Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Oeps dat heb ik niet gezien, ik probeer altijd snel voorbij het first dates filmpje te scrollen. Maar dat is wel klote ja.

Het meest sneue hieraan vind ik dat ze blijkbaar denkt dat het bij de hele wereld altijd maar aan komt waaien behalve bij haar.

4 likes

Kan iemand haar even in Dream School stoppen? Even goed spiegelen met Sanne, dan gaat ze hopelijk inzien dat dit niet werkt en het ook anders kan en dat dat fijner is.

6 likes

“MAAR SANNE… DÚRF JE IN TE STAPPEN?! DURF JE DAT?”

22 likes

HAHA dit spookt echt door m’n hoofd

1 like

Dat is waar ja. Apart hè. Heeeel negatief zijn maar wellicht valt het wel mee want ze is niet in dienst van het bedrijf dat nu failliet gaat.

1 like

En dan Eric: “Zie je d’r zitten met die borsten en die wimpers?”

2 likes

Hahahahaha wat is dit?! Nieuwe musicalrol voor Laura (en Johnny Kraaij als vrouw lolol)

14 likes

Omg wie zit hier in hemelsnaam op te wachten. Alsof je na die serie en die film niet al alle zin in het leven verloren hebt.

36 likes

Ik schaam me altijd Nederlander te zijn als ik Nederlands film en musicalaanbod zie.

43 likes

echt een gemiste kans…

Ik wil trouwens het woord vleer toevoegen aan de bingo. Het woord wat Martine te pas en te onpas gebruikte in de laatste video die ik van 2wm heb gekeken en de reden tot mijn afknapper van hen…

9 likes

Wacht even. Noemt ze nou haar eigen blog de leukste, gevarieerde mamablog van Nederland? :joy:

3 likes

Heb een paar blogposts gelezen van Rach. Mag ik even heel salty zijn en zeggen dat goed kunnen schrijven voor maar weinig bloggers weggelegd is? Valt me zo op dat veel (mommy)bloggers ongelooflijk slecht schrijven :joy: alsof je een lang whatsappbericht leest dat naar een vriendin is gestuurd. Elise J vind ik daar ook een goed voorbeeld van. Niet doorheen te komen (bitch mode off) Verder moet iedereen lekker bloggen hoe die wil

5 likes

Krijg gewoon plaatsvervangende schaamte door deze poster (en hoogstwaarschijnlijk Z-klasse film).

2 likes

Ik ben ermee bezig! De eerste keer dat Tien het woord ‘seks’ zegt schiet Wil al in de lach.

16 likes

Oh wow 45 minuten. Maar ben wel benieuwd wat die seksuologe te vertellen heeft.

Let us know! :nerd_face:

Ik ben er even door heen gegaan maar heb niks juicy’s gehoord.

1 like

Zo bizar, Anna vertelt in haar weekvlog dat ze vanuit NY voor twee dagen naar Nederland vliegt om vervolgens na twee dagen weer naar LA te gaan. Blijf dan langer in NY of ga eerder naar LA.

15 likes

Dat is wel echt next level schijt hebben aan je ecologische voetafdruk

28 likes