Jaaa eindelijk weer eens serieus 5k gelopen. Is alweer anderhalve maand geleden. Gelukkig geen verval, want ik was 5 seconden sneller dan de vorige keer haha.
Ik twijfel ook nog over mijn outfit. T-shirt of toch lange mouwen. Afgelopen dagen met die wind begon ik toch wel met mijn jasje aan om te eindigen in tshirt. Ik heb sowieso een poncho gekocht voor in het startvak als het echt met bakken uit de hemel komt. Als ik je ergens zie kom ik even hoi zeggen! (als ik durf hahaha)
Dit herinnert me eraan dat ik geen vuilniszakken in heb gepakt om droog te blijven met wachten. En gewoon doen, ik bijt niet
Ik ben er waarschijnlijk ook morgen! Weet niet helemaal zeker, want ik worstel de laatste dagen/weken wel wat met alles zowel fysiek als mentaal dus als ik morgen te verrot wakker word dan ga ik sowieso niet haha.
Had me ook opgegeven voor alledrie de afstanden (loop ook waarschijnlijk deels met collegaās), maar betwijfel of dat 'm gaat worden morgen of dat ik het lekker bij de 5 en 10 houd ofzo. Hangt er denk ik ook van af hoe erg ik nat geregend word
Ik ben nog nieuw in de wereld van hardloopwedstrijden geloof ik, maar bedoel je dan dat je eerst een 5km gaat lopen dan een 10km en dan nog de 15km? Dus dat je 3x start?
Ja 3x starten idd! 5, 10 en 21,1. Kan niet altijd bij alle hardloopwedstrijden, maar bij de CPC zijn alle afstanden op een redelijke tijd na elkaar, zodat het dus mogelijk is met alledrie mee te doen. Beetje gekkenwerk wel haha
Jeeeee super jammer. Ben voor t eerst blij dat ik geen startbewijs heb. Net terug uit Japan, kijk gister nog op FB maar zag niets voor een leuk prijsje. Terwijl dit echt een van de leukste HM is, flashbacks naar de bruggenloop met de sneeuw
Ik wil zo graag hardlopen maar heb nu al 4 weken last van een spier bij mijn heup wat door trekt naar mijn been. Vooral als ik veel gelopen heb doet echt echt pijn en loop ik helemaal raar. Mss een spier verrekt ofzo bij de laatste keer dat ik hardgelopen heb maar ik kan er niks over vinden wat het zou kunnen zijn. Zo kut! Probeer het nog even aan te zien en anders mss toch maar eens naar laten kijken? Iemand hier die dat ook weleens heeft gehad?
Zo kut. Vooral omdat het vanochtend best ok is. De roeiwedstrijd van mijn vriend gaat wel gewoon door, terwijl die vanaf windkracht 7 normaal het water niet op mag, rare wereld.
Maar dag veel te veel geld aan 3 startbewijzen, zullen we nooit meer iets van terug zien ben ik bangā¦ En gister was er nog niet eens sprake van, hadden ze het nog over hoogstens wat wijzigingen.
Ik heb daar bij duurlopen ook wel eens last van. Ik zou zeggen ga toch even langs fysio. Voor de marathon ben ik bij de sportmasseur geweest, die heeft t gemasseerd en tijdens de marathon nergens last van gehad!
Edit: ik heb het trouwens andersom, begint in been en dan door naar bil.
Zou er gewoon mee naar de fysio! Is niet gek hoor. Ik had zelf klachten (totaal wat anders), maar ben toen eens naar een gratis inloopspreekuur in mān stad geweest, die hebben even gekeken en toen kon ik daar bij de fysio terecht.
Je zou nog kunnen of je op https://www.hierhebikpijn.nl/ nog iets kunt vinden over je klachten?
Dat vooral, zo zonde van het geld. Meteen ook voor veel een duurloop in aanloop voor Rotterdam die in het water vakt. Ga jij nog zelf lopen?
Nee denk ik ook niet toch, dit zal wel onder iets van overmacht vallen ofzo?
Nu even moed verzamelen om toch een rondje te gaan als het zometeen iets droger isā¦
@Fitgurl staat vaak in kleine letters, was bij bruggenloop ook zo. Organisatie heeft alle uitgaven al gedaan.
Jaa echt balen zeg. Dag geld. Maar wel goed dat de veiligheid voorop staat. Misschien korting/voorang op inschrijven volgend jaar? Het weer valt qua wind nu gigantisch mee. Een stuk minder erg dan gisteren, en ik zit aan de kust. Ik duik zelf de sportschool maar even in. Ga morgen wel weer hardlopen.
Ik verwacht inderdaad echt niets. Denk dat een kortingscode voor 5 euro korting op volgend jaar al te veel gevraagd is. Blijft vooral zonde.
Of ik nog een rondje ga weet ik niet, raak hier een beetje depressief van. Heb wel een halve kledingkast aan hardloop outfits bij me, dus ik heb geen excuus om niet te gaan.
Bedankt voor de tip! Ik heb de test even gedaan en het lijkt op rectus femoris tendinopathie.
Klinkt ingewikkeld, haha. Zou er iig maar gewoon mee langs de fysio! Misschien is het relatief makkelijk āop te lossenā met oefeningen/massage oid.
dit is ook wel echt lelijk zeg, zeker bij zoān evenement. Ik was al super chagrijnig toen dat bij mij laatst gebeurde, maar dat was niet zoān evenement als dit