Grappige uitspraken van kinderen

Neefje van twee
Steekt duim op: “dit is mijn duim”
Steekt pink op: “en dit is mijn pik”

12 likes

Ik ben zwanger en nu vraagt mijn zoontje steeds: Ga je nu net zo dik worden als oma?
Laat het haar maar niet horen… :face_with_hand_over_mouth:

16 likes

Haha ja S zegt ook dat zijn opa ook een baby krijgt (want dikke buik) :sob::rofl:

5 likes

Ik had vandaag bij het douchen mijn douchemuts op. R kijkt me verliefd aan en zegt: ‘Oh, mama mooi onderwaterpetje’

:joy: :heart:

62 likes

Ik vergeet zo veel grappige dingen altijd. Maar we zaten net 3 kwartier in de auto en het was zo gezellig, hij bleef maar kletsen.

Hij is nog geen 2,5… ik heb af en toe echt geen ideeeee waar hij het allemaal vandaan haalt?!

Ik: vertel dat z’n vader vanavond een bbq feestje heeft met collega’s en dus niet thuis is.
Hij: “met ballonnen en slingers en kaarsjes blazen! En collega’s gaan hoera zingen voor papa”

Ik hoopte steeds dat hij in slaap zou vallen maar na elke x minuten lang stilte begon hij ineens over super random dingen.

“…… mama ik kan jou horen! Met mijn oorbel!” (Hij heeft geen oorbel)

“… mama is de koningin want Simba is de koning”

en als hoogtepunt vlak voordat we thuis waren

“… grote poepjes mag je niet aanraken met jouw handen. Kleine poepjes wel!” Ik: trek dat in twijfel. Hij: “ja mag wel mama! Maaahaaaam, wil je mij poep aangeven?” Ik zeg dat dat toch wel vies is. Hij: “nee is lekker!!” En daarna keihard lachen om zichzelf.

Ik hou echt van deze leeftijd :pleading_face:

35 likes

Haha dat laatste, K. heeft een boekje, met dierenpoep achter de flapjes. Haar grootste hobby daarmee? Doen alsof ze met haar hand de poep uit het boek pakt, opeten en mmmm zeggen. En dan ligt ze helemaal in een scheur om zichzelf. Inmiddels hoor ik aan de manier van lachen al vanaf een afstand wel boek ze aan het “lezen” is :stuck_out_tongue_winking_eye:

37 likes

N. (2,5) tijdens het eten; “Papa ik hou van jou” “Mama ik hou van jou” dus wij helemaal " Ooh wat lief N., we houden ook van jou". Zegt ze: “mag ik nu geld?”
WTF… :joy::joy::joy:

75 likes

Haha zo iets had T vandaag ook :’)
Komt hij vandaag 's avonds tegen me aan liggen, met een mobiele telefoon waar ie Paw Patrol op aan het kijken was (want ik had E net op bed gelegd).
“hmm ligt wel lekker bij jou mama!”
“Ja? Fijn. Mama vindt jou heel lief T.”
“Ja, ik vind jou ook heel lief.”
Ik geef ‘m een kusje, hij kruipt nog dichter tegen me aan.
"Dus… nu hoef ik niet naar bed he?’ inclusief glimmende ondeugende pretoogjes haha. Slijmbal

16 likes

Monsters zijn het :rofl:

1 like

Gister ging ze ijsjes maken in haar keukentje. Vraagt ze: wat voor ijsje wil je? Dus ik: chocola. Zegt ze echt ineens: wil je pinnen?

Hahaha mijn vriend en ik keken elkaar zo aan: :frowning_face_with_open_mouth:

Waar heeft ze dat nou weer vandaan hahaha

32 likes

Hahahaha amai ik moest luidop lachen.

1 like

Mijn vader kwam vanochtend even langs om iets in de tuin te doen. Toen hij klaar was vroeg N. ‘nu koffie drinken? Is belangrijk hoor, koffie drinken’. :muscle:t2:

24 likes

Opvoeding done right :joy:

5 likes

Hahah ja poep en plas humor, heerlijk. Als M. boos is beginnen we altijd over poep en dan is ie binnen de kortste keren aan het schateren. Een broodje poep vindt hij het grappigste concept wat er is :sweat_smile:

8 likes

S was net pap aan het eten. Hij neemt een hap en zegt: hmm verrukkelijk! :joy: Geen idee hoe hij daar nou weer bij komt.

10 likes

L probeert zijn pyjama broek zelf aan te trekken en roept heel hard: lukt niet!
S gaat er naast staan: komop L lukte wel! L! L! L!
L: jaaa lukte wel! Groen is gaaaaaaaan!

Het is zo’n leuk cheerleading team samen.

33 likes

Kijkt ie Peppa Pig :joy:? Y zegt hier ineens ‘faaantastisch!’ iss ook van Peppa

2 likes

Jaa dat kijkt ie elke dag hahaha. Dan zal het daar wel van zijn! Fantastisch zegt S ook inderdaad :joy:

2 likes

Ik was mijn dochtertje borstvoeding aan het geven. Ineens kwam ze omhoog, pakte mijn hoofd beet en begon te trekken. Ik vroeg wat er was en ze begon te wijzen naar mij en daarna naar mijn borst. Ze wilde dat ik bij me mezelf ging drinken :sweat_smile:. En ze was wel wat beteuterd dat ik niet zoooo lenig bleek.

23 likes

Hahaha wat grappig, hoe oud is ze?

1 like