Het Amsterdamtopic

Vriendin van mij ging altijd naar Salon de Lingerie op de Utrechtsestraat, maar die heet nu anders zie ik, ik weet niet zeker of ze dan ook qua service veranderd zijn, maar zij was daar voorheen heel tevreden over.

2 likes

Ik heb goede ervaringen met Mol notariaat (Hans)! Je kunt via de site een offerte aanvragen

Een vriendin van mij heeft nu zo’n brief gekregen met ‘Je huis is in jaar x gebouwd en je hebt lood in je leidingen. Drink niet te veel kraanwater! Joe.’

Wat een aanpak dit

1 like

Ik ook! Hahah ik dacht echt: k thanks

1 like

Same. Of nouja in onze stond “het zou kunnen, laat je verhuurder het even uitzoeken”. Halve straat liep vandaag met die brief rond “IK GA ECHT GEEN HUUR MEER BETALUHHHH”.

Of ook gehoord van m’n buren die een kindje verwachten: zij: “ja ach hoe schadelijk kan het zijn, in Afrika drinken ze uit een put” hij: “maar geen put met loden leidingen”

1 like

Weet iemand of er al weer koffietentjes zijn waar gestudeerd mag worden? Ik ben m’n bank echt zat, ik wil weer hipster in een koffietentje zitten

Sommige cc’s zijn binnen al weer open, op insta zag ik laatst een lijstje

1 like

Bij de Uitsmijter (Europaboulevard), moet je reserveren, krijg je 2 drankjes, een snack en onbeperkt water. Deze deal nog niet geprobeerd, maar de koffie is er goed!

1 like

Weet iemand nog een bloemenwinkel/kiosk waar ik tussen nu en 19:30 nog bloemen kan halen in de pijp/centrum/oud west/Jordaan?

Albert Heijn? Die hebben momenteel prachtige pioenen, bijvoorbeeld.

2 likes

Ik wil graag wat lekkers bakken maar overal lijkt het bakpoeder uitverkocht. Heeft iemand onlangs in een supermarkt in Amsterdam nog bakpoeder gezien?

Is er niet een bakker in de buurt, waar je het aan kunt vragen? Die willen het nog wel eens verkopen.

1 like

Ik zie het soms wel in de AH, blijf zoeken :stuck_out_tongue: probeer het misschien eens bij Museumplein, die hebben een groter assortiment

1 like

Goed idee! Dat kan ik wel eens doen. Dank je :blush:

Kan ik inderdaad wel eens gaan kijken. Of Gelderlandplein. Dat is ook een grote.

2 likes

Weet iemand een leuke zaak om een naambordje voor een brievenbus te laten maken, centrum west? Ik kan wel naar de sleutelkluis op de kinker maar ik vind dat daar een nare man werkt dus liever niet.

Ik heb het de vorige keer bij de Sleutelkoning op de Haarlemmerdijk laten doen, ik weet niet of dat als een leuke zaak telt maar hij heeft een prima naambordje gemaakt.

1 like

Michel de Letter! Op de Clercq

2 likes

Willen jullie deze petitie misschien tekenen? Er zijn plannen om de NDSM - Pontsteiger pont vaker laten varen ten koste van de NDSM - CS pont, die komt dan tijdelijk te vervallen. Sowieso deze redenering, we willen niet dat Noord afgescheiden is van de rest van Amsterdam en daarom stoppen we tijdelijk met de NDSM – CS pont :thumbsup: :interrobang:
Ik wil graag makkelijk naar mijn werk e.d. kunnen dus help a noorderling out :handshake:

6 likes

JA wat een onzin!!! Ik maak me hier echt boos over. Dan moet je dus of met de bus (die ook altijd druk is) of met de fiets via Pontsteiger of Buiksloterpont
 Lekker bereikbaar inderdaad, not.
(Waar woon jij in Noord, als je dat wil zeggen (via pm)?)