Hatari topic

Mijn vriend gaat vandaag ook praten met zijn collega die ze zaterdag gemanaged heeft en alles. Vraag me af wat voor verhalen daar uit komen haha

2 likes

:heart::heart::heart::heart::heart: hahaha ik kan nog steeds niet begrijpen hoe ze van hun stage personality naar 11/10 dorks gaan, zo leuk!!!

3 likes

I know!!! Het is echt belachelijk bijna :joy: Klemens irl is echt een soort ijslands elfje hahaha zo cute!! De drummer is gewoon een chille dude, en Matthias is echt super begaan met zijn fans, hij kwam ook het eerste naar buiten en bleef echt laaang achter nadat klemens en Einar weer weg waren. Klemens kwam echt het laatst naar buiten en ging ook het eerste weg
 volgens mij houdt hij echt niet zo van dat fan gebeuren :joy: Of ik heb hem getraumatiseerd dat kan ook haha

3 likes

Mijn vriend heeft nog met z’n collega gepraat. En blijkbaar waren ze bang om naar buiten te komen? Ze waren bang dat ze een doelwit zouden zijn in hun outfits ofzo haha. Verder heeft zij ze vaak gesproken en ze had tegen mijn vriend gezegd:’ they are really nice persons’ lol :joy:

2 likes

Biecht: Ik zwijmel iedere keer een beetje als ik naar die handschud foto kijk en zie dat matthias me eigenlijk zo soort van lievig aan kijkt whahaha :see_no_evil:

3 likes

Zijn ze ook! Vooral Matthias eigenlijk haha die is ook echt heel begaan met zn fans. Klemens kan best een beetje een diva zijn volgens mij :joy:

1 like

Sorry hoor ik kwam deze foto tegen en dit moest ik hier gewoon even posten.

WAT DOET HIJ

Omg I can’t even :joy: hahaha.

Wat een dork
 het is perfectie gewoon :heart_eyes:

4 likes

Omg omg omg! :scream: Ik ben te excited voor dit :joy:

Ik weet dat ik de enige ben die hier hardcore post maar maakt niet uit :rofl: hahaha.

Vrijdag verschijnt Matthias in een of ander IJslands spelprogramma, te vergelijken met Lingo ofzoiets haha. Ik vond dat jullie het even allemaal moesten weten :joy:

3 likes

Omg ik ben vet laat als hardcore fan, maar Klamstrakur is gereleased!!! :scream:

1 like

hahaha het klinkt zoveel als NL soms

1 like

Ja ik had dat idd ook wanneer hij zingt over hoesten enzo dat woord is bijna hetzelfde :joy:

2 likes

@Otzi

nee hier!!

Het album is ook te koop trouwens!

2 likes

h y p e
ik vind de albumcover niet zo :frowning:

1 like

Ik ben ook echt excited! Sowieso wil ik engin miskunn echt super graag horen. En ik vind de album cover idd ook niet zo haha :joy:

1 like

Ben op de helft van 't album en vind t tot nu toe heel vet

1 like

Ik heb een paar nummers even snel beluisterd, maar heb nog geen tijd gehad om er echt even goed voor te gaan zitten. Dat ga ik dus vanavond sowieso doen haha :grin:

Engin miskunn is echt amazing op goede speakers :grin:

JONGENSSSS! Nieuwe video voor engin miskunn!!! :grin: @instantramen

Matthias die rondwandelt alsof hij de bus heeft gemist echt ik kan niet meer van het lachen :joy:

3 likes