Grappige uitspraken van kinderen

M (5 jaar) staat onder de douche. Ik ben zijn haren aan het wassen.
‘Mam, mag ik zo ook nog wat van die lekkere crème fraiche in mijn haar?’

Ja, joh, jij mag nog wel wat crème spoeling door je haar hoor. :rofl:

57 likes

Situatie: ik zat gister op de wc en pakte een tampon.

V(3): " mama, heb je weer bloed?"

10 minuten later komt schoonmoeder binnen, V: oma, mama heeft bloed, ikke wil ook bloed" :joy:

20 likes

Ik had vandaag mijn laatste dag op werk en ik had chocolade gekregen. Zegt een peuter: “Ben jij jarig?!”
Dus ik zeg: “Nee ik heb deze gekregen want ik ga weg. Ik ga nu bij andere kindjes juf zijn en niet meer hier.” Lekker vaag ook maar je moet wat
“Oh…”
1 minuut later: “Jij bent jarig!”

20 likes

Een meisje van 4 vond mijn haar vanochtend heel mooi zitten, zegt ze: Echt zooooo knap dat jouw moeder elke ochtend jouw haar zo mooi doet!!
Zo schattig dat ze denkt dat mijn moeder elke dag mijn haar doet :joy:

108 likes

Ik stond te koken en J. zat op het aanrecht naar buiten te staren tot papa thuis kwam en het zag er zo zoet uit dat ik besloot hem een dikke zoen te geven.

Zegt ‘ie geïrriteerd: “Mama stop!! Mama koken!!”

Ok :cry:

32 likes

Zit in het vliegtuig naar vakantie

Mijn dochter is jarig

Na een hele turbulente vlucht gingen mensen (ja erg) klappen na het landen

Dochter: oh mama wat leuk die mensen klappen allemaal omdat ik jarig ben

85 likes

Dochter van 4

Spaanse mevrouw zat tegen ons te praten en had het over de zandstorm Calima uit de Sahara
Ze kon geen Engels dus was alleen maar Spaans praten en af en toe Calima, Calima !!!

Dochter: nee gekkie ik heet geen Calima. Ik heet gewoon Floor

47 likes

Keek een film met mijn nichtje van 6. Toen er een spannend stukje kwam pakte ze mijn hand en zei: als je het eng vindt mag je wel in mijn hand knijpen hoor, je hoeft echt niet bang te zijn. Ik ben dat ook niet!
:smiling_face_with_three_hearts:
Ondertussen keek ze zo: :flushed:

43 likes

Hier vraagt hij altijd of ik nog kapot ben. :joy:

2 likes

J. laat een scheet.

Ik: “zoooo, liet jij nou een poepie?”
J.: “Nee, baby poepie”

:smirk:

(Voor de mensen die niet de andere kindertopics meelezen: ik ben nog zwanger)

19 likes

Ons zoontje zat bij me op schoot en vertelde dat hij later een papa wordt en zijn zus een mama.

Dus ik zeg: ‘wat leuk! Dan word ik een oma! En weet je wat papa dan wordt?’

Kijkt hij me dood serieus aan: ‘ja. Een tafelkleed!’

85 likes

J had een eierkoek, die heeft ze blijkbaar helemaal verkruimeld (had ik niet gezien). Komt ze voorbij op dr loopfiets, wijst ze naar de vloer met kruimels en zegt ‘oohh, beetje bah’ :weary::sweat_smile:.

Goh… je meent t kind

36 likes

Een medewerkster van de Etos was pakken luiers aan het uitpakken en het lag wat verspreid over het gangpad. J. keihard door die winkel: “Mama, kijk nou! Troep!!!”

30 likes

We gingen naar de kinderboerderij en daar verkopen ze ook ijsjes. Dus natuurlijk de vraag of ze een ijsje mocht. Is het niet wat te koud voor een ijsje?
“Ja maar Chesirecat! Als het zo koud is smelt het ijsje niet dus dat is alleen maar handig.”
Tegen die logica kon ik natuurlijk niet op dus ze kreeg een ijsje.

50 likes

Niet van mijn kind maar dit stond op het geboortekaartje dat we van vrienden kregen:

Naam oudste, wil je je nieuwe broertje zien?
Nee, koekje.

Dat kind gaat dat nog heel lang horen. :joy:

25 likes

“Mam, wat wil jij eigenlijk worden later?” :heart:

25 likes

Ik herinnerde me vandaag dat een jongetje waar ik vroeger oppaste graag nijlpaard wilde worden als hij later groot was :smiling_face_with_three_hearts:

38 likes

Mijn oppaskindje wilde spook en hond worden haha.

17 likes

Dat gesprekje! :joy: Alleen een like is niet genoeg!

1 like

J. en m’n vriend kijken naar een clip van K3

Vriend tegen J.: “als jij dit nou helemaal te gek vindt, neemt papa je wel mee naar het concert” :sunglasses:
J: “Kom papa! Naar auto toe!!”

:woman_facepalming: Zo vader, zo zoon

15 likes