Nee is begrijpelijk! Vind die 800 euro ook wel een beetje gek en kan me voorstellen dat het mentaal voor velen een stuk aantrekkelijker is om die af te betalen dan nog een keer op vakantie te gaan. Haalde het een beetje uit z’n context, excuses.
Hahah dat klopt, vooral jongere volgers reageren daarop. Vaak zo’n HiHaHO reactie die nergens op slaat.
De hello f.res.h spon begint me echt te irriteren. Allemaal influencers voor wie koken blijkbaar hogere wiskunde is maar het opeens met de pakketten geweldig vinden.
Moet wel zeggen: met hello fresh kon zelfs mijn vriend eetbare dingen produceren. Vond het écht lekker. Alleen wel duur helaas
Ja het zijn ook heerlijke recepten! Ik kook ze zelf ook wel eens maar dat cliché verhaal er de hele tijd bij
& @Sarie
Is toch niet heel gek, want dat volledige bedrag bepaalt wel hoeveel je moet terug betalen per maand.
Als je 3500 schulden hebt verdeeld over 35 jaar terug betalen is 100 euro per jaar, en na 10 jaar terug te betalen zijn die 100 euro per jaar nog steeds jouw maandelijkse lasten. Het wordt niet opeens minder.
Ik vind het echt raar dat Annic nog steeds haar kind voor spon inzet. Ze wil haar kind volgens mij weinig tot niet meer herkenbaar in beeld brengen in vlogs, maar dan wel voor commerciële doeleinden. Denk ook: je hebt bakken met geld, dan kun je zo’n advertentie met je kind toch wel skippen?
Ja, maar dan zou het ook wel logisch zijn als ze kijken naar hoe lang je nog moet afbetalen. Toen ik ging kijken voor een hypotheek die 20 jaar liep (oid), rekenden ze voor 20 jaar de maandlasten van mijn studieschuld, terwijl ik al 5 jaar aan het afbetalen was, dus de helft van die 20 jaar zouden die kosten er niet meer zijn. En je überhaupt maar 15 jaar over afbetalen deed (oude regeling).
Ik heb vandaag de vriend van Claire Lucia in het wild gespot. Dan ben je op een feestje en denk je “huh waar ken ik hem van?! oh YouTube…”
Leuke gast lijkt me dat! Hoe was ‘ie ‘in het wild’?
Ja dat Be.pant.en momentje was inderdaad een aparte.
MAAR… haar kindje was niet herkenbaar in beeld tijdens de spon toch? Of heb ik dat net gemist?
Vind het echt knap dat je op zo’n manier met zulke heftige reacties om kan gaan. Ik zou echt liggen janken in m’n bed :’)
Er was ooit zo’n serie dat een BNN presentatrice op bezoek ging bij mensen die haatcomments hadden achter gelaten om in het echt verhaal te halen. Eigenlijk zou zij dat ook moeten doen. Zou misschien goed zijn voor de acceptatie.
Daar is ook een podcast over! Niet van BNN trouwens. Gaat over een presentator/komiek/youtuber/oid die de mensen die haatcomments plaatsen opbelt en een gesprek met ze aangaat.
Heb je de titel van die podcast?
Ik vind haar in haar doen en laten gewoon apart, niet het feit dat ze transgender is.
Ik ook kan het niet aanzien
Hoeveel video’s a la “alles wat insert naam aanraakt moet ik kopen” video’s gaat Thomas (van gewoonthomas) nog maken? Slaat echt nergens op.