Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ik denk dat dit het precies is.
En daarnaast kunnen homostellen natuurlijk niet letterlijk zo’n bord plaatsen met “alle hoeken van de kamer, 9 maanden geleden, standje 1-69” want zo worden kinderen van homostellen niet verwekt. Maar goed, dat is niet echt het punt.

Maar ik snap de link eerlijk gezegd niet zo (los van dat ik wat Sanneke zegt ook onzin vind). Want omdat zij dat niet kunnen (wat ik trouwens echt vreselijk vind, ik kan me gewoon echt niet voorstellen hoe je zo kunt zijn dat je mensen hierom gaat bedreigen??) betekent niet dat dit een typisch heteroding is toch. Dat de een iets niet doet (kan), betekent niet dat het direct een ding van de ander is?

2 likes

Ik merk dat ik Monica he le maal zat word. Wat een oppervlakkig gedoe, ze is alleen maar met zichzelf bezig. Nagelsalon, bodyfix, buik sculpt iets, tattoos laseren, eindeloos praten over haar dieet, kleding passen. Wat een leeg bestaan. En ik weet dat je een vlog kijkt met de bedoeling veel van diegene te zien maar in de vlogs van Monica zie je echt enkel Monica die praat over Monica. Verder komt niemand in beeld (en heb niet het idee dat dat door corona komt want ze ziet wel anderen)

45 likes

Ik bedoel er zelf mee dat ik het wel uitsluitend bij heterostellen zie (en dus niet dat alle hetero’s zo zijn maar dat lijkt me duidelijk) en kan me voorstellen als dat bij bijvoorbeeld Merel steekt. Maar ik kan natuurlijk niet voor Merel spreken dus dat vul ik ook maar in. Ik kreeg in ieder geval het idee dat ze het daarom heeft gepost

Edit: ik besef dat dit geen antwoord is op je vraag, maar nee het hoeft niet uitsluitend een heteroding te zijn. Voor mij is dit hetzelfde als bijv. tatta’s be like. Niet iedere witte Nederlander zal kringverjaardagen houden maar genoeg zodat het herkenbaar is

2 likes

Is dat óóit anders geweest bij haar?

3 likes

Je kunt Merel haar grap wel ongrappig of flauw of niet-kloppend vinden maar het is niet #heterofoob.

18 likes

Als je je snel ergert aan de kleinburgerlijkheid van Bonnie raad ik je aan de vlog van vandaag over te slaan.

11 likes

Lekker weekendje Lendolll

4 likes

Haha lendol. Spreken meer mensen dit zo uit? Hoor dat voor het eerst

Puur eigenbelang, heb geen zin dat iedereen hier de hele dag wat over gaat zeggen :grimacing:

5 likes

Ik zag dit net op insta
Zij is volgens mij nergens anders van bekend dan het vriendinnetje van die Dave Roelvink te zijn?

Huis gekocht en werkelijk álles ook weer gesponsord.
Naar mijn idee is zij helemaal niet zo bekend? Blijkbaar kan iedereen dit tegenwoordig voor elkaar krijgen ofzo. :roll_eyes:

5 likes

Maar verder is zij gewoon advocate toch? En heeft ze bijna een jaar bij haar moeder gewoond om een huis te kunnen kopen geloof ik… Maar idd dat die hele keuken al gespont is, is wel bizar ja

6 likes

Ze heeft wel 138.000 volgers, beetje een gevalletje Dee. Denk dat ik een dealtje ga sluiten met mijn vriend. Ik ga een jaar met een bekende vlogger, begin als influenza, spon een goed huis bij elkaar en daarna gaan we samen weer anoniem verder.

34 likes

Bonnie: Denk je gezellig weekendje weg te gaan, kan ze toch weer tien dingen vinden om zich aan te ergeren. Zonde… leef een beetje in het moment.

12 likes

Advocaat-stagiaire dan verdien je vaak nog niet heel veel. Maar ze verdient heel veel met spon want daarmee betaalt ze ook haar opleiding.

3 likes

Hahah nou mijn zus is advocaat stagiaire, die verdient BAKKEN. Echt niet te doen. Voor een fucking stagiaire. Daar kunnen ze in het onderwijs nog wat van leren.

4 likes

Ik weet niet waar je zus zit maar zij zit bij een klein kantoor en sociale advocatuur. Daar verdien je doorgaans geen bakken met geld. En zij betaald haar opleiding van 14.780 euro zelf.

Maar Dee is toch helemaal niet anoniem verder gegaan? Ze is nu zelf YouTuber en ze werkt bij SlamFM.

1 like

Haha het is ook gewoon zo’n verouderd bungalowparkhuisje.

Hartstikke leuk hoor, ik hou echt van de kneuterigheid van Center Parcs en Landal, maar romantisch zou ik het niet noemen.

8 likes

De Lendol, ken je dat niet???

63 likes