Oh ik zie het, maar verder leest ze niet mee hoor
oké ze leest mee en nu?
Niks hahaha, maar ze verdedigen zich altijd zo van ‘ik lees die stomme fora nooit!!’ eigenlijk een zinloze toevoeging idd
Maar dat is hier ook “Ik volg deze mensen nooit maar zag dit toevallig!!”
Haahaha ja dat is zeker waar
ja, en ze heeft het verwijderd omdat ze zich onzeker voelt. Heb het serieus met haar te doen.
Daar zeg ik verder ook niks over, vind het kut voor haar dat ze zich onzeker erover voelt nu
Ik ook. Lijkt me ook best naar om zo’n verhouding te hebben met internet. Dat je dus wel het idee hebt dat je dit wilt laten zien, maar je ook kwetsbaar voelt en het niet trekt als de reacties negatie is. En de reactie hoe dan ook negatief gaat zijn (want ook als het wel mooi was geweest hadden mensen wel iets te zeggen gehad).
Hoeft niet persé door het forum te komen, op Tiktok waren de comments ook niet positief
Ik kijk nu pas naar Monica’s vlog maar ze had toch veel eerder die camera beelden kunnen checken? Lijkt me het 1e wat je doet als het bedrijf zegt “nee DPD zegt dat het is afgeleverd op die en die datum”
Of dacht ze daar gewoon niet aan omdat ze uitging vh scenario “nooit afgeleverd”
De ruit(en) van Monica’s auto zijn ingetikt
Jezus wat kut! De daders dachten zeker ooh deze auto ligt vol met designer spullen.
Zo moeten we toch alsnog elke vlog aanklikken om te kijken welke dag die geüpload is?
Nee toch? 22e is een week geleden. Bij haar overzicht zie je van alle video’s wanneer deze geüpload zijn
Echt erg joh, wat een pech heeft zij. Laatst nog die inbraak en nu dit…
Maar… Waarom deel je dan zoiets?
Kijk dat negatieve comments over je lichaam of je manier van praten echt kut kunnen zijn, dat begrijp ik. Maar dit voelt een beetje als patisserie aan je gasten voorschotelen terwijl je nog nooit van je leven wat gebakken hebt, en verrast zijn als je gasten het niet lekker vinden.
Je mag als mens toch iets proberen? Toch superleuk als je voor het eerst een schilderij maakt, zelf erover twijfelt, maar wel positieve reacties krijgt? Lotte is veel online aanwezig, dus voor haar is dit waarschijnlijk haar klankbord. Voor anderen is dat misschien de vriendengroep of familie. En het is ook je goed recht om het eraf te halen als je je rot voelt door negatieve reacties (die mensen m.i. prima mogen geven, mits respectvol).
Ja ik weet niet, je hebt afkraken en afkraken… Denk dat gewoon opmerkingen als “niet echt talent voor” anders voelen dan lacherig haha wat slecht waarom denkt ze dat ze dit kan. Of dat stel ik me zo voor iig.
Ja eens hoor. Soms doe je gewoon iets debiels en dan moeten mensen lachen. Gebeurt ook de non-influencers. Vind het eerder treurig dat je zo’n filmpje niet naar je vrienden stuurt die je dan voorzichtig kunnen vertellen om je aub niet voor Idols aan te melden. Niet alles hoeft met open armen ontvangen te worden als je het online pleurt.
Zijn dit onbekenden op Tiktok? Vind het naïef van haar te denken dat het alleen vriendelijke (en daarmee bedoel ik zowel de positieve als nega comments maar aardig verwoord mee) zouden zijn
Hier zitten toch ook best veel jonge kinderen op? Denk dat je best veel bagger over je heen krijgt daar