Yes echt een aanrader!
Goede puntkam, en met 2 spiegels werken, dus voor je een spiegel waarin je ook de spiegel achter je ziet
Het lijkt mij juist mooi om laagjes te knipjes in stijl Aziatisch haar. Geeft je ook meer volume, meestal.
Een bob, met pony? En dan iets van donkere baleyage of bedoel je qua knip stijlen of styling?
Ik heb heel fijn en stijl haar, vind laagjes niet mooi bij mij, omdat het dan echt als een trapje valt en geen volume geeft, maar juist het haar in de lengte dunner maakt.
Ik laat het voortaan op één lengte knippen, maar dan wel in een lob en dan voor subtiel iets langer dan achter, daardoor ziet het er direct veel hipper en minder saai uit. En voor dan wat kortere lokken.
Je kunt eens op Pinterest zoeken op lob straight hair of lob asian hair ofzo, misschien vind je dat wat!
Ahh dan is die kapper waarschijnlijk gewoon niet zo ingesteld op ‘ander’ haar, dat zie je vaak. In mijn buurt heb ik een Japanse kapper die juist heel veel met laagjes werkt en iedereen met prachtige kapsels naar buiten laat gaan. Wellicht zou je kunnen kijken of je ook zo’n soort kapper kan vinden in jouw buurt?
Ja dacht zo makkelijk mogelijk. Soms denk ik erover om mijn haar inderdaad te verven maar dat heeft zoveel onderhoud nodig en mijn haar moet dan eerst kapot geblondeerd worden, wat me dan steeds weer tegenhoud. Pony wil ik sowieso laten knippen.
@Krabsalade een lob is inderdaad een optie.
@Daria waar zit die? Heb hier nog nooit van gehoord.
Ahh dank je! Heb jij er eentje met nylon erin? Ik heb nu een tangle teezer, maar ik vind m’n haar een beetje meeh worden. Misschien moet ik het beter verzorgen, maar wellicht helpt een andere borstel ook.
- Weggehaald ivm privacy
Ik krijg in deze vochtige maanden altijd extra last van jeuk op mijn hoofdhuid omdat mijn haar slecht droogt, ook met fohnen. Mijn hoofdhuid reageert ook op sterk geparfumeerde shampo’s zoals andrelon of syoss. Nu wil ik wel eens een goede kalmerende shampoo aanschaffen maar ik ben altijd bang dat dit ervoor zorgt dat mijn haarverf sneller uitwast of vervaagt, hier gebruiken mensen wel eens head en shoulders voor bijvoorbeeld (waarvan ik ook gehoord heb dat het troep is dus was sowieso niet van plan om dat te gaan gebruiken nu). Ik kom er niet echt uit welk ingrediënt hiervoor zorgt.
Ik gebruik nu trouwens Loving blends milde haver en die werkt normaal heel goed voor mijn hoofdhuid, maar sommige periode’s jeukt het zo erg dat ik het idee heb dat ik iets kalmerenders nodig heb haha
Dankje. Had al gegoogled en alles wat ik vond zit inderdaad in Amsterdam en kom zelf uit Brabant.
Heeft iemand tips voor een leuk feestelijk kapsel voor iemand met fijn, stijl haar? Het grootste deel van wat ik vind begint met het krullen van je haar en dat blijft bij mij gewoon niet zitten omdat mijn haar zo glad is…
Nee ik heb er een zonder nylon om naast de tangle teezer te gebruiken
Slapen jullie met je haar vast en hoe? Ik was bij een nieuwe kapper en ze zei dat ik veel afgebroken haartjes had omdat jk dus met mijn haar los slaap, ik probeerde nu een paar keer een losse vlecht maar kreeg toch wat slag en als ik hem heel los doe gaan mijn lagen alsnog eruit
En als je twee vlechten maakt? Dat lijkt me sowieso comfortabeler.
Toen ik nog heel lang dik haar had sliep ik gewoon met los haar.
Ik maak altijd een hoge knot op mijn hoofd met een bobble zodat ik geen ‘knik’ er in krijt
Same, @vloeistof, ik doe ook een zacht gedraaide knot zo hoog mogelijk op mijn hoofd met een invisiboble. Dan blijft mijn haar het mooiste. Vlecht geeft hele rare slag en ligt ook niet zo fijn.
Ik heb een Rumble & Rumble, omdat ik de prijs van een MP wel heel hoog vindt. Het is mijn fijnste borstel, ik zou niet zonder kunnen.
Sorry, ik bedoelde Rock &Ruddle
Lean into your hair! Je kunt juist je gladde haar benadrukken, een superstrakke extra lage scheiding, of voor een wetlook naar achteren gaan
afbeelding|474x279