Het algemene boekentopic (Deel 2)

Ik ga proberen dit jaar Een Hart van Steen nog uit te lezen. Ik ben nu halverwege en het is geen dik boek dus dat moet wel lukken, heb verder ook geen plannen vandaag dus tijd genoeg.

Voor volgend jaar zet ik mijn doel weer op 52. Ik heb dit jaar 55, na vanavond hopelijk 56 boeken gelezen dus ik verwacht dat dat volgend jaar ook weer moet gaan lukken.

1 like

Ik wilde eigenlijk het laatste boek waar ik dit jaar in ben begonnen (Good Vibes, Good Life) vandaag uitlezen, en dan morgen fris met een nieuw boek beginnen. Maar moet nog 60 pagina’s dus ben bang dat dat niet gaat lukken haha.

1 like

Ja, ik dacht echt dat Ted een good guy was die haar ging ‘redden’, maar eigenlijk is dat zo gek dat ik daar vanuit ging haha.

2 likes

Ik had mijn Reading Challenge gezet op 52 boeken voor 2021, zit nu op 68. Ruim overheen dus! Voor volgend jaar zet ik hem op 55, denk ik.

Ben nog bezig in een kinderboek (The Phantom Tollbooth) en die ga ik vandaag nog wel uit kunnen lezen. Pak hem nu gelijk op in m’n pauze voor de reading challenge hier!

1 like

Ik heb dit jaar 36 boeken van mijn goal van 30 gelezen. Zet voor komend jaar mijn doel op 35. Ga nu beginnen aan Survive the night van Riley Sager.

Top boeken van 2021
Throne of glass serie - Sarah J. maas
Lief wezen - Wieke Hart & Rita Sterkeboer
Never saw me coming - Vera Kurian
The hawthorne legacy 1&2 - Jennifer Lynn Barnes
The song of Achilles - Madeline Miller
The silent patient - Alex Michaelides

2 likes

Ik zet hem voor 2022 weer op 52. Heb in mijn reading bullet journal vaak een doel van 75, maar vind Ă©Ă©n boek per week wel een mooi minimum voor mezelf. Heb dit jaar 92 boeken gelezen waaronder een aantal dikke dus is beide wel haalbaar denk ik.

Ben nu ook al aan het bedenken welk boek ik als volgende oppak en dus mijn eerste boek van het jaar wordt. in 2020 en 2021 waren mijn eerste boeken van het jaar favorieten dus denk dat ik nu ook aan een mogelijke 5-star begin haha

4 likes

Ook ik zet hem weer op 52, omdat ik een boek per week wil aanhouden. De afgelopen twee jaar lukt het me net, de twee jaren daarvoor zat ik daar ruim overheen. Het kan bij mij dus alle kanten op. :joy:

1 like

Oh heerlijk, ik heb dit jaar wel vier boeken van hem gelezen. Retespannend

2 likes

Mijn :star::star::star::star::star: van dit jaar:
Honderd Jaar Eenzaamheid
Confettiregen
Het Achtste Leven
De Huishoudster en De Professor
De Nachtegaal
De Ontembare
De Avond is Ongemak
Vertel me het einde
Berta Isla
Buzz Aldrin, waar ben je gebleven?

En nog 2 aanraders die ik :star::star::star::star: heb gegeven:
Vallen is als Vliegen
Het Geluid van Vallende Dingen

2 likes

Weten jullie al in welk boek jullie in 2022 gaan beginnen? :nerd_face:

1 like

Ik ben halverwege in Laat me nooit alleen van Kazuo Ishiguro, maar die ga ik vandaag niet meer uitlezen dus dat zal m’n eerste van 2022 zijn :grin: daarna ga ik Pilaren van de aarde opnieuw lezen!

3 likes

Ik ben bezig in De Nix van Nathan Hill dus dat wordt mijn eerste die ik uitlees in 2022!

3 likes

Wat grappig daar ga ik vandaag in beginnen! Hoe vind jij het boek?

1 like

Ik heb dit jaar 54 boeken van de 50. Misschien dat ik ook nog een laatste boek uitkrijg dit jaar. Ging er vanuit dat ik de 50 boeken niet ging halen, maar toen kreeg ik Corona. Nog nooit zoveel gelezen in een maand😅.

Mijn 5 sterren:

• Middernachtsbibliotheek van Matt Haig
  • Het schaduw jaar van Kim Ligger
  • Passagier 23 van Sebastian Fitzek
  • Zonder jou van CĂ©la van Gastel
  • De perfecte engel van Eva Nagelkerke

Voor de challenge ben ik nu in bezig in Evi van Tjeerd Langstraat

5 likes

Deze! En jij?

2 likes

Ben nog maar op blz. 144 maar tot nu toe erg leuk. Ik hou van dit soort dikke boeken, met veel details en levensverhaal! En leest erg vlot :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Oke vandaag begonnen wel haha, maar die gaat dus mee het nieuwe jaar in.

5 likes

Ik ben momenteel in zo’n vijf boeken bezig dus ik moet eigenlijk met een van die verder, maar ik zie mezelf ook nog wel een nieuwe starten :sweat_smile:

2 likes

Crossroads, denk ik! En jij?

2 likes

Ik ben bezig in As Good As Dead van Holly Jackson, dus dat wordt de eerste die ik in 2022 uitlees! Weet nog niet welk boek ik als eerste ga beginnen, ik plan dat niet en kies op het moment zelf waar ik zin in heb haha.

Mijn challenge staat volgend jaar op 75, waarvan ik 15 informatieve/non-fictie boeken wil lezen. En ik hoop ook wat meer dikkere (>300 blz) boeken te lezen.

5 likes