Furtjuh kwam in mijn aanbeloven video’s (wat zegt dit over mij?) en het viel mij op dat hij op elke thumbnail hetzelfde kijkt😂 ik kan het niet meer niet-zien nu, wat erg.
Verschrikkelijk
Haha wat hysterisch! Dat gezicht, maar ook met die schreeuwerige tekst erbik enzo
Rutgers hele kanaal is variaties op
- ik eet alleen maar
- ik koop alleen maar
Echt als je er 1 hebt gezien, heb je ze allemaal gezien
Ik kan me zo voorstellen dat youtubers als onnedi, furtjuh en djamilla zo vast zitten in die jonge doelgroep dat ze er zelf ook helemaal klaar mee zijn.
Jammer dat Tim zn mondkapje zo half onder zijn neus heeft
ja en het is ook wel een beetje hip nu, die hele aesthetic met astrologie en kristallen en tarotkaarten.
Hij zakte steeds af, in het filmpje hijst hij hem ongeveer 64273x op.
Ik was heel enthousiast toen ik zag dat ze weer daarheen gingen, haha. Zo shady allemaal. Nu al zin in de volgende aflevering.
Hahaha ja ik ergerde me er echt aan. Dude, koop ff een passend mondkapje.
Bonnie gaat ook weer vrolijk verder met het zien van 9927483 mensen per dag.
Ze ging eten bij een vriendin die ze een jaar niet gezien heeft
Volgens mij mag dat gewoon.
Ze is daar een jaar niet geweest maar ze heeft wel geholpen met huis opknappen van Bonnie en Nick. Maar goed dit mag gewoon ja, snap dat gezeik op Bonnie steeds echt niet.
Dat er hier mensen zijn die niemand zien is Bonnie haar probleem toch niet? Als zij met een goede vriendin wil afspraken moet ze dat lekker doen, mag van Rutte ook gewoon.
Oh niet meegekregen, maar vind ik ook enorm meevallen. Als Leslie ook alleen woont snap ik best dat ze graag haar vriendin ziet als ze toch in DH is
Wat gewoon mag. 1 bezoeker per dag.
Is gewoon niet waar.
Waarom zeg je zoiets eigenlijk
https://www.ad.nl/politiek/hiddema-blij-dat-ik-uit-de-politiek-ben~a787bb7f/
Ik dacht even dat hij bij Monica op de trap zat.
Edit: oh dacht dat er een preview kwam. Het is Theo Hiddema op een pantertrap.
Dus jij hebt al sinds maart niemand meer gezien?