Grappige uitspraken van kinderen

Zat gister bij een speeltuintje met mijn zoontje van 20m, waar ook was kindjes van een BSO liepen. Ze waren 4 maar goed gebekt haha.

“Is dit een jongen?”
Ja
“Heeft hij tanden?”
Ja
“Hoe oud is hij?”
1,5
“Drie?”
Nee, tussen 1 en 2
"Waarom speelt hij hier? Wil hij hier wel zijn?

En meteen naar een volgend kindje
“Is dit een meisje?”
Ja
“Ik ben ook een meisje”

20 likes

Haha zo mooi. Als ik mijn dochter ophaal van het kdv krijg ik soms ook een kruisverhoor van de wijsneusjes op het binnenplein ‘Hallo hoe heet jij? Wat doe jij hier? Oh heb je een baby, hoe heet die baby? Ik heb een stok.’

39 likes

Ik hoorde vandaag een meisje op het schoolplein aan haar vader vertellen dat ze geen vrienden meer was met een meisje, omdat die haar fruit niet op at :joy:

41 likes

Meisje naar mijn hart!

3 likes

Ik was mijn nichtje van bijna 3 aan het aankleden, toen zag ze mijn tattoo op mijn pols.
Zij: oooh een hartje!!
Ik: ja, leuk hè
Zij: ooohoooo neee musa je mag NIET op jezelf tekenen!!
Zij: dat is heeeel stout
Zij: musa dat is echt niet lief
Ik: ehhh :cold_sweat:

38 likes

Meisjes van 6:
‘Wij zijn een symmetrische tweeling’.

Vond het overigens wel knap dat ze het woord symmetrisch kende haha!

17 likes

Mijn moeder paste vandaag op haar 2 kleindochters; op J de hele dag en op mijn nichtje M (bijna 5) alleen in de middag.
Toen ik J kwam ophalen was mijn moeder haar net aan het verschonen en M stond er met haar neus bovenop want die is gek op alles wat met baby’s te maken heeft.

Mijn moeder poederde de billen van J nog even in. Zegt M: “Nee oma! Niet zo veel poeder! Straks kan J niet meer poepen!” :joy:

M vindt het sowieso leuk als J verschoond wordt. Toen J nog wat jonger was en echt een mega-borstvoedings-spuitluier had, trok M een vies gezicht en zei ze “maar het heeft wel een mooie kleur”.

Ik ben zo gek op dat kind. :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Mijn kleuter houdt van Queen. En zingt nu de hele dag door: wieeewaaa wieewaaa hatsjoe!

Edit:

75 likes

Goede opvoeding wel! :ok_hand:t2:

2 likes

Zo schattig :heart_eyes:

1 like

Mijn zoontje kan de R nog niet zeggen. En hij is sinds een paar dagen gek op paprika.

Nou roept hij de hele tijd om PAKIWAAA
Het lijkt wel een Chinees :stuck_out_tongue:

21 likes

haha omg zo schattig!!!

1 like

Hahahaha. Noodle

1 like

Meneer noodles hahahahah

1 like

dit is geweldig!!

1 like

Lekker late tot the party maar ik ben hier al 5 minuten kapot om aan het gaan

Wanneer je je realiseert dat meneer spaghetti gewoon een binge eater is. Moet er bijna van huilen zo sneu. :tired_face:

16 likes

Ik heb heel veel like’s uitgedeeld in dit topic, moest steeds hardop lachen!

Niet van mezelf maar van een vriendin, ze ging in bad met haar dochter van drie. Ze stapt in, zeg haar dochter “he, een slak!” En toen ze eruit ging “he, daar is de slak weer”

5 likes

Ik snap hem niet :woman_shrugging:

4 likes

Dochter E van drie jaar. Zegt bij heel veel dingen ‘ik hou van…’

We aten groente ballen gisteren.

Lopen we vandaag door de supermarkt, roept ze opeens heel hard ‘mamma ik hou van ballen’ :’)

En ze zit zo in de fantasie wereld dat ze tegen alles praat. Vanmiddag deed ze de tuin deur open en roept’ fiets waar ben je? Ahhh daar ben je!’

31 likes