https://m.youtube.com/watch?v=8iHQBfFY7Lw
Oeioei
Hahah " Ik heb zin om hier Gio de schuld van te geven"
Oeh samenvatting van welke influenzaâs erin zitten? Ik kan nu niet kijken maar ben wel nieuwsgierig
Hahaha rechten? Ik hoorde dit nml ook mijn eerste jaar
Ik ga nu kijken maar in de teaser was alles geblurred en stemmen vervormd
Maar⊠als ik niet lekker in mijn vel zit moet ik meestal ook werken? Is dan toch hetzelfde?
(Niet dat ik zeg dat ze zich niet aan moeten stellen want het is kut als je moet werken wanneer je je slecht voelt, maar ik zie het verschil even niet zo haha)
Ja daar heb je zeker gelijk in idd.
Hahhahahah al die opmerkingen over gio
Volgens de comment gaat het om Kingalert, JayJay en Dee?
Wij moesten eens een opdracht maken en daar een presentatie over geven. Groepje 1 begon en na een minuut riep de docent: âStop maar, jullie hebben de opdracht verkeerd begrepen. Wie heeft het nog meer zo gedaan?â Iedereen stak zân hand op.
Briesende docent: âOngelofelijk, ik geef deze opdracht al 20 jaar en ieder jaar begrijpen mensen het verkeerd. Studenten lezen zĂł slecht!â
Zelfreflectie-vermogen: 0/10
Lekker laat deze reactie, maar ik krijg bijv. op de opleiding ook toetsanalyse waarbij je dus heel kritisch naar je eigen toetsen gaat kijken, je gaat berekenen (p-waarde) hoe mensen per vraag scoren etc. Als bepaalde vragen door bijna iedereen slecht gemaakt worden, zijn die vragen gewoon niet goed, dat ligt niet zozeer aan het niveau van de leerlingen/studenten.
Ja JayJay sowieso! Vond hem altijd al onsympathiek, dus ben niet verbaasd, maar wat een walgelijke uitspraken doet ie
Hahah ik zit net te kijken Ook zo droog ooh ja die is 16 mag ik daar een grap over maken?
Sinds wanneer is ergens spon voor maken gelijk âambassadeur zijn vanâ man man man
Sinds het moment dat je ook met het opzetten van een site direct een platform hebt gecreëerd
Ik had op het HBO ook een vak wat misschien maar 10% haalde en sommigen zelfs 5x moesten herkansen. Dat vak was essentieel voor die opleiding (daar draaide het in principe helemaal om) en het was ook nog eens stof wat ook al op het middelbaar wordt behandeld. Sorry maar als je het dan niet haalt dan ligt het toch wel grotendeels aan jezelf, hoe laag wil je het niveau gaan leggen? Vaak zijn het ook personen die nooit de lessen bijwonen. Na 1 jaar ging ik een andere opleiding doen en toen voelde het net of ik daarvoor een jaar vakantie had gehad, zo groot was het verschil in niveau en studiedruk.
Over de aflevering van Boos; influencer 1 is zonder twijfel Thomas Cox. Tim heeft eerder Thomas erop aangesproken dat de manier waarop hij zich voor het karretje laat spannen van bepaalde landen met bedenkelijke regimes zeer kwalijk is. Thomas zijn antwoorden zijn exact hetzelfde en ook de manier waarop hij reageert op de confrontatie met Boos is heel typisch voor hem (wat betreft Temptation was meneer ook weinig in staat tot zelfreflectie; het lag aan montage, aan Yasmin, aan het zogenaamde verschil tussen mannen en vrouwen, de sfeer van het programma etc. maar niet aan hem).
edit; Tweet van Tim destijds over Thomas
Yes, echt een sneuneus die gast. Overigens ook niet meer zo relevant gelukkig maar dat heeft hij zelf nog niet helemaal toegegeven
edit; denk ook een heel bewuste keuze om Thomas te benaderen omdat hij eerder betrokken was bij een dergelijk incident haha
Verschrikkelijk mannetje, hij vind zichzelf zo geweldig dat merk je aan alles. Is hij inmiddels nog relevant of???
Haha dit gesponsorde artikel, deed me echt denken aan hoe influencers altijd 'deze producten al jaaaren gebruiken en het zo fijn vinden!".
Ik zie dat jullie Lipton Ice Tea drinken, welke smaak hebben jullie gekozen? Milan: De Sparkling. Lemon Sparkling is wel echt mijn favoriet, maar die hebben ze hier helaas niet. Floortje: Ik vind de Green Tea juist lekker, die is echt goed voor de dorst.
Echt een spontane niet geposeerde foto ook