Halloween

Heb je ook een Halloween feestje? Hou je van het uitgebreid verkleden of niet? Hoe ga je verkleedt dit jaar?

Ik zoek heel erg inspiratie, ik hou een Halloween feestje en wil graag eng verkleedt, geen sexy kat dus. :smiley:
Ik ga ook enge decoraties, drankjes en snacks maken. Lekker fout maar leuk!

1 like

Ik vind het mega leuk om te verkleden en om te maken enz. Alleen dan met carnaval haha. Bij ons in de omgeving wordt voor mijn gevoel niks georganiseerd wat met Halloween te maken heeft helaas. Heb wel het idee dat het steeds meer overwaait vanuit Amerika. Leuk dat jij het wel doet! Heb je dan bij iemand thuis een feest? En wordt er in jouw omgeving wel veel aan gedaan?

Wij doen met vrienden vaak een feestje . Laatste keer dat ik er bij kon zijn was ik

En dit jaar als ik het red

2 likes

Ik ben een aantal jaar achter elkaar naar Amsterdam Halloween geweest en sloof me dan ook best wel uit. Afgelopen jaren heb ik gewoon een filmavondje georganiseerd voor vriendinnen. Dan maak ik Halloween style eten en kijken we enge films.

2 likes

Ik hou van halloween!! Elk jaar geven mijn vrienden een groot feest waarbij ook iedereen echt verkleed komt en het hele huis versierd is.
Dit jaar gaan mijn beste vriend en ik samen als radioactieve verplegers. Lekker wonden maken en klooien met bloed :ok_hand:t2: Vorig jaar was ik als the corpse bride en hij als Victor.

Bij de action hebben ze nu redelijk wat halloween versieringen. Ook leuk om een pompoen uit te snijden en dat neer te zetten als versiering. Verder zit hier altijd de So Low, waar ze onwijs veel, goedkope halloween spullen hebben.

2 likes

Jaa love Halloween! Mijn vrienden zijn een stuk minder dedicated dan ik maar meestal is er wel iets van een feestje en dan ga ik altijd all-out. Ik zal zo even kijken of ik foto’s kan vinden van eerdere jaren :smiley: Voor dit jaar heb ik nog niks gepland staan, weet ook niet wat voor feestjes er zijn in de stad nog.

Ik hou zelf een feestje! Ik woon in Schotland en merk dat het hier wel meer leeft dan in Nederland, kinderen gaan ook de deuren langs enzo!

1 like

ooh gaaf! die twede is echt leuk, dat je dan met je hoofd omlaag loopt en opeens je oog laat zien :smiley: wel oppassen met fietsen haha :stuck_out_tongue:

ik had net deze gevonden en vind het een heel leuk idee (wel wat minder sexy/kort) maar tis wel heel veel werk om te DIYen!

2 likes

Haha het oog kan ik helaas niet maar haal zon ooglapje.

Toen ik als joker verkleed was fietste ik Snachts door de stad met capuchon op en als ik dan naar mensen keek schrokken ze zich de tyfus :joy:

2 likes

Ohh zo. Wat leuk! Ik hoop dat dat in Nederland ook nog gaat gebeuren. Alvast veel plezier met het feestje en de voorbereidingen etc.

1 like

Dit jaar ga ik het ook vieren! Vorig jaar voor het eerst bij vrienden thuis, was heel leuk gedaan. Ik was toen verkleed met een Dia de los Muertos masker en bloemenkrans. Dit jaar kan mijn vriend mee en leent ie van zijn werk 2 rode overalls en gaan we als bankrovers van La Casa del Papel. De Dali-maskers zijn al onderweg. Zin in!

2 likes

Het wordt vampier! Heb deze besteld zodat ik de “vampire brow” kan maken. Verder ga ik lekker jaren 90 me aankleden, hopelijk herkent iemand me als een ‘buffy vampier’ :stuck_out_tongue:

1 like

Help! Er zijn geen leuke halloweenfeestjes in mijn omgeving dus nu willen mijn vriend en ik zelf een ‘feestje’ geven voor vrienden, maar dan niet een ‘feestje feestje’ met muziek en waar je danst, maar waar je echt iets kan doen. We willen een haunted house van ons appartement maken, en qua decoratie komt dat wel goed maar willen dus ook echt activiteiten. Alleen dan zonder dat het een soort kinderfeestje wordt, dus geen appels happen en dat soort dingen. We zaten ook aan zo’n murder mystery spel te denken maar we willen het liever wat vrijblijvender houden voor iedereen. Heeft iemand hier leuke ideeën voor? We komen er echt niet uit :frowning:

oh wat gaaf! misschien in elke kamer een ‘clue’ ophangen of verbergen, en dat mensen dan in teams oplossingen moeten bedenken voor wie de moordenaar is of een ander mysterie?
je zou weerwolven van wakkerdam kunnen spelen, heel leuk met een grote groep.
oh of nog een idee; een soort van quiz, dat jij vragen stelt aan de gasten en elke keer als ze het fout hebben komen de zombies dichterbij het huis. wat enge geluiden downloaden en misschien lichteffecten ofzo hahha :smiley:
murder mystery: dan krijgt iedereen een karakter aan het begin als je binnenkomen, met uitleg over wie ze zijn, wat hun motief is enzo en dan moetenz e met elkaar praten om erachter te komen wie het heeft gedaan. je zal vast wat op pinterest of google kunnen vinden van voorbeelden van karakters en verhalen denk ik!

Leuke ideeën! Aanwijzingen verstoppen is leuk inderdaad, helemaal in teams, en weerwolven ook! En ik ga murder mystery ook nog wel overwegen ja, is wel heel leuk! Dankjewel!
We hebben inmiddels besloten dat het thema ‘freak show’ is, en we gaan het huis als een soort creepy kermistent inrichten (met van die linten vanaf het plafond om een soort tent vorm te maken en gedrapeerde doeken langs de muren) en van die enge veel te vrolijke kermismuziek opzetten :grin:

Ik vier helaas voor het eerst sinds 3 jaar ofzo geen Halloween, maar ik ga m’n vriend wel dwingen om The Nightmare Before Christmas met me te kijken vanavond. Ik vind het altijd leuk (en makkelijk) om neppe wonden te maken met vloeibare latex. Scar wax vind ik echt verschrikkelijk.

Ik moet de volgende dag werken dus kan helaas niks doen :frowning_face: Heb de voorbije jaren veel geleerd over SFX make-up en beste vette wondes gemaakt al zeg ik het zelf haha

Ja scar wax snap ik ook niet waarom mensen dat gebruiken

1 like

:new_moon_with_face:

2 likes