Heb je toevallig nog tips voor specifieke makelaars?
Ja inderdaad, dat heb ik ook gehoord. Lees op internet wisselende verhalen over wel of niet gratis in Buitenveldert. De auto staat veel voor de deur. Zullen 'm voornamelijk in het weekend gebruiken. Misschien gewoon even geduld hebben tot de vergunning binnen is
Nee, Buitenveldert is ook niet meer gratis. Je zit echt wel in Amstelveen voor je in de gratis zones komt. Wij zetten weleens een auto in Amstelveen bij familie voor de deur, en een vriend van me zet die van hem ergens in Nieuw West.
Ja funda en amsterdamwoont.nl
Ik woon in een nieuwbouwappartement naast Boloplein; iedereen is hier vanaf ong. april/mei vorig jaar komen wonen en moest minstens een jaar blijven. Ik gok dus dat er binnen een paar maanden wel een aantal appartementen vrijkomen. Als je interesse hebt, stuur maar een pm! De prijzen (en oppervlakte) verschillen per woning maar liggen tussen de 850-1250 euro geloof ik.
Heeft iemand recentelijk nog het saucijzenbroodje van de vegetarische slager ergens gezien? Ben letterlijk al in 8 supermarkten geweest (ook die grote aan t Stadionplein) maar kan m nergens vinden
Heb er toevallig net een gekocht bij de grote AH in de rijnstraat.
Ik heb er vanmorgen nog eentje gehaald bij de AH to go op Weesperplein!
Bij de spar aan de Wibautstraat
Wel wat verder weg, maar je zou hem bij de Makro in Zuidoost neer kunnen zetten. Die is wel 7 dagen per week open!
Weet iemand nog een restaurantje waar je lekker kunt eten en wat ook een verwarmd terras heeft?
Iemand leuke tips voor Amsterdam Noord? Leuke plekken, ontbijttentje bijv
De Ceuvel, Keppler
Coba, café modern, klaproos, skatecafe, pompet (wel wanneer het lekker weer is)
Kef
Daar ga ik morgenmiddag een kaasproeverij doen, zoveel zin in ben benieuwd!
Dank je wel voor de tip! Heb gelukkig deze week de vergunning gekregen dus hij staat nu voor de deur
Heeft iemand een tip voor een fijne fysiotherapeut in de omgeving van de Zuidas? Ik zoek er eentje die masseert en me niet afscheept met een paar oefeningetjes.
Ik ga zelf naar manualfysion (sinds kort heet het fysiokliniek Amsterdam) in sporthallen zuid. Ben echt heel blij dat ik ze gevonden heb. Ze werken samen met topsport Amsterdam en ik boek resultaat waar ik bij andere fysio’s meer klachten kreeg.
Mobilis Buitenveldert is ook fijn! Ze zijn aangesloten bij het UMC en ook niet zo halfslachtig maar luisteren echt naar je