Niet door haar beslissing op zichzelf, maar wel door de beslissing van heel veel anti-vaxxers. Dus ook door haar dan.
Oh oh, die Tien. Die heeft 2 kleine kinderen toch? Maar ze is niet bang om hieraan dood te gaan? Ik ben geen moeder maar het ergste lijkt mij toch het idee dat je 2 kleine kinderen ineens geen moeder/vader meer hebben, of ligt dat aan mij?!
Er is een UK vlogger/influencer die net voor haar bevalling COVID kreeg en nu al sinds kerst op de IC aan de beademing ligt. Volgens mij is ze rond de 30 jaar oud en heeft haar zoontje van inmiddels 5 weken dus waarschijnlijk nog niet eens goed vastgehouden. En zo zijn er natuurlijk talloze voorbeelden.
Maar oke Martine, wacht maar lekker tot je ziet wat het vaccin doet bij andere mensen.
Vooral fucking dom
Ik snap ook niet wanner het dan wel goed voelt? Sommige mensen willen wachten tot meer mensen zijn gevaccineerd om te kijken of je écht geen 3e arm ervan krijgt, maar er is nu ook al vet veel data over de bijwerkingen?
Ik zeg je eerlijk . Een derde arm zou ik niet erg vinden.
Wat een geromantiseerd beeld van sterven (door Corona) heeft zij?? Heel sereen thuis met jan en alleman op bezoek om nog even te besmetten?
Ik denk ook dat je beter met zijn allen kan sterven aan het vaccin, dan overblijven met de groep die het vaccin weigert.
Die Hugo wilt echt te graag popi jopi zijn.
PS ik vind dit wel echt een prachtige foto van Monica.
Hahahah is het gedaan met je crush?
Mwaaa even kijken hoe het vanavond met me gaat.
Had je een crush op Hugo de Jonge😱
De standaard voor mannen in het algemeen is al laag maar voor @Oprah nog net ff wat lager dan de rest
Heel tiktok heeft een crush op Hugo de Jonge, er staan honderden van die romantische filmpjes op haha
Stockholmsyndroom. Kijk nu filmpjes van hem maar zie echt niet meer dan een natte vaatdoek.
Ik zie een muppet maar dat komt door zn ogen wss.
Kan iemand plz dat interview van Monica en Hugo fotograferen ofzo als ze de Glamour hebben, ik ben echt geintrigeerd door deze combo
Hij gaf ook een keer in een interview over hoe slecht zonnebanken was en huidkanker etc aan, dat ie zelf wel regelmatig ging omdat ie wel van een lekker bruin kleurtje houdt en er graag goed uit ziet
Het ergste vind ik nog wel dat die filmpjes door jonge kids gemaakt worden😭
Hoop echt dat het goed gaat met Rebecca Denise. Ik weet dat iemands leven niet alleen maar bestaat uit Instagram en YouTube maar het houdt me toch bezig🙈