Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ik moet naar het opbiecht topic maar enzo knol ziet er op zijn laatste insta foto echt wel hot uit.

4 likes

Gadver mijn vriend zou dit echt niet hoeven proberen man. Op je muil. :face_with_raised_eyebrow:

4 likes
2 likes

jezus die vlog van Sanny, visualisatie blah blah blah doe ff normaal alsjeblieft. Ze had toch ook een prachtige bevalling gevisualiseerd en een roze wolk kraamweek enz? Sommige dingen lukken wel en sommige dingen lukken niet, manifesteren kun je niet leren

18 likes

Idd! Lekker kort kapseltje ook.
Hoe oud is Enzo eigenlijk en is hij nog op date gegaan met die stille aanbidster?

Nee.

9 likes

Ku(ns)t

6 likes

Wat je hier ziet heeft een hoog middelbare school Filosofie gehalte. Beetje à la Teske maar dan een tikje meer aandachtsgeil met een buitenproportionele hoeveelheid bikini.

8 likes

zooo zij is echt bizar camerageil

1 like

(er zit een filmpje in met iets meer uitleg)

Hmm aan de ene kant vind ik het een beetje krom om hoofdredactrice te willen worden van een tijdschrift, maar geen ervaring hebben (en geen zin hebben om ervaring op te doen) en geen zin om er naartoe te werken. Wat is er mis met eerst redacteur zijn en zien wat het vak inhoudt?
Een beetje zoals mensen die beroemd willen worden, maar die het niet uitmaakt waarmee (dat vind ik anders dan iemand die heel graag wil zingen/acteren/youtubevideo’s maken, en daarmee toevallig beroemd wordt).

Maar aan de andere kant is het natuurlijk heel tof dat ze haar eigen kansen creeërt en zelf een magazine opzet. Zij heeft al zoveel dingen gedaan, gewoon omdat ze zo ondernemend is en niet alleen maar denkt aan de dingen die mogelijk mis kunnen gaan. Ze kan dit ook doen omdat ze de winst uit haar vorige project hier weer in investeert (zegt ze), dat vind ik echt heel bewonderenswaardig.
Ik ben heel benieuwd wat voor magazine er precies uitkomt en of het een langlopend iets is.

16 likes

9 likes

Voor de duidelijkheid: dit is dus die ‘vriendin’ van Anna waar het hierboven een tijdje over ging.

1 like

Jaa i know, ik wilde WTF zeggen met een gifje :joy: Omdat ik het echt een bizar raar filmpje vind.

2 likes

@Dossantos

Ik postte vrijdag nog dat ik mijn oud docent op tv zag bij First Dates. Zij was ook op Blijdorp Festical en ik zag op insta dat Kaj/zijn vrienden haar herkenden van First Dates (op dat festival) en zijn ze samen gaan ontbijten.
Lol

6 likes

Mooi detail dat iemand hier plaatste, is dat zij dus de rechterhand van AN is die natuurlijk HNTM presenteert. JeanPaul Paula is daar jurylid en heeft op zijn IG bij highlights een filmpje staan van die Romy waarin hij aangeeft dat het cultural appropriation is. Lekker awkward!

12 likes

Ja echt, haha!

1 like

Oké vet bizar. En super dom lijkt mij? Je winst van een super nice ding (dat insta e-book) stoppen in een tijdschriftje? Misschien ben ik echt zuur maar ik denk dat het geen succes gaat worden. Ja misschien de eerste editie maar een tijdschrift is toch iets wat vaak uitgebracht wordt voor een langere periode. Volgens mij vindt ze het leuk om dingen te ontwerpen met foto’s en teksten erbij, dus ga lekker verder met e-books maken denk ik dan. Daar betalen mensen veel meer voor? Of doe niet zo uit de hoogte en ga ergens werken als redacteur / editor / weet ik veel. Waarom per se hoofdredacteur?

1 like

Kijken jullie de vlogs van Aimee ook nog? Ik vind haar echt heel leuk maar ik heb vaak het gevoel dat ik echt naar binnen gluur in hun leven en naar iets kijk wat niet voor ons bedoeld is. Veel onderonsjes en humor met haar vriend die ik dan totaal niet ‘voel’ . Geen idee of iemand snapt wat ik bedoel, ik ben niet zo goed in mn gedachten omzetten naar tekst :sweat_smile:

9 likes

Omg Bonnie’s vlogmass intro bevat weer zo’n “ogen-opensper” shot maar dan nog erger dan vorig jaar

13 likes

Ik cringe echt van al die vlogmass intro’s. Zo iets is alleen mooi als het echt goed ge-edit is. En bij de Nederlandse huis tuin en keuken vlogger is dat nooit het geval.

Niet per se een reactie op bovenstaande maar ik cringe sowieso om al die vlogmass filmpjes. ‘Ja ik doe mee omdat ik van kerst houdt’. Bijna iedereen houdt van kerst. En dan geforceerd heel december volplannen. En allemaal wegwerp kerst meuk kopen. Bleh

6 likes