Jammer zeg! Ik heb dat boek dus ook net gekocht vanwege de hype haha. Ben alsnog wel benieuwd.
Ja ik denk dat mijn verwachtingen misschien te hoogespannen waren, want het is zeker geen slecht boek of zo, maar gewoon niet helemaal mijn ding. Ik heb een tijdje getwijfeld om het te kopen en had het toen toch gekocht voor een boekenclub (maar kon uiteindelijk niet bij de bespreeksessie zijn dus weet helaas niet wat zij er verder over te zeggen hadden).
Ik vind boeken verhuizen juist heel chill, want je kunt zoān doos heeeelemaal vullen. Met andere spulletjes gaat dat toch minder goed
Neemt niet weg dat wij pas een paar weken op zoek zijn naar een nieuw huis (en we denken dat het mss wel een jaar gaat duren) en ik ook van mezelf ook geen fysieke boeken meer mag kopen hoor!
Nee dat is waar, maar dat zei ik ook al de afgelopen 20 boeken tegen mezelf en op een gegeven moment gaat het toch wel een verschil maken haha
@Kaastosti true, maar het zijn vaak wel erg zware dozen waardoor je ze toch beter half met kleding kan vullen ofzo haha. Goed dat jij het wel volhoudt! Ik denk dat ik nog wel ga zwichten, maar eerst maar wat van die 24 boeken ook echt het huis uitdoen. Heb er nu 5 verkocht en voor de rest gemaild naar de boekwinkel of ze interesse hebben
Je kunt ze ook in het verkooptopic hier zetten
Na The mist begonnen in deze, ben benieuwd! Veel goede verhalen over gehoord.
Herkenbaar hoor, ik moest wel nadenken over het boek in relatie tot mijn eigen leven maar vond het verder net iets te makkelijk geschreven allemaal.
Ik lees nu Klara en de Zon, ook alleen maar positieve recensies maar kom er niet in. Zo zonde.
Ik heb The Shades of Magic trilogie van V.E. Schwab gelezen, en opzich heb ik me prima vermaakt, maar het viel toch een beetje tegen. Er was niet per se iets mis mee, maar door al het goeds wat ik erover gehoord had, had ik er toch meer van verwacht ofzo.
Jongens ik heb net het onzichtbare leven van Addie LaRue uitgelezen en ik moest gewoon keihard janken bij het einde. Dit heb ik nog nooit gehad . Misschien ook omdat ik ongesteld ben. Maar de sluizen gingen echt open bij āik herinner me jeā.
Ooh een vriendin las dit boek ook en die zei ook al dat het een vrij zielig verhaal is. Gewoon als je door niemand herinnert word, wat een hel. En juist tof dat je eens een hele janksessie hebt gehad bij een boek. Dat boek zal je echt nu nooit meer vergeten!
Ja haha ik heb nog nooit zo gejankt om een boek. Wel eens gehad dat ik een brok in mijn keel kreeg of een traantje moest wegpinken maar niet zo erg.
Heb ook meteen de Engelse Special edition op bol besteld die in oktober uitkomt.
Ik ben Whereād you go, Bernadette aan het lezen en ik vind het leuk! Was even inkomen omdat het verhaal bijna alleen maar uit correspondentie bestaat, maar zit er nu lekker in. Of nouja, bijna uit ook al
O goed idee! Misschien dat ik dat nog wel doe als de winkel geen interesse heeft.
@Slakje herkenbaar! Ik heb alleen deel 1 gelezen nog en hoewel ik het echt een leuk boek vond had ik meer verwacht door alle hype De rest van de serie blijft dus een beetje op hetzelfde niveau?
Vond ik wel! Ik heb volgens mij zelfs deel 1 de hoogste beoordeling gegeven
Is ook een leuke film van gemaakt met Cate Blanchett ()!
Ohhh wat leuk! Die gaat op mān lijstje
Edit: dit doet me denken aan dat ik laatst een boek dat ik aan het lezen was beschreef aan mān vader (Elizabeth is missing, haha vergelijkbare titel) en hij zei āOhja die film heb ik gezienā en toen bijna het hele verhaal aan me vertelde. Wist niet eens dat er een film van was echt zo toevallig dat hij die dan heeft zitten kijken
Ik was na de reading challenge on fire met lezen
ā¦voor ongeveer 1 week en daarna weer helemaal niet meer
Ik denk dat het eraan lag dat ik een roman wilde gaan lezen ipv fantasy of jeugdboek, dus dat het wat meer moeite was? En ik was een boek erbij gaan pakken tijdens pauze van werk maar dat heb ik niet volgehouden.
Ik heb de roman maar weer weggelegd en weer fantasy (een van Leigh Bardugo nav de Shadow&Bone tv serie) erbij gepakt om hopelijk dit weekend in te beginnen.
Ik ben nu halverwege en het is zoo anders dan Acotar enzo, maar ik zit er helemaal in, super leuk!
dit is echt een van mijn favoriete boeken
Ik ben eindelijk in Een lied voor Achilles begonnen en hij stelt tot nu toe niet teleur. Heel mooi geschreven en je wordt gelijk het verhaal in gesleept. Maar ik heb gehoord dat t een tranentrekker is, dus ben benieuwd!