Favoriet Nina van Veluw gaat met zwangerschapsverlof kwam ik net achter ik ben er al een tijdje niet geweest en haar medewerkers zitten ook behoorlijk vol de komende maanden.
Heeft iemand tips voor natuurlijke wimperextensions in oost/centrum/zuid?
Favoriet Nina van Veluw gaat met zwangerschapsverlof kwam ik net achter ik ben er al een tijdje niet geweest en haar medewerkers zitten ook behoorlijk vol de komende maanden.
Heeft iemand tips voor natuurlijke wimperextensions in oost/centrum/zuid?
Ik ben bij deze geweest, heel tevreden! Niet voor extensions maar een lift. Maar vind haar extensions ook erg mooi gezet.
Bij de eerste foto dacht ik jeetjeā¦ maar dat ging dus om de wenkbrauwen maar de wimpers zien er idd mooi uit!
Edit: volgens mij doet ze alleen geen volume wimpers
Hahaha oh ja ik zie het nuā¦ Heb er geen verstand van maar zag deze voorbij komen en vond die wel netjes gezet.
Ja ze zijn ook heel mooi gezet! Maar ik heb zelf voorkeur voor volumewimpers omdat ik zelf zo weinig wimper heb
Weet niet of dit natuurlijk is voor jou, maar dit zijn mijn wimpers en ik laat het altijd doen in de Rivierenbuurt. Kan je haar telefoonnummer wel dmen, ze heeft geen website volgens mij
Ah ja heel graag!
Heeft iemand enig idee of je toevallig (sport)cursussen kan doen die juist in de zomermaanden zijn?
Mān sporten liggen allebei stil nu en ga wel naar de sportschool maar vind dat toch een veel minder leuke avondbesteding. Zou bijvoorbeeld graag een cursus dans, zang of wat creatiefs willen doen en dan tot september, dus eigenlijk juist in de periode dat de meeste dingen stil liggen.
Heb al bij de Griffioen en CREA gekeken maar helaas alles pas vanaf september weer.
Al gekeken naar USC? Vorig jaar hadden ze ook een zomercursus dans
Weet iemand een niet zo duur tuincentrum in of rond Amsterdam?
Ik weet niet welke duur of minder duur zijn, maar ik ga altijd naar de Intratuin op de Nobelweg. Je kunt op hun website kijken wat alles kost denk ik.
Misschien te ver weg, maar Het Oosten in Aalsmeer is niet duur en ze hebben er echt heel veel
Ben er nooit geweest maar hoor altijd goede verhalen over tuincentrum Osdorp.
Of de grote Praxis in Zuid-Oost. En ik ga vaak naar de Plantenmarkt op de Albert Cuyp.
Tuincentrum Osdorp!!
Ik raad ook Tuincentrum Osdorp aan. Altijd wel leuke aanbiedingen en ze hebben heel veel.
Crea heeft juist wel zomercursussen toch? In ieder geval voor dans. Afromix bijv.
Ben vanmiddag bij tuincentrum Osdorp geweest en ben ook enthousiast! Superveel keuze en niet zo duur. Zit lekker tussen de bloemen op mn balkon nu
De kerstshow is ook een bezoekje waard over een paar maanden