Ik trek haar zo slecht, en ik volg haar niet eens
Iemand volgt de Instagram van Rianne Meijer zo te zien.
Pfffff dat hoofd altijd
Oh pff haha, ik dacht dat dit dezelfde persoon was ondanks het verschil in haarkleur (ik volg/kende beiden niet).
ze moet ook echt graven in haar archief aan duizenden stories en kiest dan de karige ravioli om neer te zetten als ‘ongezond eten’?
De tering zeg
Nah t gaat haar volgens mij om ‘t kommetje met friet
God die had ik nog niet eens gezien, dat lullige schaaltje. Meid wat wild, ik zou 2 keer per dag gaan sporten
Hier kan ik zo slecht tegen.
Ik vond Claire ook alleen maar leuk toen ze in New York woonde. Toen ze terug verhuisde naar Nederland heb ik haar op insta al vrij snel ontvolgd.
Op YouTube volg ik haar nog wel maar ze post nooit meer wat.
Denk dat ze ook niet weet wat ze moet posten, gezien haar leven hier in NL natuurlijk ineens niet zo spannend meer is om te delen.
Die typetjes die ze doet vind ik dan ook vreselijk
Echt jaloers op het huis van Bonnie en Nick
Ik ook. Al zou ik het in mijn eentje te groot vinden.
Hebben we die hele Claire niet aan Mascha te danken?
Trendgloss
Ik volgde haar een paar jaar geleden totdat alles een beetje te depri werd voor mij. Ze was altijd lerares Engels voor Chinese kinderen via een online bedrijf (ze deed dat dmv videobellen en moest altijd heel vroeg opstaan ivm het tijdverschil met China). Ik weet niet of ze dit nog steeds doet?! Daarnaast verdiende ze geld met YouTube en Instagram-campagnes + het salaris van haar vriend.
Maar misschien hebben ze al jaren goed gespaard, sinds kind? Je weet het niet.
Jaa ik volg haar echt al sinds ze 10k subs had, vind haar echt een leuke meid maar wel ondertussen beetje saai geworden. Misschien dat haar moeder wel bijdraagt ofzo, daar heeft ze een goede band mee. En ze werkte ook een tijdje bij haar moeder en deed wat losse klusjes er naast dus misschien heeft ze ook gewoon goed gespaard maar die huurprijzen ja…
Zou Jim Bakkum ook naar Bakkum gaan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zou me niets verbazen, gezien ze toch een halve kaassoufflee bewaarde voor de volgende dag. Bij super veel influencers kan ik wel jaloers zijn wanneer ze een huis kopen maar bij Bonnie denk ik: ‘Zou ik dat huis nog steeds willen als ik zo vaak HAK bonen moest eten om het te bereiken?’ Zij leven volgens mij gewoon echt zuinig.
Haha ik zie nu een tienjarige Bonnie voor me die al het sparen is voor een pvc vloer in haar toekomstige koophuis.
Nee maar idd, je weet nooit wat ze allemaal gaan doen (misschien valt het mee?), hoeveel ze al gespaard hebben, misschien hebben ze bevriende klussers etc. Verder vind ik de verhuisvlogs wel echt leuk, scheelt dat het verder niet het type huis of plek is waar ik zou willen wonen. Anders was ik ook jaloers haha. Maar verder voor hen wel echt een mooi en ruim huis. Hoop zo dat het geen spon huis wordt want dan vind ik het ook niet meer zo leuk om te volgen eigenlijk.
Hij is 10 min rijden van Bakkum opgegroeid