Gênante feitjes over je ex

Op egf was dit topic er ook ooit @Insouciance

Wow dan moet hij toch allemaal parasieten in z’n darmen hebben enzo! Getsie :sweat_smile:

2 likes

Ah ik dacht dat je het gewoon niet zou willen doen als logische gevolgtrekking van het er niet mee eens zijn, maar je noemt idd dat je er niet achter staat

Tijdelijk :woman_shrugging:t4:

2 likes

90% kans dat ze dat ook doen denk ik eigenlijk

2 likes

Mijn ex droomde eens dat ik was vreemdgegaan en heeft me toen een tijd lang genegeerd en ruzie met me gezocht

22 likes

Mijn ex viel altijd in bad als ie dronken was en trok dan altijd het hele douche gordijn + stang mee. In het begin was ik altijd bezorgd maar na een tijdje dacht ik ohja hij is weer in bad gevallen. Laat maar liggen.

86 likes

e31

22 likes

Mijn ex had een stuk huishoud-opvoeding gemist. Hij had geen idee hoe hij moest afwassen (spoot afwasmiddel recht op de borden en glazen en liet dat dan uren ‘intrekken’?) en begreep niet dat je gewassen kleding eerst droog moet zijn voor je het in de kast doet. Hij liet zijn was altijd maar even drogen, vouwde het dan op stopte het weg, want volgens hem ‘droogde het in de kast wel verder op’. HUH???

34 likes

Vind dit eigenlijk ook maar niets. Ik zou me rotschamen moest m’n ex dingen rondbazuinen over mij. Misschien moeten we een topic maken « dingen die ik deed bij m’n ex die echt genant waren »
zoals bijvoorbeeld: ik heb ooit eens een gewaagde foto willen sturen naar hem en stuurde hem per ongeluk naar z’n moeder

14 likes

Ik vind het juist wel een grappig topic en snap niet wat het probleem is!

Kan helaas geen gênante feitjes bedenken… Misschien schiet er me nog wel iets te binnen!

6 likes

Bijzonder. Vraag me af hoe zijn kleding ruikt :thinking:

1 like

Hahah nou ja er gingen wel eens dingen heen - en weer qua foto’s of filmpjes maar zeker niet in deze context dus was nieuw! En vreemd.

1 like

Ik zie het probleem ook niet zo… het is toch allemaal anoniem?

Mijn ex dronk melk, water en bijna nooit anders omdat hij zo graag wilde dat ik zijn sperma slikte en het volgens hem dan het best smaakte. Lief bedoeld maar zo weird.

18 likes

Ik vind dit topic ook wel leuk, zolang het lekker anoniem blijft natuurlijk. Ik hou van rare verhalen over jezelf of andere. :see_no_evil:

1 like

Als hij ‘s nachts geen zin had om naar de wc te gaan pieste hij (net als Dries Roelvink) in een emmer.
Een keer werd hij kwaad en trapte hij per ongeluk die emmer om…

32 likes

hij had beter heel veel ananassap kunnen drinken dan

7 likes

Hij at koude knakworsten zo uit de pot als we die gekocht hadden. Vaak al in de auto. Echt heel onaantrekkelijk

14 likes

Ik probeer te bedenken wat ik me moet voorstellen bij iemand die onzeker wordt van water of typografie. Wat gebeurt er dan als hij in de regen langs een winkelruit met tekst in Comic Sans loopt? :thinking:

21 likes

Heb er ook niks tegen eigenlijk, maar over een eventuele huidige partner zijn toch ook wel genante feitjes? Of over wie dan ook.