Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Op zich vind ik niks mis met beha’s en lingerie laten zien als je het mooi vindt.
Maar bij haar krijg ik altijd zulke ‘kijk me eens sexy zijn’ vibes terwijl ze tegelijkertijd zo kinds ofzo is.

19 likes

Ik kan haar niet sexy vinden omdat ze altijd do’n doodenge “EVERY STEP YOU TAKE” blik in haar ogen heeft, echt van die ogen die je, als je je licht in de kamer uitdoet, aanstaren vanuit de donkere tuin.

40 likes

Omg ik moet vanavond voor het eerst alleen in ons huis slapen en ik moet de gordijnen achter nog dicht doen. Ik denk dat ik nu maar rennend dat ga doen :joy:. Ik vind haar ook zo’n blik hebben.

5 likes

Lisanneleeft(injetuin)

53 likes

Omg ik heb ook meteen de gordijnen bij m’n tuindeuren dicht gedaan

4 likes

Diana post vandaag geen video omdat ze iets te veel hooi op haar vork heeft genomen. Wat voor hooi dan?

7 likes

Ik vind die blik ook echt vreselijk, maar het viel me op dat ze dat inmiddels niet meer op elke foto doet. Wel nog op veel foto’s, maar er zijn nu dus ook foto’s waarop ze dat niet doet. Ik zie vooruitgang, haha.

1 like

Ik heb pretty little liars nooit gezien maar wel gelezen en heb nu echt zo’n beeld van A. in m’n hoofd bij jullie beschrijving van Lisanne haha

8 likes

Ik denk dat ze hond bedoelde in plaats van hooi.

5 likes

Teveel hond op haar vork??? Arm ding

12 likes

Zou dat niet door medicatie komen? Ik nam altijd aan dat het daar door kwam.

Ik dacht altijd dat het misschien wel deels door de medicatie komt maar dat ze er ook op kickt. Bepaalde gedrag/houding die ze gewend is en/of zichzelf misschien heeft aangeleerd.

3 likes

Ieuw ik krijg nachtmerries van dit gifje. Lijkt of hij grijze tanden heeft.

32 likes

Beugel misschien? Volgens mij glinstert het een beetje (dus ik denk ijzer)

1 like

Ben altijd zo verbaasd als mensen zo snel gaan samenwonen, trouwen en kinderen krijgen. Ondanks dat ik haar echt niet trek hoe ze over komt op social media vind ik het wel leuk voor haar dat ze gelukkig is en het leven haar toe lijkt te lachen.

6 likes

Die vriend van Lisanne had volgens mij al best bruinige/vieze tanden van zichzelf maar nu heeft ie inderdaad een blokjesbeugel waardoor het alleen maar erger lijkt

2 likes

Ik ben ook blij voor Lisanne. Ook al vond ik die Duitse kliniek vorig jaar maar klinken als kwakzalverij, ze heeft de afgelopen jaren ongetwijfeld veel pijn en verdriet gehad. Bovendien kan haar situatie misschien anderen ook hoop geven. Je kunt chronisch ziek zijn, in een ‘uitzichtloze’ situatie lijken te zitten en toch iemand ontmoeten met wie je je leven kunt delen. Wel heel mooi. Idealiter zou Lisanne dit zelf ook aangrijpen om anderen te motiveren, maar goed ik draaf waarschijnlijk door in mijn idealisme haha

8 likes

Je hebt ook helemaal gelijk. Is ook meer iets tussen mijn oren wat ik projecteer op anderen.
Vind het leuk voor lisanne

1 like

Hij wel, is leraar volgens mij.

Haha ja hij is docent in die richting