Ik heb een vergelijkbare kleur gehad en toen deed mijn kapster mijn hoofd helemaal inzetten met hele dunne highlights waardoor je niet echt streepjes/plukjes zag maar het haar gewoon blond/assig leek. Full head deed ik een keer in de zoveel tijd maar ik vond het nooit erg dat de onderste helft donkerder was
Babylights misschien?
Heb deze eens meegenomen om te proberen (van action). Ik verwacht er niet veel van aangezien ze 1,95 per stuk hebben gekost
Ik heb dit effect wel behaald met een balayage. In mei heb ik dit voor het laatst laten doen en toen was ik €220 kwijt volgens mij. Nu is mijn haar wel een stuk langer dan dat van jou en dat scheelt ook in de prijs, maar ik heb het een paar jaar terug bij een andere kapper voor 140 laten doen. Je krijgt sowieso wel een prijsindicatie van de kapper voor ze aan de slag gaan, maar als ik jou was zou ik uitgaan van ergens tussen de 150 en de 200.
Ik heb best heel dun en fijn haar, het beste werkt vooral het gewoon op 1 lengte houden zodat het er niet te dun uitziet, met volumepoeder kan ik er makkelijk volume erin krijgen. Maar ik ga morgen een wolf cut laten knippen denk ik naar mijn idee kan dat best goed bij dun haar.
Oooh ik ben heel benieuwd! Post je een foto op insta naderhand?
Ben niet zo van de selfies haha maar wie weet! En misschien durf ik op het laatste moment toch niet en doe ik gewoon het kapsel wat ik altijd heb als ik het veel moet gaan stylen doe ik het ook niet, want daar heb ik geen zin in ‘s ochtends
Heb je het gedaan…?!
Nee haha, maar ik ga nu wel voor het eerst door het leven als brunette! Zo’n wolf cut heeft echt veel korte lagen en dan is het ‘lange’ gedeelte echt maar dun gezien ik een zielig bosje heb. We hebben lang getwijfeld want ze wilde er wel voor gaan, maar zou toch iets te dun worden onderaan.
Het is wel heel mooi geknipt (met optie tot midden en zijscheiding) en heb voor het eerst m’n haar gekleurd!
Heeft iemand hier ervaring met haarverlenging/verdikking van zascha?
Ik heb een natuurlijke middenscheiding, die ik al tientallen jaren naar de zijkant forceer. Toch voel ik de zijscheiding de laatste tijd niet meer. Alleen vind ik een middenscheiding ook niet echt flatterend staan. Nu weet ik niet meer wat ik met mijn kapsel aan moet. Iemand tips?
Ik heb heel veel gedoe gehad met mijn haar de afgelopen jaren. Een paar periode’s van extreme haaruitval en het wordt denk ik gewoon niet meer wat het was. Nu is mijn haar vrij lang (op mijn bh bandje) maar vooral aan de onderkant lijkt het dun. Ik zou dus voornamelijk extensions nemen voor het volume en niet voor de lengte.
Ik ben toch vaak onzeker over mijn haar en het lijkt me echt fijn om een keer gewoon een volle bos haar te hebben. Maar er hangen ook wel veel nadelen tegenover zoals het prijskaartje, de verzorging en hoe ziet je eigen haar eruit nadat de extensions eruit zijn?
Nu ben ik gewoon benieuwd of hier meiden zitten die extensions hebben of hebben gehad. Of bijvoorbeeld vriendinnen.
Zelf gehad en zelf gezet haha. Ik kan ze zetten met bondjes en heb zelf een Flip in, clip ins en ook met bondjes gehad. Als je nog iets wil weten mag je het altijd vragen natuurlijk!
Haha ja krijg niet echt veel reacties
Maar hoe is je eigen haar nadat je het eruit haalt? Lees op veel verschillende websites dat als je dit gewoon professioneel laat doen er niks aan de hand is maar ben toch bang dat het mijn eigen haar beschadigt. Ik heb al niet zo heel veel en sterk haar.
Eigenlijk wat je zelf al zegt. Als je het bij een goede professionele extension salon laat zetten en (héél belangrijk) ook daar weer uit halen, heeft je eigen haar er weinig tot niks van te leiden. De keren dat ik heb gezien dat er eigen haar beschadigd was geraakt, waren de extensions super slecht gezet, te hoog, te laag, te slordig of op de verkeerde manier verwijderd of zelfs zelf eruit gehaald.
Wel belangrijk is natuurlijk dat je ze ook zeld goed verzorgd en niet verwaarloosd. Dit wil onder andere zeggen dat je een goede bijpassende shampoo en conditioner moet aanschaffen, alleen borstelen met een borstel die geschikt is voor extensions, goed en veel borstelen zodat je geen klitten krijgt en ze niet in de knoop raken (heel belangrijk!), geen conditioner op de bondjes etc. Maar dit zal een goede salon je allemaal tot in details uitleggen. Bij sommige salons krijg je zelfs de na verzorging mee na je behandeling.
Ik zou zeggen als je echt geïnteresseerd bent ga dan eens op zoek naar een goede extension salon, lees recensies op internet en bel ze of ga eens langs voor wat meer informatie en uitleg.
@Rozecoupeschaar het is wel zo toch dat je altijd je haar moet stylen? Dus föhnen, krullen of stijlen? Dat heeft dan natuurlijk wel invloed op je eigen haar.
Ik was mijn haar nu 2 keer in de week. Kan dat met extensions ook of moet je je haar dan wel vaker wassen?
@Diafragma ja beauty bij roos heeft ook mijn voorkeur! Ziet er heel netjes en mooi uit.
Als ze echt goed zijn gezet hoef je er inprincipe niet veel aan te doen. En bij krullen vallen ze vaak er sowieso mooi doorheen. Maar dus als ze goed zijn gezet vallen ze zo door je eigen haar, dat je niet ziet dat er extensions in zitten. Dan moet het natuurlijk wel dezelfde structuur etc als je eigen haar hebben. Logisch, maar als je zelf steil haar hebt en je zet er golvende extensions in, moet je ze natuurlijk wel stylen.
2x per week kun je gewoon aanhouden. Extensions worden niet vet of wat dan ook (tenzij je er veel versteviging oid in doet)
Even dit topic omhoog bumpen! Kan iemand me misschien meer vertellen over extensions? Ik heb zelf dik haar tot halverwege mijn borsten en ik wil graag verlenging (50/55 cm). Ik las op internet over verschillende manieren, zoals bonds, microringen, invlechten (?), wat is nou eigenlijk het minst schadelijk voor je haar? Mijn eigen kapper zet alleen weaves die je om de zoveel weken omhoog moet laten plaatsen, dit is voor mij geen optie aangezien ik geen tijd heb om zo vaak naar de kapper te gaan. Weet iemand een goede salon met mooi haar die ze op een professionele manier zet? En hoe zit het eigenlijk met haarkleur, ik heb zelf een balayage, zou ik het dan in 1 kleur moeten laten verven? Zoveel vragen haha!
Weet iemand misschien een haartool voor mensen die niet zoveel hand-oogcoördinatie hebben en ook geen ruimtelijk inzicht, dus iets wat echt heel makkelijk is? Krullen maken met een krul- of stijltang of zo’n roterende borstel, het lukt mij allemaal niet.
Ik ben een beetje in een niemandsland van shampoo’s beland.
Ik heb lang redelijk sluik snel vet-woedend snel-klittend haar. Ik ben opzoek naar een goede shampoo en conditioner. Ik heb al van goldwell van de dualsenses lijn geprobeerd (aanrader kapster) en de revolution plek bondrestore. Beide zijn niet dé shampoo voor mij. Wie heeft er een goede tip? Het liefste zonder SLS/SLES, maar puur en alleen omdat ik op internet heb gelezen dat dat beter is haha. Mocht je een goede shampoo hebben die dit wel heeft, shoot anyway! Mag duurder zijn dan de gemiddelde Kruidvat-shampoo overigens