Grappige uitspraken van kinderen

Frank riep van boven: ‘Mama ik heb jou nodig! Mijn babijtjes (batterijen) zijn op en dan kan ik niet slapen. Jij moet even wat knuffels in mij stoppen.’

Onze teckel was bijna een snack geworden van een chagrijnige loslopende poedel. Frank: ‘geen zorgen Ossie, poedels kunnen hier niet komen.’

‘Mama jij stinkt! Naar bloemen!’

20 likes

M. (Nu bijna 3, maar al sinds hij 6 maanden is diehard Casanova) in de Etos tegen twee meisjes van een jaar of 14: ‘HOI LIEVE MOOIE MEISJES’

:woman_facepalming:t3:

71 likes

Hahahaha wat een casanova. Hoe reageerde de meisjes?

2 likes

Met gegiechel :rofl: zij wisten ook niet wat ze overkwam

8 likes

Gelukkig deed ie niet de blote billen boogie.

6 likes

Dat deed mijn dochter van 3,5 vanochtend in de rij bij de kassa. Opeens met d’r billen uit d’r broek :sob:

28 likes

Haha, een kindje bij de gastouder deed dat gisteren ook onderweg van school naar huis :joy:

1 like

Weet niet wat dat is met die kinderen hoor, afgelopen weekend was ze aan het spelen met buurkindjes en opeens komt ze in d’r blootje de tuin inrennen. dus ik vraag waar haar kleren zijn zegt ze: “oh ja, gewoon bij Hugo in de tuin”. Oh tuurlijk joh

23 likes

J zingt op de opvang altijd ‘goedemorgen mama (of elk andere naam) leuk je weer te zien’. Maar op een of andere manier heeft ze het volgende bedacht; leuke witte mama, leuk je weer te zieeeen

9 likes

Geen uitspraak maar een actie.
Man zat met z’n manager te beeldbellen toen M. moest poepen. Ze meldt dit en gaat zelf op de wc zitten. Als man klaar is, gaat hij even kijken waarom het zo verdacht stil is op de wc. Zit M. daar d’r drol binnen te houden tot papa klaar was, want anders zou de baas haar billen zien.

Edit: Direct daarna volgde een grote boodschap.

26 likes

Mijn vriend vraagt aan J of ze haar speen uit het raam gegooid heeft.
J: Nee…
Mijn vriend: maar waar is je speen dan?!
J; Mijn peentje is zo uit het raam gevliegt, hihihihi

33 likes

Perfect moment om m weg te laten :stuck_out_tongue_winking_eye:

Trapt ze niet in :sob:

1 like

Was toevallig gister in de dierentuin in Amersfoort. Daar kan je je speentje aan de ooievaar geven, met een heel rek met allemaal speentjes. Misschien is dat wel een leuk idee.

6 likes

Dat is een goed idee inderdaad!

3 likes

“Nog een verhaaltje mama?”
“Ga je daarna dan lief slapen?”
“Nee. Ik ga stom slapen!”

21 likes

A. is gelukkig praktisch ingesteld. Heb een wondje op mijn arm.

“Mama auw. A. winkel nieuwe mama kopen.”

23 likes

Mijn neefje (7) was mee op kraamvisite.
“Chesirecat mag ik Fifa spelen met E?”
“Nou E. is nog een beetje te klein voor de Playstation.”
“Oh. Dan wil ik graag naar huis.”

71 likes

Hahaha :joy:

1 like

Hahaha! Ik had iets soortgelijks afgelopen weekend. We waren naar de verjaardag van een nichtje en toen we daar aankwamen waren de neefjes en nichtjes (leeftijd van 4 tot 9) op de trampoline aan het springen. Dus het ene nichtje (6 jaar):
‘Komt N ook op de trampoline?’
‘Nee daar is ze nog een beetje te klein voor hè.’
‘Maar waarom hebben jullie haar dan meegenomen?’
Ja kind dat vraag ik me ook wel eens af :woman_shrugging:

70 likes