Hatari topic

Het is straks pas! Haha

1 like

Ze beginnen om 9 uur! Ik ga echt alleen maar naar Hatari en sta waarschijnlijk achterin vanwege mijn oor problemen. Maar zal zeker foto’s komen posten!

3 likes

Waaaahhh! Het was awesome! Ik was alleen gvd 1 minuut te laat om bij ze in de kleedkamer te gaan voor een foto :joy:. Ik had te laat door dat ze daar waren, totdat ik oog contact maakte met Klemens hahaha. Maar de persoon die net voor me stond mocht nog naar binnen en daarna niemand meer :sob: Heb wel twee super aardige fans ontmoet waar we denk ik wel een uur mee hebben staan kletsen. Ohhh en Matthias wees mijn richting op tijdens klamstrakur :laughing: Ik heb helaas alleen video’s op Instagram staan omdat mijn telefoon raar doet, maar zal straks even kijken of ik er een paar hierop kan zetten.

2 likes

Even twee shitty screenshots van mijn shitty video’s :joy:

2 likes
2 likes
2 likes

Zo leuk!!! Hoeveel nummers speelden ze ongeveer?

1 like

Het was awesome!

Ze speelden:
Odyr
Tortimandi
Hlauptu
Phraell
14 ar
Ogledi
Bidro mistaka
Klefi.
Spillingardans
Klamstrakur
Engin miskunn
Hatrid mun sigra

Dat waren ze geloof ik! Haha. 12 nummers in totaal :grin:

2 likes

Zitten er ook nieuwe nummers bij?

Helaas niet! Ik kende ze allemaal :see_no_evil: Ze hebben alleen wel engin miskunn een revamp gegeven.

Hebben jullie trouwens al gezien dat Baroeg open air misschien niet doorgaat?:frowning:

Deze al gezien? :joy:

Hilarisch hahahaha

Ohh een linkje naar het artikel/interview trouwens hiervan haha

3 likes

Hahahaha ik ga denk ik die met die kruiwagen ergens als achtergrond instellen :joy:

1 like

Wooohooo Baroeg open air vandaag haha Heb er zin in! :joy:

1 like

Hoe was het?

@Otzi je hebt ze ontmoet!!! omg

1 like

Yesssss I did!!! Hahaha :grin:

Hoe was t¿ Zo cute die foto’s haha

1 like

Het was echt surrealistisch hahaha. Ik wist ook echt niet wat ik moest doen toen Matthias ineens voor mijn neus me stond aan te kijken. Waardoor ik uiteindelijk maar zijn hand schudde?! Hij zei toen:’ I love your track suit!’. En reageerde ik met :’ thank you!’. Terwijl ik zijn hand maar bleef schudden :joy:.

Ik heb trouwens ook foto’s van dat moment omdat een vriendin van mij aan het genieten was van alle awkwardness en hele stop motion reportages aan het maken was haha

foto's handschudden

Verder heb ik mijn vest open getrokken voor Klemens omdat ik mijn shirt wou laten zien, maar daar probeer ik niet meer aan te denken :sob: ik leek wel een soort flasher hahaha

Matthias is trouwens echt zo’n lieve/Awkward jongen echt wtf. Klemens is echt zoooo schattig btw echt super tiny ook :see_no_evil:

4 likes

Het was super! Alleen ben ik eigenlijk blij dat ik het concert in londen niet gemist heb, want de sfeer daar was wel iets beter haha. En ook waren er geen lange nederlanders daar dus ik kon over iedereen heen kijken, nu stond ik soms voornamelijk naar mensen hun achterhoofden te kijken :joy: Maaaar er waren ook echt wat geweldige dingen. Zo duurde het een half uur langer voordat ze konden beginnen, omdat ze die video niet aankregen ofzo. En de drummer stond toen echt een half uur lang bijna op het podium ons aan te staren, echt een death stare :joy: dat was echt hilarisch. Ze gingen vervolgens ook even soundchecken voordat ze het podium opkwamen geloof ik. Dus je hoorde klemens een minuut lang zingen, hoor je vervolgens Matthias ineens een seconde of twee keihard iets schreeuwen, en dat was dan zijn soundcheck :joy: Verder heeft Matthias zijn spillingardans speech in het nederlands gedaan wat ik ook echt fantastisch vond. Hij had moeite met het uitspreken van een paar woorden, maar nailde het woord ‘consument’ om de een of andere reden haha. En ook deden ze dat nieuws stukje wat ze altijd doen voor bidrod mistaka ook in het nederlands, met NOS tune, echt geweldig :smiling_face_with_three_hearts:

Ik zal Matthias zijn spillingardans speech hier even neerzetten :grin:.

Het klinkt trouwens ook net of hij zegt:’ We zijn de camping’ dat dacht ik ook eerst, dacht echt dat is je next level verdiepen in de cultuur van het land waar je optreedt haha

4 likes