Joeeeee, wie kijkt er mee volgende week?
Ik ik ik
Oh ik ga waarschijnlijk alleen niet met het forum kijken haha
Oh ja zeker
Jaaa leuk! Heb dit jaar de originele versie (Great Britisch Bakeoff) meegekeken, ik was echt zooo verbaasd want al die muziekjes en geluidjes en zelfs de manier van editen was gewoon precies hetzelfde overgenomen door Heel Holland Bakt haha. Ze hadden daar trouwens dat als ze aan het koken waren je een tekening te zien kreeg van hoe het eruit moest komen te zien en welke smaken en zo, was best wel leuk!
Ahhhh jammer!
Ik ga wel alles teruglezen hier haha. Denk dat ik de week erna wel weer met jullie meekijk want dat vind ik echt wel wat toevoegen.
Yes! Ga het alleen niet altijd live kunnen kijken ivm werk
Iemand die ik ken doet mee
jaaa! cant wait!
IK!!
Ja! Leuk! En dan misschien ook eens meer meeschrijven hier
Count me in!
Jaaaa ben bij
Mijn lievelings programma!!
mijn moeder was geselecteerd voor de voorrondes, dus ik ben heel erg benieuwd of ik haar volgende week nog ergens door het beeld zie lopen! edit: is na drie rondes afgevallen dus ze is geen deelnemer!!
denk dat ik er dit jaar wel anders na ga kijken, nu ik weet hoe het selectieproces en zo’n screening enzo gaat, haha. ben bang dat de magie er een beetje vanaf is nu… ben benieuwd
Jaaaaaa iedereen moet kijken!!
Vertel! Wat moest ze allemaal doen?
Toevallig! Ik ken ook iemand die mee doet!
Ik heb gisteren een chocoladetaart gebakken dus ik ben al helemaal in de stemming. Zin in!
Misschien is het dezelfde persoon