Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

54 likes

Krijg hier ook ckv vibes van hoor

16 likes

66 likes

neeeeeeeeee niet weer deze ogen!!! ok bye bonnie see you weer in januari dan maar

6 likes

Ja!

Mijn twee ergernissen:

Laura Brijde eindigt zo’n intro altijd met “de lach” en ik kan het niet aanzien. Terwijl ik haar wel heel leuk vindt.

Bij Marloes van optimavita vind ik het kerstmuziekje veel leuker dan die bij de normale vlogs. Maar haar intro is gewoon de vlog waarop ze praat zonder dat je haar hoort praten en van mij hoeft dat niet.

2 likes

Ja echt precies dit. “Dan zou ik jaren ervaring op moeten doen”. Is niet zonder reden lijkt me. Maar tegelijkertijd heeft ze een groot fun factor. Al vind ik haar ook steeds minder nu ze zo met die Sabine Metz en Katja omgaat op twitter.

Even een momentje voor enzo die zijn haar heeft gemillimeterd, die verschrikkelijke snor heeft afgeschoren en een pak aangetrokken heeft. Hottie :heart_eyes:

21 likes

Ik vraag me inmiddels (ook) af of Bas nog wel eens thuis slaapt? Zie hem altijd in Enzo zijn vlogs de laatste tijd.

2 likes

Ik vind het zo jammer dat ie zijn haar gemillimeterd heeft.

27 likes

Hahaha duidelijk geval van smaken verschillen. Het groeit vast weer aan :slight_smile:

Langer vind ik ook leuker, maar ik zou 'm alsnog doen

7 likes

Same hahaha

1 like

Ja vind gemillimeterd haar bij geen een man mooi haha.

4 likes

ik vind gemillimeterd haar er altijd zo agressief uitzien? weet eigenlijk ook niet waarom

26 likes

Ik vind het bij de meeste mensen niet staan en soms vind ik het tikkeltje armoedig staan. Redneck moms die even snel hun zoons haren doen op standje 2 of zo. Lekker makkelijk.

15 likes

Bas is de reden dat ik zijn vlogs kijk dus hoop dat hij bij Enzo gaat wonen.

Ik denk eigenlijk dat hij een soort PA is geworden ofzo.

7 likes

Ik vind het geen mooi pak of in ieder geval niet mooi samengesteld met die kleur sokken en schoenen.

6 likes

Ik krijg altijd de kriebels van mannenhanden met zulke lange nagels

4 likes

Ik heb nog altijd een licht trauma van de kooklessen vroeger op school. De jongen waarmee ik een keukenblok moest delen had ook van die lange nagels maar daar zaten dan ook nog eens complete zwarte randen onder. Met diezelfde nagels kneedde hij ook zijn deeg en kookte hij dus :confounded:

7 likes

Heb altijd het idee gehad dat ze zoveel mogelijk op Kylie wil lijken zodat zij en daarmee dus dat kledingmerk meer aandacht krijgen.

5 likes