Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Kan Wil dit wel aan, dat Martine eerst genoemd wordt???

38 likes

Maar verbazing hoeft toch niet per se negatieve veroordeling te zijn? Het is toch logisch dat iets langer samen zijn en elkaar dus beter kennen meestal ook meer garantie geeft voor de toekomst? Ik kocht een huis met mijn vriend binnen het eerste jaar en begrijp de scheve blikken die we kregen behoorlijk goed, vond het juist fijn dat sommigen eerlijk aangeven dat ze het wel wat snel vonden (wat natuurlijk wel anders is dan onbekenden online)

2 likes

Ik vind het vrij vanzelfsprekend dat je in de echt verliefde eerste perioden een rooskleuriger beeld kan hebben van de toekomst? De grote ergernissen zijn nog niet naar voren gekomen, je hebt nog relatief weinig ruzie gehad, hebt nog niet echt zwaar weer gehad. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, maar ik vind tijd toch best een belangrijk element om iemand goed te leren kennen en dus ook te weten of je jezelf met iemand oud ziet worden

25 likes

Ze hebben samen een huis gekocht, mss zien ze een bruiloft gewoon als formaliteit om de zaakjes goed te regelen? Dat kan ook je hoeft er niet zo zwaar aan te tillen natuurlijk. Het is en blijft een soort van contract en sommige mensen zien dat ook echt zo.

2 likes

Ik blijf me “ergeren” aan Kelvin zijn kapsel.

32 likes

Ik hoop dat hij in 2019 een beter kapsel neemt.

3 likes

Hahaha wtf is dit voor een Dragonball Z situatie

83 likes

:rofl:

Maar wel een heftig contract. ‘Ik wed voor de helft van mijn bezittingen en schulden en voor de helft van die van jou dat wij voor altijd bij elkaar blijven.’

*oh shit dit was altijd mijn favorietje nerdengrap maar dit slaat nergens meer op sinds 1-1-18

17 likes

Ze is niet zo bekend, maar ik vind dit zo goed!

10 likes

Darcy en Koen in hun laatste Q & A.: nee, we hebben nooit ruzie, nooit relatieproblemen, nooit discussies. Even later: we hadden laatst de hele avond ruzie over iets.
Eh…

11 likes

leuke video dit! hoe druk je kan zijn met de perfecte insta foto’s en hoe de werkelijkheid is. Helemaal niet leuk eigenlijk.

5 likes

Ben ik de enige die niet snapt hoe Lisanne dmv supplementen en sapjes opeens weer op de been is en zelfs naar feestjes gaan? Ik ben wel blij voor haar, maar snap gewoon niet hoe dit zo werkt.

18 likes

HOE LEUK

63 likes

Ik ben teleurgesteld want ik wilde eigenlijk zelf met Tyler trouwen :frowning_face:

12 likes

Ik ook :smiley:

Die ring!!! Zoooo lief met hoeveel zorg die is uitgekozen!

10 likes

Stacy (Legally-Brunette) is bevallen van een zoon! Volg haar al zo lang en ben zo fan van haar. Zo blij voor haar :blue_heart:

2 likes

Dat was ik :raising_hand_woman:

Ik vond zijn filmpjes eerst echt cringy, maar inmiddels heb ik al zijn vlogmas-filmpjes gezien. Hij vertelde in de vlog van gisteren(?) dat hij teamleider is bij de AH maar nu een sollicitatie had lopen. Ik geloof voor de functie seksuoloog maar dat weet ik niet zeker.

1 like

Was toch duidelijk sarcastisch bedoeld?