Hadden jullie die mukbang van Danique en Monica gezien? Er is dus iemand die bij elke vlog van Monica controleert of ze benoemd heeft of iets een samenwerking is of niet (iemand van hier?) en dan ook over een stukje met broccoli en dat het dan verdacht is om te benoemen. Word je misschien gesponsord door broccoli???
Ik zag de vlog van Bram de Wijs en Nick gaat na heel veel alcohol op de scooter. Dat is toch hartstikke gevaarlijk en er gelden dezelfde regels als voor de auto?
Omg de halve video bestaat alleen al uit Monica die haar bestelling plaatst bij de McDrive
Mood wel hoor
Volgens mij zou het hele punt nu niet moeten zijn; oh wat kut en lekker voor je dat je daar nu zit haha!! Maar eerder: wat fucking egoĂŻstisch dat jij als toerist mogelijk bijdraagt aan de besmettingen daar. Of al hebt bijgedragen.
Moest echt hardop lachen.
Vond het wel treffend hoe Monica erop reageerde. âAls ik een halfuur over product x praat weet iedereen toch dat het een samenwerking isâ.
Nou, zo werkt dat dus niet. En âsamenwerkingâ klinkt ook wat minder reclame dan âgesponsordâ, maar dat woord gebruikte ze niet.
Voelt toch alsof ze heel goed weet dat ze de kantjes er vanaf loopt.
Tldr: ik vind Max zuur, maar hij heeft een punt.
Ik vind het ook altijd stom als influencers (in dit geval Monica, maar heel veel doen dit) zeggen dat iets geen samenwerking op Instagram is hoor. Dan hebben ze spon met een merk voor YouTube, maar dan showen ze 't ook nog even op Instagram, maar dat is dan geen spon hoor!! Ze is gewoon blij met 't product
Ik snap dat die scheidingslijn er is en dat 't officieel geen spon is, maar ze heeft dus wel al betaald gekregen voor 't product
Het stukje dat ze gemaakt hadden voor hun vraag in De slimste mens ter wereld vond ik ook wel grappig
Jammer dat Roosmarijn in haar vlog zegt dat ze vindt dat borstvoeding hoort. Prima dat je dat denkt en vindt maar houd dat voor je. Het is zo contraproductief.
Ik vroeg me hetzelfde af toen ik het zag maar we weten niet zeker of Nick ook veel gedronken had toch? (beter om helemaal niet te drinken natuurlijk)
Volgens mij heeft Bonnie deze dag niet gevlogd trouwens, die vlog van gisteren was van de dag erna toch (toen was ze ook brak van de cocktails zei ze)
Hij dronk sowieso de cocktail en bier, maar ik vind alles teveel eigenlijk. Bonnie heeft inderdaad niet gevlogd, maar ze doet sowieso niet elke dag.
Ah dat wist ik niet meer, maar ik ben het helemaal met je eens dat alles eigenlijk te veel is ja.
2 masters op zak en bezig met een PhD maar niet weten dat je niet onder invloed achter een stuur moet gaan zitten typisch weer
Hier maak ik me zelf ook wel eens schuldig aan, maar is fietsen met drank op officieel ook niet verboden?
Waarom je denkt je je wel met drank op een scooter mag snap ik trouwens niet vreemde kronkel
Ja is wel verboden maar je rijbewijs kan niet afgepakt worden (goh logisch ook)
Dus denk gewoon een boete, maar 't is gewoon mega gevaarlijk, alleen daarom zou je het al niet moeten doen
Ja daar heb je gelijk in, maar omdat Bonnie zegt âoh ik dacht dat het net als met fietsen wel mochtâ maar daar mag het dus ook niet bij.
Maar dat je dat niet weet kan ik me beter voorstellen, ik denk dat dat een veelgemaakte fout is.
Hoezo weet je niet dat je met drank op niet op een scooter mag rijdenâŠ
Een gemotoriseerd voertuig snap ik en weet iedereen (dacht ik). Maar op de fiets vind ik het wel ietsje overdreven. Hoe kom je dan thuis na een feestje of vanuit de kroeg. Dan mag je je dus sowieso je niet eens op straat bevinden ofzo?
Alwin zegt in zijn video dat hij commentaar krijgt over zijn manier van eten en laat expliciet zien dat hij niet dubbeldipt met met zân komkommer in de zuivelspread.
Nu vraag ik mij af: wie kan het in hemelsnaam schelen wat een individu doet met zijn/haar eten? Alsof hij buiten t filmen om ook echt denkt: ohja, ik moet niet met hetzelfde stukje komkommer 2 keer in mijn bakkie zuivelspread dippen.
Ik vind mensen die op dat soort dingen commentaar hebben raar, maar het is aan hem wat hij ermee doet en ik zou gewoon zeggen, jongens bemoei je lekker met jezelf.
Door dit soort dingen vind ik hem, ondanks zijn goeie intenties, fake overkomen.
Ik vind dit dus best een naĂŻeve opmerking van Bonnie ook. Ik zou echt denken: Heb je voor een fiets een rijbewijs nodig? Nee. Voor een scooter? Ja. Dus 2 hele andere dingenâŠ
Ze heeft opzich gelijk dat hetzelfde geldt voor als op de fiets. Alleen weet ze schijnbaar ook niet dat dat niet mag volgens de wet. Maar ik vind het echt best wel dom dat je denkt dat je met drank op op een scooter mag.