Heb je de serie van Marique Maes ook gelezen? Muren van glas geloof ik dat die heten. Ook zo 50 shades fout zeg maar. Ik heb me kostelijk vermaakt die avondjes
Ik werd erop gewezen door een collega toen. Te fout, maar te vermakelijk
Heeft iemand hier de Nevernight Chronicles gelezen? Wat vond je ervan? De derde komt september volgend jaar uit, ik vind de covers heel tof haha, maar hoor er wisselende verhalen over.
Ik kom hier even binnenvallen met enkel een vraag: wie van jullie heeft een K.obo ereader en heeft daarbij een K.obo P.lus abbo? Heb net een K.obo besteld op B.ol en zag dat je voor 9,99 per maand dat abbo kan afsluiten.
Staan er wat goede boeken bij? Nederlands - en Engelstalig? Nieuwe releases en ook klassiekers?
Oh geweldig! Dank je om het even te zoeken
Geen probleem! Heb zelf iets soortgelijks gehad van Amazon en vond het het wel waard als je meerdere boeken per maand leest en niet heel kieskeurig bent.
Ik ben Het geheime dagboek van Hendrik Groen aan het lezen maar vind m een beetje makkelijk/saai
Ik vond de eerste echt supervet. Wel zonder al die sidenotes, die halen je uit het verhaal.
@chanel_addict Er staan sowieso wat leuke New Adult boeken op
Waarom zetten mensen nog steeds puntjes hiertussen? Ik dacht dat het vroeger gebeurde omdat het forum automatisch reclamelinkjes maakte van dit soort woorden, maar nu? Of mis ik iets.
Ik lees nu een boek uit 1992, en man, wat moet ik wennen aan de schrijfstijl. Heel beschrijvend. Naderhand vertellen dat er dialoog plaatsvond in plaats van daadwerkelijk dialoog uitschrijven, bijvoorbeeld.
zodat mijn thread moeilijker te vinden is door Google als er op die bepaalde zoektermen gezocht zou worden! (ivm privacy)
Wow, wisten jullie dat Goodreads aan rankings doet? Ik zag ineens dit in mijn profiel staan: #33 most followed Ik wist geeneens dat dat bestond, joh, een maandelijkse ranking daarin.
De andere boeken van Gillian Flynn vond ik wel fijn!
Op vakantie gelezen:
David Sedaris – De Lachvogel (erg gelachen, aanrader)
Joyce Maynard – Een lang weekend (ongeloofwaardig boek maar leest lekker weg en de premisse is wel leuk: wat kan er gebeuren als een ontsnapte gevangene in jouw huis komt onderduiken? Benieuwd? Er is een verfilming met Kate Winslet)
Marek Šindelka – Materiaalmoeheid (mooie stijl maar ik miste wat diepgang. Niet zo goed als Anna in kaart gebracht, die ik trouwens iedereen aanraadt!)
En nu bezig in deel 1 van De moord op Commendatore van ons aller vriend Murakami! Bingokaart begint alweer aardig te vullen, haha.
Lezen meer mensen trouwens boeken van De Correspondent? Ik vond Je hebt wel iets te verbergen erg interessant en ben nu bezig in Gratis geld voor iedereen.
Ik heb sinds een tijdje Stor.ytel ontdekt, en ik vind het echt leuk! Ik heb ook eens Aud.ible geprobeerd, maar daar kan je dus maar één boek per maand luisteren, en als je meer wilt moet je extra betalen. Bij Stor.ytel dus niet en ik ben nu al mijn vierde boek aan het luisteren, super chill.
Met luisteren hou ik vooral van een beetje luchtige boeken, want ik luister vaak als ik iets anders aan het doen ben, dan hoef ik niet extreem aandachtig te luisteren haha. Dus als jullie nog leuke luistertips hebben?
Deze heb ik geluisterd tot nu toe:
Am I Normal Yet? - Holly Bourne
The One Memory of Flora Banks - Emily Barr
To All The Boys I’ve Loved Before - Jenny Han
P.S. I Still Love You - Jenny Han (nu aan het luisteren)
Ik gebruik ook Storytel, maar ik denk erover om Scribd uit te proberen. Ik lees eigenlijk alleen maar in het Engels en daar is het aanbod groter. Als dat bevalt, zeg ik Storytel waarschijnlijk op. Ik vind de app erg fijn, maar ik vind het bijvoorbeeld echt een minpunt dat je geen hoofdstukken kan selecteren.
Ik lees/luister veel fantasy, weet niet of je daar ook interesse in hebt?
I love Storytel. Op het moment vind ik het aanbod weer wat minder, maar heb al een hoop geluisterd. Die van Flora Banks heb ik ook geluisterd trouwens. Probeer nu de auteurs van RARE te vinden erop, maar da’s lastig. Totnutoe alleen Samantha Young en Vi Keeland gevonden.
@Foucher Ik ben wel benieuwd of dat je meer bevalt, want ik lees ook vrij veel Engels (maar weinig fantasy).
@Celeone Van die ranking wist ik ook niet, haha. Ik zie iemand erop staan wiens vader ik als docent gehad heb En 2 anderen die ik ook ken, haha.
Heb net Vrouw of vos van David Garnett uit, was een leuk boekje waar je snel doorheen gaat! Nu beginnen aan deel 1 van De moord op commendatore van Haruki Murakami
Hier ben ik ook in bezig!
Ik ook haha