Het Amsterdamtopic

Er is dacht ik een studenten toneelvereniging, STA of iets dergelijks?

Haha ik zat op de school daar en we haalden altijd luxe broodjes daar voor onze juffen en meesters in de pauze :’) superlekker in ieder geval

1 like

Ja meeste van mijn vrienden die toneel doen doen dat bij STA inderdaad. Over CREA hoor ik wisselende verhalen, maar daar kun je ook wel toneel dingen doen geloof ik.

Doet hier iemand OneFit en hoe bevalt het? (omgeving Amsterdam West)

(en @Flores) Ah oke, Sta ziet er heel leuk uit. Ben helemaal enthousiast nu, dankjullie!

1 like

Is noorderschip leuk? Hoor er nu veel over en zie vaak posters hangen.

Ik heb je een pb gestuurd ! Heb je die gelezen? :blush:

Ok het blijft de komende tijd lekker weer… Ik ben hier de slechtste ooit in (qua nieuwe random contacten op doen) maar: is het leuk om de komende week een keer een terrasje te pakken na werk ergens in amsterdam? Woensdag bijvoorbeeld?

Ben daar in de buurt geweest, denk dezelfde tent! Was lekker

Ik heb vakantie deze week en woensdag nog geen plannen dus lijkt mij leuk!

Het lijkt mij heel leuk! Deze week kan ik alleen niet op woensdag, maar een andere keer haak ik graag aan!

Ik wil volgend jaar naar Amsterdam verhuizen en ben hier ook benieuwd naar haha. Ik studeer ook niet meer

Weet iemand een goeie, betaalbare kapper in de buurt van Koningsplein?

@Henrydekat @Wanderlust jullie zouden eens op www.meetup.com kunnen kijken of er dingen zijn die je aanspreken! :slight_smile:

Wie kan een goede rijschool aanraden???

Is er iemand naar de World Press Photo expeditie geweest in de Nieuwe Kerk? Morgen is de laatste dag en ben benieuwd naar ervaringen!

Ik heb mijn gewone lessen gedaan bij rijschool Aak op de Overtoom en dat was prima. Ik kon veel lessen, ze waren flexibel, alleen soms vond ik dat de instructeur iets te vaak met zijn mobiel bezig was ipv met mijn rijgedrag. En ze halen je niet op, je moet naar hun toekomen.

Jaren later heb ik nog wat opfrislessen genomen ivm rijangst en dat heb ik gedaan bij rijschool Overtoom. Vond ik ook een aanrader, erg vriendelijk, alles goed geregeld, en ze komen je wel gewoon halen en brengen thuis.

1 like

Joe heeft iemand tips voor een pedicure (liefs ergens richting Oost)? Ik ben nog nooit bij eentje geweest dus weet niet precies war ik wil of waar ik op moet letten haha. Hoeft ook niks bijzonders, wil gewoon na een vakantie met veel lopen etc. weer even verzorgde voeten!

Ik heb vakantie en heb m’n Onefit weer aangeslingerd! Is er iemand die het leuk vindt om samen een sportlesje te doen? Ik houd me ook aanbevolen voor wijntjes op het terras of in het park!

Ik kijk altijd op Treatwell voor dit soort dingen. Vaak hebben ze ook last minute kortingen en je kunt reviews lezen.

1 like