Ze is af en toe zo ignorant. Heel dubbel want ik vind haar op veel vlakken wereldwijs maar op de meest random onderwerpen is t net of ze ergens van n andere planeet komt.
Oke ik ben misschien super naief maar ik dacht dat 1-2 drankje(s) gewoon mocht op de scooter/fiets/in de auto? (Donāt worry ik drink zelf sowieso niet dus ik zit ook niet met alcohol achter het stuur)
āMagā ook.
Vind het persoonlijk gewoon stom als je ook maar een druppel drinkt als je gaat rijden want stel er gebeurt iets zit er wel alcohol in je bloed. Maja, denk dat velen hier losser mee omgaan hoorā¦dat je ergens bent en tis gezellig en je neemt toch ff een drankje, tjaā¦
Lotte, stop trying to make YFood happen
https://www.instagram.com/p/CHfjZ8sjcxT/?igshid=acautu797v5r
Ik vind sophie ousri best leuk maar deze foto post ze toch alleen maar omdat ze er zelf fab uitziet
Nou Joann ziet er anders ook niet verkeerd uit vind ik!
Ja Joan is erg knap vooral op de laatste foto
Maar die eerste 2 zijn niet erg charmant haha maar ja zo real he schrijft sophie ook, dat dan weer wel
Ze ziet er geweldig uit, vond haar altijd al knap.
Die Max is niet zomaar een kijker, maar een journalist die dus onderzoek doet naar influencers en spon
Mehh die moekevlogs van Roosmarijn Koster interesseren me echt helemaal niks.
Ik weet niet of het de bedoeling is dat je die schaamlippen ziet op de 2e foto? op de eerste ligt er een sok voor namelijk?
Hardop gelachen, om die vlog en deze storie.
Nou dan moet je wel HEEL erg goed zitten staren en inzoomen hoor als je daar schaamlippen ziet.
Nou dat was niet nodig ik zag duidelijk een spleet lopen, is ook gewoon doorschijnende stof? Maakt mij verder niet uit hoor, maar dacht wel van hmm weet niet of dat de bedoeling is. Anders ook zo sneu voor dat meisje.
Ik weet echt niet waar je het over hebt?
Love Linde. Heerlijk dat ze dit gewoon durft. Zag een paar dagen geleden al een oproepje van haar op insta voorbijkomen āik zit nu op een bankje in park X, wie komt er langs voor een praatje?ā en dat er vervolgens gewoon een rij met mensen voor haar staat te wachten.
Dee heeft nog steeds niets op insta geplaatst over dat ze op curaƧao is, denk dat ze daar echt heel veel kritiek op heeft gekregen dan?
Wat is dit leuk om te zien zeg! En wat een lef, ook.
Ben benieuwd of ze dan wel een vlog upload of dat er een smoes aan komt.
Ben ook benieuwd wat TUI er van vindt dat er 0 reclame is nu.