Het Amsterdamtopic

Had je al iets gevonden? Die van mij kan ik niet meer terecht helaas :sweat:

Ja heb wat gevonden haha! Was nog best een gedoe want de tip van @oversized zat helaas vol wanneer ik kan. Ik heb treatwell afgespeurd en terecht gekomen bij Wemona laag extensions. Had goede reviews dus ben benieuwd. Het viel me wel op dat er veel salon snel vol zaten. Misschien door de vakantieperiode?

1 like

Ja, denk het ook. Ben ook nieuwsgierig! Wil je een foto van je wimpers delen als je bent geweest?

Ja hoor! Afspraak is wel pas over 3 weken dus misschien moet je me tegen die tijd wel helpen herinneren :speak_no_evil:

1 like

Ik zoek plekjes die een beetje vergane glorie zijn. Mag van alles zijn: café, restaurant.
Een beetje in het rijtje ot301 en filmhuis cavia. Al zijn die locaties ook wel hip, maar niet zo over de top hip.
Ik hoop dat iemand een beetje mijn omschrijving snapt haha

Kriterion?

1 like

Ja of The Movies of De Uitkijk? Bijna alle filmhuizen kunnen wel haha

3 likes

L’Afiche, cafĂ© in oud west. In de pijp zitten ook heel veel stoffige cafeetjes trouwens.

1 like

Vind vergane glorie een beetje een vage term, maar iets als de Vrankrijk? Vondelbunker?

Ja klopt! Alleen dat zijn cursussen die iedere dag zijn en ik moet wel gewoon werken dus zoek echt iets voor een paar weken 1 of 2x per week in de avonduren.

1 like

The Minds.

1 like

Of Ruk en Pluk op de Linnaeusstraat? Weet alleen niet zeker of dat nou vergane glorie is

op de zeedijk Kun je trouwens misschien ook wel terecht?

2 likes

Ik weet niet zo goed hoe ik het beter kan verwoorden. Iets dat knus is en een beetje hip, maar niet yupperig hip. Dit klinkt misschien nog vager, maar het is vooral de sfeer denk ik? Dat knusse. Hoeft niet heel alternatief te zijn. Als tiener ging ik wel eens naar the minds/vrankrijk, maar dat is niet helemaal wat ik zoek.

Brecht? Bestaat Latei nog?

Oh dan zou ik niet naar Ruk en Pluk gaan haha

1 like

Sound garden op de marnixstraat
CafĂ© ‘t Lommertje
Café koosje

Ja, latei inderdaad! Precies zoiets. Ik weet eigenlijk ook niet of dat nog bestaat, maar dat vond ik erg leuk.

Dank je! Koosje is leuk, ja!

Cafe de Wetering, behoorlijk vergane glorie

Misschien kunnen we een lijst maken met normale, niet hipster plekken haha.
Ik ben veel in Zuid en ga de laatste tijd veel naar cafe Kiebert (met een dakje). Vooral in Zuid vind ik het moeilijk om leuke plekjes te vinden eigenlijk, i.t.t. tot bijv. West.