond, want wat maakt het ook uit (nog los van het feit dat ik hen ook helemaal niet ken, haha). Ik moest daar echt aan wennen (ik volg hen op Instagram).
Bedankt voor de tip, vind het enorm interessant om te lezen waar mensen het van doen!
Dit is zo cute Haar vader wordt ook een beetje klierig tijdens de aflevering
Ik wou net de nieuwste video van Lotte bekijken, een pashokjesshoplog om festivaloutfits (haat aan die term) te kopen. Na 3 minuten terug afgezet, hoeveel samenstellingen met het woord festival kan men gebruiken festivalachtig, festivaloutfits, festivallook bahbahbah
Maar gaat ze zelf wel eens naar een festival? Lijkt me niks voor haar
Nee
Komt denk ik ook omdat bon niet naast dr schoenen gaat lopen. Ofterwijl; lekker zichzelf is gebleven. Vind die yters altijd het leukste.
Wat is hun instagram?? Ben super benieuwd nu
Het was young patrons gala. Dat is het gala voor de young patrons (goh, haha), een club relatief jonge mensen die het nationaal opera en ballet steunen met geld en daarvoor wat perks krijgen (zoals beroemde balletdansers ontmoeten voor de voorstelling, etc.)
Ik denk dat ze gewoon hun kring willen uitbereiden met gegoede, jonge mensen.
*en influencers kan uiteraard ook geen kwaad.
Ik had ook hoger verwacht inderdaad! Maar ik denk dat zij heel veel dingen gratis doet (tripjes) en er niet voor betaald krijgt. Plus we hebben geen idee hoeveel cijfers er op haar zakelijke rekening staan.
Ik hoop voor haar dat het wel wat meer is dan op haar spaarrekening. Ik snap dat ze niet helemaal zorgeloos heeft kunnen leven met het wisselende inkomen.
Ze heeft in de afgelopen jaren (geen idee hoeveel jaar) een 5-cijferig bedrag (incl. of excl. haar duo lening?) van haar spaarrekening uitgegeven, aan wat? Vaste lasten of alleen maar shoppen? Ik vind dat best wel veel! Gelukkig kan ze nu weer gaan sparen. Lijkt me erg stressvol om helemaal niets achter de hand te hebben.
Ze heeft me wel geïnspireerd om mijn eigen duo “schuld” af te betalen. Nou ja, ik ben geld opzij aan het zetten. Ik hoef nog niet te beginnen met afbetalen dus ik wacht er nog even mee, ook al kan ik het makkelijk in 1 keer aflossen.
Dit soort artikelen “help mijn billen worden platter van hardlopen” vind ik zo irritant! Bij hardlopen heb je juist je bilspieren super erg nodig en ik zou het leuker vinden als het eens wordt omgedraaid. Blijf die bilspieren zwaar trainen ook als je hardloopt en zorg voor een goede spier-activatie voordat je gaat hardlopen zodat ze blijven werken. Ik geloof echt niet dat hardlopen zorgt voor een plattere kont. Het enige wat daarvoor kan zorgen is wanneer je ze niet of minder traint.
Ik ben wel blij dat ze in de conclusie toch nog benadrukt dat ze sport voor haar plezier en niet haar uiterlijk. Ik hoop dat ze de halve marathon gaat halen over 2 maanden
Zeggen ze ook beide ze zijn nog nooit naar een festival geweest en ze gaan ook niet.
“Ben niet zo’n festival persoon want het is vaak te druk. Maar de vibe is wel heel chill”
Oke meid…
Maak dan ook geen video?! Irriteert me meer dan zou moeten.
Alles voor views!!
Ik vind ook dat haar billen ‘beter’ gevormd zijn op de 2018 foto als je vergelijkt met de 2016 foto!
2013 - 2018 is ook de progressie van haar billen door krachttraining. Sinds een paar maanden doet ze pas fanatiek aan hardlopen, dus ‘het effect daarvan’ zie je niet op die foto!
Snap het ook niet… Mijn billen werden alles behalve platter toen ik, vanuit vrijwel niet sporten, begon met hardlopen. Na een paar maanden paste ik bepaalde jurkjes écht niet meer, die hadden dan achter van onder tot boven een rits en totaal geen strech. Gingen niet meer over mijn bolle billen heen hoor